Faliq Luqman&thegeng sedang melepak di Art Room .
Nash kau tak bosan ke ? Asyik melukis je tegur Ryan . Mana ada bosan seni ni dapat tenangkan jiwa aku jawab Nash .Tiba-tiba Nash ternampak Faliq sedang melukis potret seseorang . Wei Ryan kau nampak tak Faliq lukis gambar siapa tu? Tanya Nash . Ryan sedang hisap Vape terbatuk batuk apabila Nash tepuk belakangnya. Kau dengar tak Ryan? --'
Dengar la woi,sabar la sikit jawab RyanHahahaha , sorry bro. Banyak la kau punya sorry kata Ryan. Nash dan Ryan terus melihat potret yang Faliq lukis.Faliq kau lukis gambar siapa tu ? Tanya Nash . Tak dapat dinafikan bakat Faliq dalam bab melukis potret memang lawa.
Faliq hanya membiarkan soalan itu tanpa jawapan . Biar la hanya dia yang tahu siapa yang di lukis. Gadis yang pakai purdah.
Isya & The Geng
In mucis roomQ
ue kau couple dengan Zafran ke? Tanya Isya . Eh,benda kau mengarut ni? kata Que. Kau tak tengok ig Zafran ke semalam ? Tanya Rin . Aku habis data semalam jawab Que. Kau tahu tak semalam Zafran post gambar kau dengan dia pastu letak caption sweet .
Jap aku on ig kata Que sambil mengeluarkan enset Oppo nya. Eh follower aku naik dari 1.2k jadi 5.7k .Wow banyak noti ig masuk .
Habis gambar dia dapat komen dari fans Zafran .Antara komen dia dapat: Lawa patut Zafran suka😚, Sob sob Idola aku dah berpunya😣broken time, aku suka diaorang kapel💕. Wow banyaknya kata Que. Hahaha untungla kata Rin . Ish kau ni tapi kan Que ngn Zafran ada apa-apa ke tanya Isya. Eh mana ada apa-apa just kawan je jawab Que. Ooo,so ni gosip je la ni.
Isya kau tak rindu Faliq ke? Tanya Rin . Nak buat apa aku nak rindu dia *terus air muka Isya berubah. Kau ni Rin boleh jangan tanya soalan bodoh macam tu tegur Que. Aku tanya je aku rasa kau tak patut buat macam tu kat dia kata
RinKau boleh tak jangan sebut nama tu depan aku!Soalan kau tadi tu , buat apa aku nak rindu orang yang sia-sia cinta aku ! marah Isya lalu bangun dari tempat duduk dan meninggalkan Rin dan Que begitu sahaja.
TAMAN SEKOLAH
Isya duduk dibangku berdekatan sambil menangis. Dia mengaku yang dia masih sayang Faliq tapi kenapa Faliq buat macam tu kat dia. Dia first love aku . Sedang asyik melayan perasaan . Tiba-tiba Nash lalu dekat situ. Niat Nash untuk melukis tetapi dia ternampak Isya menangis.
Isya dah-dah la tu menangis tegur Nash . Isya terus memeluk Nash dan terus menangis. Nash mengosok kepala Isya supaya Isya tenang. Nash tidak memarahi Isya memeluk dia kerana Isya merupakan anak susuan ibunya dahulu.
Tangisan Isya dah pun rede. Pelukkan dileraikan . Feeling better tanya Nash. Isya hanya angguk . Kau nak share apa-apa tak dengan aku tanya Nash. Nash kenapa dia buat macam itu kat aku dulu. Dia tahu tak aku sayang dia and aku tak leh lupakan dia, sayu sahaja nada Isya.
Kalau kau masih sayang dia,kenapa kau tak getback je dengan Faliq tu? Tanya Nash . Kau ingat senang ke nak maafkan apa yang dia buat itu jawab Isya. Kalau tak nak getback pun apa kata kau berkawan je dengan dia cadang Nash.
Kawan ? Boleh ke aku terima dia sebagai kawan tanya Isya. Boleh Isya , kau kena cuba dulu maaf kan Faliq jawab Nash . Okey Nash aku akan cuba,jawab Isya sambil senyum . Kan comel tu senyum kata Nash sambil tarik tudung Isya. Ishh jahat la 😑 hahahaha
Dari jauh ada seseorang yang melihat mereka berdua. Kenapa mereka berpeluk ? Diaorang ada apa apa ke? Tanya pemilik badan tersebut. Ehh asal aku nak kesah pasal Isya . Aa biar dia la . Life dia, Kau dah takde hubungan apa-apa dah dengan dia.
Adrian&thegeng
Suasana di padang amat bising dengan suara pelajar.Zafrin sibuk main ML . Tiba -tiba line internet lost,sikit je lagi woi . Jerit Zafrin. Zafran hanya gelak kat Zafrin . Wei kau dah bincang dengan Isya ke pasal syarat dia tu ? Dah dia cakap nak ajak kita 3 pergi bandar tengok wayang ,kau on tak? Tanya Zafrin.
Aku on je tapi Adrian tu kata Zafran . Ooo mengumpat aku kata Adrian sambil ambil tempat duduk kat sebelah Zafrin .
Bukan mengumpat la kata Zafran untuk bela diri dia. Dah tu ? Tanya Adrian . Cuma cakap pasal syarat Isya je,terang Zafrin .Apa yang dia nak?tanya Adrian. Dia ajak kita tengok wayang sekali dengan Que dengan Rin . Yang paling penting aku yang kena bayar . Jawab Zafrin . Ooo kata Adrian. Okey aku on kata Adrian .Serius Adrian kata Zafran terkejut . Dah orang nak belanja tak akan aku tolak kata Adrian . Okey semua on ,nanti aku bagitahu Isya kata Zafrin
YOU ARE READING
Cinta Terakhir
RomanceSiapa sangka satu peristiwa yang memalukan telah menyebabkan Isya bertemu dengan Adrian. Isya berharap tidak bertemu lagi dengan Adrian tapi malangnya Adrian merupakan senior di sekolahnya. Adrian yang hatinya beku setelah seorang perempuan menghan...