Ok welcome to band Daniel kata Rin . Okey kata Daniel sambil tersenyum . Muka kau ni ada iras iras dengan A'sad la kata Isya. Hahaha,ramai kata gitu tapi mesti aku lagi handsome kan kata Daniel.
Ceh baru kata ada iras iras dah bangga diri kata Isya. Dah-dah lah gaduh , macam anjing dengan kucing dah aku tengok kata Que. Aku kucing , dia anjing kata Isya sambil ketawa . Asal aku anjing kata Daniel dengan nada mengajuk .
Alololo Tengku Daniel Iskandar bin Tengku Rashid ye la . Saya minta maaf kata Isya. Yela aku minta maaf juga kata Daniel . Wei hari koperasi dengan hari kelab dah nak dekat kata Rin. Tahun ni pengetua suruh kelab kita buat persembahan . Kali ni giliran band kita pula kata Que.
Daniel hanya pasang telinga je. Sedang asyik berbincang ada ketukkan di pintu rupanya Group Faliq . Isya please bagi saya peluang kata Faliq . Selepas apa yang kau buat kat aku tanya Isya. Isya ingin keluar dari bilik muzik tetapi Faliq pegang tangan Isya .
Eh bro apa pegang tangan perempuan ni kata Daniel . Kau sape nak halang aku tnya Faliq . Aku sape tu x penting bro , yang kau pegang tangan anak dara orang dah kenapa ? Kata Daniel . Isya milik aku kata Faliq
Milik kau ? Selepas apa yang kau buat kat dia kata seseorang dari belakang Faliq. Adrian kata Isya. Rin , Que , Nash,Ryan,Zafran dan Zafrin hanya melihat sahaja. Tak berani nak masuk campur.
Kau ni sape pulak si*l jerit Faliq. Aku sape aku Adrian Iskandar bakal suami Isya katanya dengan nada yang tenang . Hahahaha aku tahu Isya masih sayangkan aku kata Faliq sambil lepas tangan Isya. Isya apa jawapan awak untuk soalan saya masa kat mall tanya Adrian.
Memang betul saya sayang kan Faliq lagi kata Isya . See aku dah cakap kata Faliq. Tapi sayang je bukan cinta kata Isya. Adrian saya terima awak asal awak janji tak akan buat macam Faliq buat kat saya. Kata Isya. Janji kata Adrian
Faliq kita boleh jadi kawan kan kata Isya. Hmm okey kita kawan kata Faliq. Tiba-tiba yang lain tepuk tangan 😂 wow end drama yang baik kata Zafrin. Wow kata Nash dengan Ryan . Sweetnya jerit Que dengan Rin. Akhirnya Abang Is bukak hati kata Daniel.
So sekarang ni Isya dengan Adrian la Que kata Rin . Yelah jawab Que. Kita je la single kata Rin . Ehem Ehem sape kata awak berdua single kata Zafrin . Yup sape kata ? Tanya Zafran . Eh ? Kata Rin dan Que. Kami kan ada biy kata Zafran dekat Que .
Aduh blushing:" . Dah dah la dramanya kata Ryan . Yelah tadi kita bincang pasal hari koperasi kata Daniel . Jom la aku belanja semua kfc kata Zafrin . Asal tiba-tiba ni tanya Nash . Sebenarnya dapat tempat nom satu couple photo ari tu kata Zafrin . Okey jom jawab semua serentak 😂
Boleh tak aku ajak Hanis dengan Lina kata Nash . Boleh je kata Zafrin . Faliq okey x kalau aku ajak Hanis tanya Nash. Aku okey je jawab Faliq.
@kfc
Selepas membuat pesanan. Mereka mengambil tempat duduk . Mereka duduk bertentangan dengan pasangan masing -masing .
ISYA & ADRIAN
RIN & ZAFRIN
QUE & ZAFRAN
NASH & LINA
FALIQ & HANIS
DAN
Daniel dengan Ryan 😂
Aduh rasa macam gay pula aku dengan Daniel ni kata Ryan .😑 Eh kau jangan lebih - lebih kata Daniel . Lebih macam mana biy kata Ryan sambil buat lembut .
Mangkuk ni kata Daniel . Pangggil la i biy kata Ryan. I boleh panggil u biy tapi kena tambah ba kat depan . 😂 kata Daniel sambil ketawa. Shit aku gurau je kata Ryan sambil sambung makan.Wei korang dah rancang untuk hari koperasi nnti tanya Rin . Group aku dah jawab Faliq. Group aku pun sama jawab Adrian. Alah group kita je takde lagi kata Que. Takpe aku ada idea kata Daniel.hahaha. 😂 Mest meletop kalau idea Daniel kata Isya. Nash balik ngn kau tau kata Isya . Okey beres kata Nash.
Lina sekali tau kata Lina. Ye la sayang kata Nash. Dah aku nak balik dengan siapa tanya Hanis. Ehem balik dengan aku la kata Faliq. Serius ni tanya Hanis.
Ye la Nur Hanis Nadirah sayang oi kata Faliq.
YOU ARE READING
Cinta Terakhir
RomanceSiapa sangka satu peristiwa yang memalukan telah menyebabkan Isya bertemu dengan Adrian. Isya berharap tidak bertemu lagi dengan Adrian tapi malangnya Adrian merupakan senior di sekolahnya. Adrian yang hatinya beku setelah seorang perempuan menghan...