Nikdo to nedokázal vysvětlit.
Stejně jako před lety, kdy se lord Voldemort pokusil zabít Harryho Pottera, chlapce, který zůstal naživu.
Fred Weasley, chlapec který přežil, o kterém se nikdy nemluvilo.Paní Weasleyová z něj musela Caroline doslova sundat.
Plakala štěstím a objímala svého syna.
Pak se na chodbě objevil George.
Otevřel pusu a vykulil oči.
Tryskem vyběhl schody nahoru a objímal svého bratra tak pevně, že ho málem udusil.Fred se pak otočil ke Caroline, která se stále celá třásla a z očí jí tekly slzy.
Vysadil si jí do náruče, políbil a pevně jí sevřel v náručí.Hermiona ruku v ruce s Ronem, šla ven za Harrym.
,,Proč ho neposlouchala, ta Bezová hůlka?"zeptala se ho Hermiona.
,,Nepatřila mu..myslel že mu bude patřit když zabije Snapea, jenže jemu..nikdy nepatřila..
Tenkrát to byl Draco, kdo Brumbála odzbrojil..a pak v Malfoyovic sídle ..jsem já odzbrojil jeho.."řekl Harry na vysvětlenou.
,,Takže.."nedořekla.
,,Je moje"řekl prostě, Harry Potter.
,,Co s ní budeme dělat?"podíval se na Harryho Ron.
,,My?"povytáhla Hermiona obočí.
,,Je to Bezová hůlka, nejmocnější na světě!"vysvětloval Ron zapáleně.
Harry se postavil na kraj rozbořeného mostu, rozzlomil hůlku vejpůl a zahodil obě poloviny daleko do dálky.O devatenáct let později
Harry Potter kráčel nádražím King's Cross po boku své ženy Ginny Potterové.
Jejich nejstarší syn James jel do druhého ročníku, na vozíku s kufry, seděla jeho mladší sestra Lily, která do Bradavic ještě nechodila.
Prostřední syn Albus Severus Potter se spolu se svým otcem rozeběhl proti zdi mezi přepážkami 9 a 10.Sotva prošli, zamířili k Hermioně s Ronem, a jejich dětem Rose a Hugovi, objevil se tu někdo další.
Draco Malfoy prošel přepážkou a za ruku vedl Stephanie Tennerovou, nyní Malfoyovou.
Společně vyprovázeli synka, Scorpiuse.,,Připravena?"
Děvčátko přikývlo.
Caroline objala dceru kolem ramen a prošla s ní zdí.
Sotva se objevily na nástupišti, chytil jí za ruku Fred, co prošel zdí vteřinku po ní.Colleen Weasleyová se posadila do vlaku, naproti ní mávala z okna Rose a vedle ní Albus s Jamesem.
Fred pohladil Caroline po tváři a láskyplně jí políbil.Harry stál vedle Hermiony s Ronem, po jeho boku byla Caroline s Ginny a hleděli na odjíždějící Bradavický expres.
Tolik by si přáli být znovu těmi malými dětmi a odjet do Bradavic.
Na to úžasné a skvělé místo.
,,Bradavice jsou..nemám slov.."zašeptala tiše Caroline.
,,Podle mého, ne tak skromného názoru, jsou slova nevyčerpatelným zdrojem magie, schopna ublížit ale i léčit.
Proto dovolte abych vaše původní tvrzení doplnil...
Bradavice jsou místem kde, se pomoci dostane každému, kdo si jí zaslouží.
Bradavice jsou, a doufám že i budou, domovem pro mnohé další spousty studentů, Bradavice jsou a budou, úžasným místem"Otočili se, pohlédli do tváře Albuse Brumbála, jenže spolu s oblaky páry, jenž se valila zpod lokomotivy, okamžitě zase zmizel.
,,On tu s námi bude pořád, že?"usmála se Hermiona.
,,Po takové době?"usmál se Harry.
,,Navždy"souhlasila Caroline.~Slavnostně přísahám že jsem připravena ke každé špatnosti~
Děkuju moc všem co došli až sem, a nebojte, tohle ještě není konec😊
Mám pro vás druhý díl, Colleen/Caroline IISnad se vám příběh líbí
Děkuju~Neplecha ukončena~
ČTEŠ
Caroline
Fanfic,,Našla jsem svého bratra!" Caroline rozhodně není obyčejná.. jaké klišé, ale opravdu je tomu tak. Co se stane po jejím odjezdu z Francie, kde vyrostla? Co všechno se změní, když pozná chlapce který zůstal naživu...? Snad se vám příběh bude líbit:) ...