Hari Koperasi 💕
KELAB MUZIK
Isya dah angkat belum alat muzik ke pentas kat dataran ? Tanya Rin . Dah angkat tadi dengan Daniel jawab Isya.
Susun belum ? Tanya Que . Susunkan tugas Rin jawab Isya.Jom la hias pentas sikit cadang Daniel. Lagu pasal sahabat dengan cinta kan. So kena happy kata Isya. Nak belon kata Rin . Apa kata kita guna poloraid ? Cadang Que. Boleh juga kata Isya.
Sorang g ejas dengan geng Adrian kata Rin sambil mata dia pandang ke arah Isya. Asal pandang aku ? Tanya Isya. Kau kan gf Adrian kata Rin . Daniel la ,Daniel kan adik Adrian kata Isya.
Abang aku susah sikit , dia bukan nak dengar cakap aku kata Daniel. Yela aku ejas ngn my sweetie😂 kata Isya. Okey goodluck kata Que. Tpi Adrian kat mana sekarang ni ? Tanya Isya . Abang ada kat bilik kelab dia la jawab Adrian .
Bilik Photography
Isya menuju ke Bilik Photography . Sebaik sahaja sampai , Isya mengetuk pintu tersebut . Seseorang membuka pintu tersebut . Muncul la Zafrin .
Nak apa datang sini tanya Zafrin . Belum sempat Isya menjawab Zafrin memotong . Kalau nak Adrian xleh😜 kata Zafrin dengan muka serius. Isya hanya mucungkan mulutnya😂 . Tiba-tiba kepala Zafrin diketuk daripada belakang .Bagi je la Isya masuk kata Zafran .
Yeyela , silakan masuk wahai tuan puteri kata Zafrin . Kalau bab sakat orang , perli orang ,loya buruk bagi la Zafrin mmg win bab tu kata Isya dalam hati sambil melangkah masuk ke hati Adrian . Eh eh silap silap, masuk ke bilik tersebut la.
Nak apa tanya Zafran . Memang kembar la 2 ekor ni . Sama je soalan kata Isya dalam hati . Nak jumpe TENGKU ADRIAN ISKANDAR BIN TENGKU RASHID LA kata Isya dengan nada yang tinggi sedikit . Sah Sah kata Zafrin😂. Oh Adrian ada kat bilik kecik tu tengah cuci gambar kata Zafran sambil menunjukkan bilik tersebut .
Isya masul ke dalam bilik tersebut dengan perlahan lahan . Isya melihat kerja yang Adrian lakukan . Lawanya kata Isya dalam hati . Teliti betul kerja dia.
S
edang membuat kerja Adrian terasa ada mata memerhatikan dia. Terus dia pusing . Eh Isya tak akan aku rindu sampai nampak bayangan dia kata Adrian. Isya menahan ketawa . Akhirnya ketawa dia pecah 😂 apabila melihat muka Adrian yang blur.
Isya menarik kerusi untuk duduk di sebelah Adrian . Alah orang betul ke😂 kata Adrian sambil ketawa. Setelah berhenti ketawa . Awak datang sebab apa tanya Adrian . Saya minta tolong untuk hias pentas. Tolong apa? Tolong jaga hati saya elok elok kata Isya😆 Yang tu x payah suruh saya memang dah jaga sayang .
Hahaha xde la nak suruh awak buat poloraid, boleh? Boleh tapi kena upah la kata Adrian. Berapa ringgit ? Bukan tu . Awak kena jumpa mama saya hujung minggu ni, boleh? A a jum pe ma ma aaawak , kata Isya. Asal awak gagap ni?
Entah la tiba jadi gagap . Takut la jawab Isya. Jangan risau keluarga saya tak makan orang la. Kenapa kena jumpa? Tanya Isya. Saya nak tunjuk yang saya serius dalam perhubungan ni kata Adrian.
Kalau macam saya ON kata Isya. Okey sebagai balasan saya tolong awak tanpa upah kata Adrian . Tapi awak kena jumpa family saya juga sebab abang long saya balik minggu depan kata Isya . Okey on jawab Adrian.
Okey la kalau macam tu , nanti saya send gambar kat awak nanti eh kata Isya. Okey . Ni ada gelang untuk awak kata Adrian
Saya punya warna putih . Awak punya warna hitam tau . Jaga baik baik tau pesan Adrian . Wah cantiknya 😆 thanks sayang kata Isya. Dari pintu bilik ada 2 pasang mata yang sedang melihat drama tersebut . Siapa lagi kalau tak si kembar tu .Ehem ehem . Wah sweet nya boleh la nanti aku bagi Rin gelang juga kata Zafrin . Aku pun nak bagi gelang kat Que kata Zafran. Kacau daun betul kata Isya. Biar dia orang la kata Adrian. Awak saya balik kat kelab saya dulu ye kata Isya . Okey sayang take care kata Adrian
Nak muntah rasa kata Zafrin. Kau diam kata Isya. Isya pun pergi ke bilik muzik .
Bilik muzik
Isya langkah masuk ke dalam bilik muzik. Geng dia sedang test suara Daniel kat ruang rakaman.Dengar suara Daniel yang sedang menyanyi lagu senyum by A'sad.Ingat siapa nyanyi tadi , ingat artis datang sekolah kata Isya. Hahaha kau ni Isya kata Rin . So macam mana Adrian nak tolong tak tanya Que. Dia kata okey je tapi aku kena jumpa family dia hujung minggu ni kata Isya. Okey la tu sehari sebelum persembahan kata Rin .
Okey kau kata ! Aku takut takut nak jumpa family dia kata Isya. Ala lex la family dia je pun kata Rin . Ye lah jawab Isya. Okey Daniel jom duet kata Isya. Okey jom jawab Daniel .
YOU ARE READING
Cinta Terakhir
RomanceSiapa sangka satu peristiwa yang memalukan telah menyebabkan Isya bertemu dengan Adrian. Isya berharap tidak bertemu lagi dengan Adrian tapi malangnya Adrian merupakan senior di sekolahnya. Adrian yang hatinya beku setelah seorang perempuan menghan...