BAB 12

802 21 0
                                    

ART RooM ✔

Faliq sedang berfikir . Matanya memandang ke luar tingkat . Hmm hati ni keliru. Tapi salah kau juga Faliq . Siapa suruh jadi playboy dulu . Terima je la Isya sebagai kawan kau. Kau kan dah ada Hanis. Tapi aku tak sayang Hanis.

Bodoh la kau ni Faliq. Dulu kau rapat dengan Hanis. Sekarang kata tak sayang? Kau nak apa sebenarnya ? Kira okey Isya nak maafkan kau dengan Hanis ! Kata Faliq Luqman pada dirinya.

Faliq mengeluh . Kau okey tak Faliq ? Tanya Nash . Tahu Faliq kau dari tadi asyik mengeluh je kata Ryan . Aku tak tahu la wei ,keliru soal perasaan ni susah la kata Faliq. Biar aku teka , pasal Isya dengan Hanis kan kata Nash

Eh , bukan dah selesai ke waktu kat kfc tanya Ryan . Tu la pasal , apa lagi kali ni Faliq? Tanya Nash . Aku sayang Isya dalam masa yang sama aku sayang Hanis juga kata Faliq jujur. Kalau kau sayang Isya kau kena biarkan dia dengan orang yang dia cinta bukan musnahkan kebahagian dia dengan Adrian kata Nash .

Betul tu , lagipun kita muda lagi , jangan fikir sangat pasal awek ni , tengok aku single 😂 kata Ryan . Kau tak handsome sebab tu takde orang suka kata Faliq 😆
Betul tu sokong Nash . 😑 Aku handsome okey kata Ryan .

 😑 Aku handsome okey kata Ryan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

💕 Faliq Luqman

💕 Faliq Luqman

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

💕 Ryan

💕 Nash

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

💕 Nash

Antara kita tiga ni aku paling smart okey kata Ryan . 😂 Dah dah la tu , orang single tolong diam kata Nash. Yelah jawab Ryan . Ingat tau pesan aku Faliq , pilih Hanis tu , dia pun dari kelas depan cuma gedik sikit je kata Nash . Okey aku cuba , kata Faliq.

Wei pameran seni punya projek tak siap lagi ni kata Ryan . Buat la dulu bising la jerit Nash . Kau mari sini Nash, asyik aku je warna ! jerit Ryan . Memang patut pun --' aku lukis semua tu kan . So kau pulak warna  kata Nash.

Faliq!!!!!!!  Help me 😤 Nash tak guna kata  Ryan . Yelah , Nash tolong sekali , lukis senang je , warna ni susah sikit kata Faliq.  Okey jawab Nash pasrah .

Back to Mucis Room

Daniel baiki sikit bila part tarik tu tegur Isya . Yelah kata Daniel.  Part bahasa inggeris siapa nak nyanyi tanya Daniel .
Okey macam ni lagu pasal sahabat tu kau nyanyi solo and lagu cinta kita duet terang Isya.

Okey paham, mana Rin dengan Que tanya Daniel . Kita dua je ke dalam ni tanya Daniel. Ye kita dua je tanpa jangan risau pintu kelab ni terbuka,  Rin dengan Que ada hal kena balik awal  terang Isya . 

Ooo macam itu sekarang pukul 5.30  dah kata Daniel . So kita nyanyi lagi sekali pastu kita balik la kata Isya . Tapi aku nak pergi tandas kejap kata Daniel . Okey tapi cepat sikit aku takut duduk sorang kata Isya.

Semasa Isya seorang diri . Dia terdengar bunyi yang pelik . Ya Allah bunyi apa tu tanya Isya dalam hati . Makin lama makin kuat bunyi itu . Isya berasa takut . Tiba-tiba lampu bilik terpadam .

Jangan lah main-main kata Isya. Isya seperti mahu menangis. Tiba - tiba ada cahaya malap dari belakang . Happy Birthday to u 💕 Happy birthdya to Arisya Ariana 💕Happy birthday to u  nyanyi Adrian , Zafrin, zafran ,Que , Rin dan Daniel .

Apa ni tanya Isya sambil lap air matanya. Happy Birthday Sayang kata Rin sambil memegang kek . Isya tiup lah lilin tu kata Zafrin . Aku ingat kau orang tak ingat Birthday aku kata Isya.

Mana boleh lupa kata Rin .Isya meniup lilin tersebut . Zafrin mengambil gambar. Isya ni hadiah dari kami kata Zafran sambil menghulurkan kotak berwarna ungu . Apa dalam ni tanya Isya . Buka la kata Zafrin . Wah coklat😍 Terima kasih kata Isya .

Ni dari aku ngn Que kata Rin . Thanks wei kata Isya. Ceh ni dari aku kata Daniel . Ehem ehem orang tu tak bagi hadiah ke ? Tanya Daniel sambil memandang Adrian . Aku dah bagi okey masa Isya datang kat bilik muzik tadi kata Adrian

Ooooo gelang itu kata Zafran . Gelang tanda cinta ke ?  Ke sebagai  hadiah birthday perli Daniel .Er ada ni hadiah kata Adrian sambil menghulur satu kotak kepada Isya. Apa dalam ni sambil menayangkan muka nakal .

Awak buka malam ni ye 😂 kata Adrian sambil kenyit mata . Jom  la makan kek ni kata Rin .  Nak makan pizza dulu kata Zafrin . Ikut mu la kata Rin . Zafran sini la panggil Que.
Daniel nyanyi satu kata Rin .

Lagu apa ? Tanya Daniel . Ikut la . Kita orang dengar je kata Zafran .

Skip😂
Isya House ✔
Isya masuk ke dalam bilik nya. Semua hadiah dia letak atas katil . Selepas membersihkan badan dan menunaikan solat . Isya pergi ke katil untuk membuka hadiah dari Adrian

Di atas kotak ada surat 🌸

My Sayang Ariana Arisya 💕

    Happy Birthday sayang🙈
Fly to 16
Good luck for you exam
Hehehe semoga panjang umur.  Jaga hati saya tu 😜 hope awak selalu bahagia dan berjaya dengan muzik .  Ingat saya selalu sokong awak 💘  p/s pakai apa yang saya bagi tu masa dinner ngn family saya nanti . Iloveyou 😗
       From :TAIBTR😗

Isya ketawa apabila membaca surat tu . Cantik nya kata Isya😍

Cinta Terakhir Where stories live. Discover now