EPILÓGUS

12.1K 877 121
                                    

Crotone, Olaszország

A hűvös levegő csípi arcom, hajamba belekap a szél. Arcomra könnyeim már rászáradtak. Kezeim ökölbe szorítom, forr bennem a gyász, a szomorúság, a düh és a bosszúvágy.

Könnyekkel szemeimbe bátyám sírjára pillantok.

Gilberto Ferro
1974 - 2017

Egy könnycsepp lecsordult arcomról. Behunyom a szemeim, csendben hallgatom a tengerben összecsapó hullámokat. Így érzek én is. Egy véget nem érő harc van bennem.

Gilberto halott.

Egy pillanatra belehasít lábamba a fájdalom, ott ahol az a féreg belelőtt. Nekem szerencsém volt, bátyámnak már nem.

Tényleg alábecsültem ezt a Kristóf gyereket. Egyenesen szíven lőtte, amibe a bátyám rögtön belehalt.

Rajtam kívül senki nem élte túl. Borost leszúrták, Krisztiánt pedig agyonverte.

Elvesztettem az eszméletem, ezért hitték azt, hogy halott vagyok én is.

Hát tévedtek.

Nagyon nagyot tévedtek.

Veszek egy mély levegőt.

Gilberto már féléve halott. Ennyi idő pont elég volt nekem, a poklot élte át az egész család.

Tudom, hogy eljön majd az én időm is. A bosszú ideje. Kristóf nagyon meg fogja bánni amit tett.

Azon az emberen keresztül állok majd bosszút, aki a legfontosabb neki.

Lakatos Eper.

Elveszem tőle, hadd érezze ő is azt amit én is.

- Kristóf, készülj fel a gyászolásra, mert Eper már nem lesz veled sokáig - vigyorodom el.

!HELYZETJELENTÉS!

Szóval, akik nem először olvassák az Albínót, azok tudják, hogy a történetnek terveztem egy második évadot(Heterokrómia), azonban azóta (sajnosan) megváltozott a véleményem.

Úgy érzem és gondolom, hogy csak húznám és nyúznám az egészet ha írnák még egy könyvet.

Lassan egy éves a történet, és azóta én is változtam és javultam az írás részén. Már nem vagyok az Albínóval annyira elégedett mint amikor írtam. Ez egy ok, hogy nem szeretném tovább írni.

Másrészt pedig nekem különösen tetszik a vége amit anno írtam, mivel már az elején tudtam, hogy egy Sad-Endet vagy akár egy nyitott véget szeretnék ennek a történetnek.

Röviden csak annyi, hogy ezzel az epilógussal le szeretném zárni Eper és Kristóf történetét. Említettem, hogy majd lesz egy alternatív befejezés is, azonban lehet arra várnotok kell, mivel fontos, hogy az TÖKÉLETES legyen. Nem szeretném azzal a alternatív befejezéssel elrontani az egészet.

Ti magatokon és a fantáziátokon múlik, hogy mi lesz a két kis majmommal (#Krisper4ever). Gondoljátok tovább a történetet, és ha van valami fasza (sry) ötletetek nyugodtan írjátok meg nekem.

Amit viszont nem szeretnék az az, hogy valaki félre ért és publikál egy folytatás, mivel az lopásnak minősül!

Tőlem ennyi lett volna. Nagyon sok puszi és ölelés nektek!






Köszönöm, hogy velem, Eperrel és Kristóffal tartottatok! 😭😍💕

•°•°•°•°•°ⓥⓘⓥⓩⓢⓞⓞ•°•°•°•°•°

|2017. 12. 03.|

Update: 2018. 07. 13.

A L B Í N Ó | ✓Where stories live. Discover now