BAB 9

864 22 3
                                    

Isya bangun dari tidurnya. Isya berjalan menuju ke tandas . Malasnya nak pergi sekolah 😣 lalalalala~~
Selapas Isya siap,dia pun pergi ke meja makan untuk sarapan .

Umie Isya pergi sekolah dulu ye dengan Nash kata Isya sambil salam tanya umie. Kamu berdua nak naik apa pergi sekolah tanya umie. Naik motor la umie kata Nash . Yelah , jangan bawa laju sangat pesan umie . Okey umie kata Nash sambil salam tangan umienya.

SKIP 😂🛇SEKOLAH
Bapak laju kau bawa motor marah Isya. Habis slow dah tu kata Nash . Slow apanya ! 100 km/j tu slow ke? Slow la tu selalunya aku bawa 140 km/j kata Nash sambil turun dari moto .

Yeyela kata Isya lalu menuju ke kelasnya. Semasa Isya sedang duduk di meja dia ternampak sekotak coklat

 Semasa Isya sedang duduk di meja dia ternampak sekotak coklat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I

'M SORRY ? Siapa yang buat salah kat aku ni? Tanya Isya dalam hatinya. Di penutup kotak tersebut ada surat .

♡♡♡Dear Arisya Ariana♡♡♡

Saya minta maaf atas apa yang saya buat dekat hubungan kita dahulu . Mungkin masa tu saya tak matang lagi . Sepajang 5 bulan kita couple dulu, banyak kenangan kita lalui bersamakan . Boleh tak awak bagi saya peluang kedua?    Saya tak paksa.
                                              

Faliq LuqmaN

Ouh Faliq bagi. Peluang kedua? Biar aku pikir dulu, kata Isya dalam hatinya.

Wei kawan-kawan nak coklat tak? Jerit Isya pada rakan kelasnya. Nak !! Ambik la ni . Rin dan Que baru sampai. Selang beberapa minit Cikgu Syukri masuk ke dalam kelas bersama seorang pelajar lelaki .

Assalamulaikum kelas hari ini kita ada pelajar baru kata Cikgu Syukri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Assalamulaikum kelas hari ini kita ada pelajar baru kata Cikgu Syukri . Sila kenalkan diri arah Cikgu Syukri kepada pelajar baru itu .

Baiklah cikgu . Hai Nama saya Tengku Daniel Iskandar Bin Tengku Rashid. Saya dulu sekolah kat sini and pindah kat lain atas urusan peribadi . Btw panggil saya Daniel katanya sambil senyum manis.

Pelajar perempuan : Handsomenyaa😂

Pelajar A : Awak ni adik Adrian ke ?

Yup saya adik dia.

Pelajar B : Awak kelab apa?

Kelab cinta kita 😂 ok ok sorry sorry . Saya kelab muzik 💕

Okey cukup la tu kata Cikgu Syukri. Daniel awak boleh tempat duduk kat sebelah Isya tu . Okey cikgu . Daniel pergi duduk di sebelah Isya.

SKIP
Tidur ke Daniel ni ? Tanya Isya dalam hati. Daniel bangun la waktu sekolah dah habis ni kata Isya. Daniel pun bangun . Mai mai 😂 Kul berapa dah ni tanya Daniel . Pukul 2.15 ni , awak balik la ye . Saya nak pergi ke Bilik muzik dulu . Nak ikut kata Daniel . Okey Jom .

Bilik muzik 💕
Que cer test melodi ni . Okey jap. Que pun mula mainkan piano . Eh lagu apa ni Rin . Lagu dato sri vida 😂lol kau ni .

Sorry wei lambat kata Isya . Ni ke bilik muzik?tanya Daniel . Ye ni bilik muzik ke nampak macam bilik mayat kata Rin . Hehe tanya je tu pun nak marah kata Daniel .
Kenapa bawa dia kat sini tanya Que.

Dia nak ikut nak buat macam mana kata Isya selamba. Eh kau kelab muzik kan tanya Rin . Ye jawab Daniel . So alat muzik mana kau boleh main ? Tanya Que.
Aku reti nyanyi je hehehe jawab Daniel .

Wow boleh la test suara kau sikit kata Isya . Boleh kita duet nanti tambah Isya. Kalau macam itu kita test sekarang kata Rin . Tapi nak try lagu apa tanya Daniel . Kau nak lagu apa? tanya Isya. Lagu Gurauan Berkasih jawab Daniel . Jiwang juga kau ni kata Rin . Okey jom start .

Isya

Usik mengusik, semakin lama menjadi rindu
Hati merindu, asyik merindu
Tersentuh rasa, tidak terduga timbullah sayang
Andai tak jumpa, menjadi dendam

Daniel

Gurau gurauan masih terasa dalam bayangan
Setiap detik ingin bersama memadu kasih
Apakah hati dah gila bayang
Merindu kasih, darimu sayang

Isya

Andai ketara rajuk dihati
Jangan sampai merosak cinta
Andai payah merawat rindu
Hadirlah hadirlah sayang

Rindu dendam bisa terubat
Andai sudah bertentang mata
Pasti kasih berpadu
Terlerai rindu di hati

Isya & Daniel

Indah dirasa
Waktu berkasih
Kita saling merayu
Merindu di angin lalu

Daniel

Ingin ku sentuh hatimu sayang dalam rinduku
Moga kau tahu hebatnya cinta di hati ini
Sekian lama, memendam cinta
Payah ku rasa menyeksa jiwa

Isya & Daniel.
Gelora cinta mengkhayal rasa dalam angan ku
Setiap waktu hanya namamu mekar di kalbu
Sayang menyayang ceria rasa
Antara kita tersimpul kasih

Wow best woi suara Daniel kata Rin . Isya jom ajak dia join band kita kata Que. Aku on je tapi nak ke Adrian join band kita , kata Isya . Adrian? Kata Daniel . Eh salah salah Daniel ,kata Isya. Nampak gayanya Isya dah syok kat Adrian ni kata Que.

Ni Arisya Ariana ke? Tanya Daniel . Ye saya kata Isya. Oo ni la orang Abang Is cerita , Cantik patut abang Is suka kata Daniel . Hehehe mana ada kata Isya. Cover blushing la tu kata Rin . Aaaa Daniel nak join tak ni ? Tanya Isya. Nak , sebab band bakal kakak ipar guane sangat 😂 kata Daniel . Ok on , welcome to our band dear kata Que 💕😂

Cinta Terakhir Where stories live. Discover now