19↓anne ile tanışmak?

369 60 23
                                    

@civcivseo:

OROSPU GUANLİN

SEVGİLİ YAPINCA

BENİ UNUTTUN

BENDE YAPICAM SEVGİLİ

TABİİ ÖNCE ANNEMDEN İZİN ALMALIYIM

DUR LAFI GEÇMİŞKEN

SENİN ANNENİN HABERİ VAR MI??

MEPSKEĞSÖSĞMWĞÖSĞWKDW

@laipan:

Aşkım sen benim first love yani

Seni nasıl unutabilirim

Senin annen sevgiliye izin vermez

Ha birde

Annemle Jihoon'u tanıştıracağım

Ama ne zaman bilmiyorum

@civcivseo:

First love dediğin yeri ss aldım

En ufak bir hatanda kellen gider

Jihoon tarafından ;)

@laipan:

Bence seninki gider

Bana kızmaz sana kızar

"Nasıl Guanlinimi kendine aşık edersin? "

Diyip uçan tekme atar

Thug life

@civcivseo:

Aman of pü

Sıçmık

Neyse

Tripliyim sana

Gönlümü al

@laipan:

Akşam bize gel

O zaman alırım gönlünü ;)

@civcivseo:

Ay pis abaza

👬👬

Okul haricinde maximum 30 dakika dışarda zamanını geçiren biriydi Guanlin. Bazen bu vakit 45 dakikaya geçebiliyordu. Ama suç Guanlin'in değil, otobüs şoförünündü.

Evde olduğu her saniye oyun oynardı. Yemek yerken, boşaltım işlemini yaparken ve bazen uyurken bile. Annesi geceleri Guanlin'in mağlubiyete karşı ettiği küfürler sayesinde uyanırdı. Oğlunun odasına gittiğinde ise gördüğü şey; masumca uyuyan çocuğuydu.

Oyununun bölünmesinden sinir olan biriydi Guanlin. Oyununun ortasında çalan zil küfür hazinesine yeni mücevherler eklemesine neden oluyordu.

"Kapıyı çalan kişi! Senin ebeni sikeceğim dostum! "

Kapıya doğru sert adımlar atarken konuşmuştu. Tahmin edemediği birşey vardı. Kapının arkasındaki, kendine edilen küfürleri hafif bir gülümsemeyle dinliyordu.

"Beni gördüğüne sevinmedin mi Guanlin? İstersen evime geri gidebilirim, huh? "

Avel avel karşısındakine baktı Guanlin. Jihoon'un burda ne işi vardı?

"Ehehehe gelsene içeriye Jihoon. "

Sevgili oldukları zamandan bu yana karşı karşıya gelmeye çekiniyordu Guanlin. Kız gibi davranmak istemiyordu ancak davranışlarını erkek gibi yapamıyordu da.

"Ev adresini Seonho'dan aldım. Vermemekte bayağı ısrarcıydı ama bir çikolataya yelkenleri suya indirdi. " cümlesini bitirdikten sonraki kahkahası, Guanlin için selâ okunmasına yeterdi.

Üçlü koltukta biri bir yana, diğeri diğer yana oturmuştu. Jihoon sevgilisinin bu utangaç hallerine henüz alışamamıştı. Oysa ki sevgili olmadan önce daha cesur davranışlar sergilerdi.

Sessizliği kapı sesi bozdu. Gelen Guanlin'in annesiydi.

"Guanlin! Gel se şu elimdeki poşetleri alarak bir ile yara bücür! "

Guanlin şok olmuş bir ifadeyle annesine bakıyordu. Annesinin Jihoon ile tanışacaklarına mı üzülse yoksa poşetlerin ağırlığı tahmin edip üzülse bilemedi.

"Kime diyorum be- omo, bu yakışıklı da kim. "

Jihoon bayan Lai'ye karşı kibarca gülümsedi ve yanına doğru adımladı. Guanlin'in alması gereken poşetleri ondan önce davranarak aldı.

"Merhaba, ben Jihoon. Guanlin'in sev-"

Jihoon'un cümlesini yüksek sesle bir öksürük kesti. Guanlin öyle bir öksürüyordu ki dışarıdan organlarını dışarı çıkarmak istiyor gibi duruyordu. Öksürüklerini durdurmaya çalışırken Jihoon'a öldürücü bakışlar atmaya çalışıyordu. Bu olanları dışarıdan izleyen bayan Lai neler döndüğünü hemen anlamıştı. Açık olan dış kapıyı kapatarak konuştu.

"Akşam yemeğine kal Jihoon. "

Evet bana kızıyorsunuz yani bende kendime kızıyorum

Kitaba olan ilginin farkındayım ve bu alışamadığım bir durum nasıl bir bölüm atarsam beklentileri karşılayabilirim bilemiyorum bu yüzden affedin t-t

Yorum yaparsanız mutlu olurum ühü

Yorum yaparsanız mutlu olurum ühü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
toilet door + panwinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin