Hari ni ari Ahad, Isya mengambil keputusan untuk pergi ke taman seorang diri .
Sedang Isya berjalan . Dia ternampak satu pasangan sedang date . Timbul idea nakal untuk mengacau😂Isya pergi dekat dengan pasangan itu , sambil berkata SAYA DARIPADA JABATAN AGAMA ISLAM ,dengan suara yang dikasarkan sedikit. Lelaki tersebut Eh,minah ni aku ingat betul kata Nash.
Adik ni jangan macam tu kata Lina.Hahahaha lawak la muka akak Na dengan abang Nash tadi , kata Isya .
Orang terkejut tahu tak kata Nash .
Ok ok sorry akak Na dengan abang Nash kata Isya sambil tekan perkataan Abang .Kau kenapa jalan sorang ni , selalunya kalau macam ni mesti ada masalah kata Nash . Hehehe memang ada masalah pun kata Isya. Kalau ada masalah marilah kongsi dengan kami kata Lina.
Tahu tak ada orang luah perasaan kat Isya tapi Isya tak tahu nak terima ke tak jawab Isya . Siapa orang yang buta tu sampai terpikat dengan kau tanya Nash. U ni apa la Isya tengah serius u main main pulak, kata Lina .
Hehe sorry sorry . Abang dengan akak kenal tak Tengku Adrian form 5 tu ? Tanya Isya. Gila tak kenal Adrian kata Lina. Dia tu la paling anti perempuan lepas Mira hancur hati dia tambah Lina.
Nash hanya pasang telinga sahaja sambil hisap vape,nasib baik Lina tak marah Nash hisap Vape . Selalunya kan perempuan melayu tak suka lelaki hisap vape . Acah lebih😂
Hati dia hancur? Apa yang Mira buat kat Adrian ? Tanya Isya. Mira tipu Adrian , Mira kata Ayah dia sakit , jadi Adrian pun bagila duit kat dia . Bukan sikit Adrian bagi. Dalam RM 5000 gitu tapi duit tu Mira guna untuk kekasih gelap dia. Mana tak hancur hati Adrian masa tu terang Lina.
Ouh macam tu, Nash aku nak ikut kau balik boleh kata Isya. Asal pulak nak ikut aku balik tanya Nash . Nak jumpa mak la , rindu kata Isya. Yelah tapi kena ikut aku dengan Lina pergi makan lu kat Mcd kata Nash . Alah aku pakai seluar track je ni kata Isya . Ada nampak aku kesah kata Nash .
Ye la jawab Isya. Ala pakai seluar macm tu pun lawa kata Lina. Yes, tengok akak Lina baik bukan macam abang kata Isya sambil menarik tangan Lina. Jom la kereta aku parking sana kata Nash.
MCD 🍟🍔
Sedang beratur nak beli makanan. Lina minta diri untuk tandas. Jadi Isya dengan Nash sahaja.Nash kau belanja kan tanya Isya. Ye aku belanja kata Nash . Nashhhh nak yang tu kata Isya . Serius ke kau ni?😂itu untuk budak kecik la Isya. Alah 😣 nak patung tu je kata Isya . Boleh tapi yang tu bungkus la cover sikit kata Nash. Okey , sayang Nash kata Isya.
Ehem Ehem , Nash dengan Isya pandang ke belakang . Rupanya Faliq dan Ryan berada di belakang mereka. Ooo patutlah kau tak nak join kitaorang main games kat rumah aku tadi ,pergi date rupanya kata Ryan .
Alah kacau daun betul lah kata Nash selamba. Eh ni bukan Ex Faliq ke tanya Ryan . Ye ex aku jawab Faliq. So,what kata Isya. Nash kau ada apa hubungan ke dengan perempuan ni tanya Faliq .
Ada 😏 jawab Nash . Asal tanya kata Isya. Takde apa saya nampak awak peluk Nash masa kat taman hari tu jawab Faliq jujur. Peluk ? Nash aku ingat kau dah taubat rupanya sama je macam dulu kata Ryan
Aku dengan Isya halal ye nak peluk jawab Nash . Halal? Tanya Faliq. Apa hubungan kau dua orang ni tanya Faliq. Kita orang adik beradik susuan la jawab Isya. 😑 Oo makna saya masih ada peluang kata Faliq.
Sorry guys lambat sikit ,ramai orang la kat tandas tadi kata Lina. Takpe sayang jawab Nash . Okey giliran kami untuk order kata Isya. Isya bisikkan sesuatu di telinga Nash. Nash buat tanda paham . Sebenarnya suruh bungkus je 😂.
SKIP Nash House
Assalamulaikum umie kata Isya . Isya kata umie sambil memeluk Isya . Rindunya umie dekat Isya. Maaf umie , Isya sibuk dengan hal sekolah , band Isya lagi . Ehem Ehem Nash ada kat sini umie kata Nash dengan nada mengajuk .
Alah anak umie jangan la mengajuk kata umie. Yelah Nash mandi dulu la kata Nash lalu masuk ke dalam bilik .
Isya duduk lu eh umie buat air. Umie sebenarnya Isya ada masalah kata Isya.Masalah , mari share dengan umie . Sebenarnya umie ada org luah perasan kat Isya tapi Isya takut nak terima dia sebab takut sejarah Isya dengan Faliq berulang kembali and Isya masih sayang kat Faliq mie kata Isya.
Lelaki ni bebeza Isya , bukan semua sama . Ada yang baik dan ada yang sebaliknya. Kalau Isya nak tahu Cinta, Sayang ,Suka dan minat tu perkara yang bebeza terang umie.
Bebeza macam mana? Tanya Isya . Bila kita sayang seseorang tak semestinya kita memiliki dia . Kalau sayang kita kena biarkan dia bahagia dengan hidup dia. Cinta pula perasaan yang membuatkan kita rindu,bahagia dan kecewa.
Oo hehe Isya kurang paham la umie. Takpe la Isya ,sampai satu masa nanti Isya akan paham btw Isya tidur sini eh . Nanti umie call mama Isya. Tapi esk Isya sekolah . Baju sekolah Isya dengan beg macam mana tanya Isya . Nanti umie suruh Nash bawa Isya balik rumah ambil semua tu. Okey umie 😆
YOU ARE READING
Cinta Terakhir
RomanceSiapa sangka satu peristiwa yang memalukan telah menyebabkan Isya bertemu dengan Adrian. Isya berharap tidak bertemu lagi dengan Adrian tapi malangnya Adrian merupakan senior di sekolahnya. Adrian yang hatinya beku setelah seorang perempuan menghan...