"Ayşe abla tam da duğuracak zamanı buldu! "Kapı çaldığında koşarak kapıyı açtım.Evde tek kalmıyım diye sıla ve adayı çağırmıştım evde kimse de yoktu.
İkisini de öpüp "siz oturma odasına geçin ben geliyorum" diyerek mutfağa girdim. Bi kaç tabağa cips doldurdum.Mısır da patlattıktan sonra iki tabak cipsi ve mısırı aldıktan sonra oturma odasına geçtim.
"Lan ayılar kalkın da kola falan kalanları siz getirin" dememle kalkıp hemen mutfağa girdiler bardak vs şeyleri de getirdikten sonra artık izleyeceğimiz korku filmini seçebiliriz..
Ada telefonuna bakarak "korku seansı" dedi.Sıla "kanka ben onu izledim yah" deyince birtek ben izlememiştim ama onlar biliyordu zaten filmi tekrar izlemesinler diye başka filmlere baktık.
Bu sefer sıla bir film bulmuş olacak ki konuşmak için tam ağzını açtığı sıra da kapı çaldı.
Işıklar kapalıydı camdan sokak lambasının ışığı vuruyordu odaya dolayısıyla loş ortam bizim evde kocaman anasını satayım kapı çalınca içim hopladı şerefsizim.
Sıla'yla eda'nın da öyle olmuştu yüzlerinden belliydi, sıla kapıyı açmak için ayaklandığında sen otur ben açarım diyerek kalktım.
Kim o? diye sorduğumda komşumuz olan mustafa'nın "benim mustafa" deyişiyle şaşırmıştım.
Ne alaka yani diye düşünürken kapıyı açtım.Elinde bim poşeti vardı anladığım kadarıyla içi çikolata doluydu gelin yavrularım annenize gelin..
"Buyur?"dedim hayırdır dercesine
"Asiye abla aradı bizim kızlar evde tek yanlarına git diye"
"üç kız evde tek ve annem gece bizimle kalmadı için komşu oğlunu mu göderiyo?" hem gülerek hemde "Oğlunu" derken üstüne basa basa söylemişitim.
"E ben gidiyim o zaman" deyip arkasını dönücekken kolundan tuttum."gel hadi gel komşu oğlu" dedim kapıyı girmesi için daha fazla açarak.
Sırıtarak içeriye girdi.Ada "kanka kim gelmiş kaç saattir kapıdasın ya!" diye sızlanırken mustafayı gördü ve sustu. Aferin kızıma..
Ne kadar hırçın olsa da yabancı biri olduğu zaman kedi gibi olduğu yere siniyordu ada.
Sıla mustayı daha önceden tanıdığı için rahattı aslında sıla bizim çevrede oturmuyor bizim eve gelmek dışında buralarda da takılmaz bunlar mustafayla nerden tanışıyorlar..?
Düşünürken ayakta öylece dikildiğimin farkında değildim ada'nın "daha ne kadar orda bekliceksin yavrum?" deyişiyle kendime geldim.
"Dalmışım ya"diyerek ada'nın yanına oturdum sıla'yla mustafa da yanyana oturuyorlardı gözüm ikisine takılı kaldı.Ada farkedince dirseğiyle dürtükledi yüzüne baktığımda" hayırdır? "dercesine bakış attı.
Kulağına yaklaşıp" yok bişey ya gözüm daldı" dedim.Ada'nın kro bi şekilde " fazla dalma boğulursun"demesiyle öksürük krizine girdim.
"Tükürüğünü yutarken boğulan ilk insan! "diye kıkırdayarak bağırdı sıla
Mustafa'nın "kikirdeyiceğine su versene kıza zalım arkadaş" demesiyle iç sesim yürrüü bee koçum! Diye bağırdı resmen.
Ada sessizliğini bozdu ve sıkılmış bi halde "mustafa korku filmi izlicez de ne izlesek karar veremedik sence ne izleyelim?"diye sordu.
Doğru düzgün bakmamıştık bile ne izleyeceğimize o kadar bakındık konuştuk ettik en sonunda hepimizin bildiği dabbe 1'i izlemeye karar verdik.Hepimiz biliyorduk daha önceden izlemiştik ama ben çok etkilenmiştim ve sıkılmadan tekrar izleyebilirdim.
Diğerleri de onaylayınca izlemeye başladık bir yandan cips yiyip bir yandan mustafaya göz atıyordum aynı zamanda da filmi takip ediyordum.Zaten daha önce izlediğim için daha çok mustafaya bakıyordum.
Birden mustafa da bana bakınca göz göze geldik gözlerimi kaçırmadım yada başka bir şey yapmadım ona bakmaya devam ettim aynı şekilde oda bakmaya devam ediyordu.
O sıra da odanın kolumu sıkmasıyla ona döndüm.Filmde şu kadının kameraya baklaşıp fakasını kaldırdığı sonrada yutkunduğu boğazında bir kadında olamayacak kadar büyük olan adem elmasının hareket ettiği sahnede olduğunu anladım.İlk izlediğimde kalk krizi geçirmiştim bir yandanda kadın'nın yedi sülalesine sövmüştüm.Ama tekrar izleyince yine bir ülperme gelmedi değil hani..
Ada zaten çok korkaktı bu sahneyi yüz kere izletsek, yüz birinci kez izlerken yine aynı tepkiyi verir korkardı.Ada'nın bu haline gülerken tutamayıp seslice güldüm hem zaten neden tutayım ki..?
Gülmemle sıla, mustafa ve dibimde olan ada'nın bakışları bana döndü.Ağzımı açıp ne "ne bahıyonuz gülmeyekmi?" diye pisleşecektim ki birden bilgisayarın kapanmasıyla sustum.
Elektirikler gitmişti..