Sejak dari peristiwa itu.. Jihyo mula menjauhkan diri daripada jungkook..
Di pejabat jihyo sedang memeriksa laporan jualan dari masa ke masa..
Tok tok !
"Masuk! "
"Jihyo ah!! "
"Eo? Hyesun ah.. "
"Aku datang nak pantau kau ni.. Dah makan ubat belum? "
"Belum.. Nanti lah.. "
"Jihyo ah! Pergi makan ubat dulu.. Jap aku panggil jihoon suruh bawakkan makan"
"Eh.. T-"
Hyesun keluar dari bilik jihyo lalu memesan makanan untuk jihyo.
Ting!!
IPhone X jihyo mula berbunyi menandakan notification dari dari jungkook baru sahaja upload gambar barunya..
Justin_seagulls97
여 보😘
♥89k likes
View all 10000 comments♥67k likes
View all 1780 comments♥56k likes
View all 1789 commentsJihyo mengeluh perlahan.. Sebelum tersenyum pahit.. Hatinya terluka tetapi siapa yang tahu?..
'Biar lah jihyo.. Kau pun dah tak lama '
Jihyo membuka gallerynya lalu men-upload gambar yang baru
My_SJH
Keep fighting until you lose
♥90k likes
View all 7890 commentsTidak sampai 1 jam.. Gambar jihyo di banjiri dengan comments Dan likes yang beribu..
Jihyo tersenyum pahit melihat gambarnya itu.. Gambar itu di ambil selepas dia selesai menjalani rawatan untuk penyakitnya..
Jihyo meletakkan Iphonenya di sebelahnya sementara menunggu hyesun membawa makanan untuknya..
Jungkook baru sahaja selesai menghidangkan makanan untuk pelanggan yang tiba memandang hyesun yang sedang memesan makanan itu..
Jungkook mendekati hyesun lalu menegurnya.
"Annyeong hyesun noona! "
"Eo? Annyeong jungkook ah"
"Noona buat apa dekat sini? Bukan noona nak jumpa jihyo noona ke? "
"Jihyo noona kamu tu belum makan lagi.. So noona nak ambilkan makanan untuk dia lah.. Dia bukan sihat sangat "
Tanpa sedar hyesun hampir memecahkan rahsia jihyo..
"Ha? Tak sihat? Kenapa tak pergi hospital noona? "
"Ehhh.. Jihyo noona kamu tu l-letih sikit haah letih sikit.. Jangan risau lah "
"Mana tak risau noona.. Buah hati saya tu"
Tanpa sedar jungkoo mengeluarkan kata-kata yang amat mengejutkan hyesun
"B-buah hati? "
"Eh? M-mana Ada"
"Jungkook suka jihyo eh? Ingat sikit awak tu dah ada IU"
"Haih entah lah noona.. Iu dah macam tak nak layan jungkook sekarang.. "
"Dia merajuk kut "
"Tak mungkin sebab jungkook tak buat apa-apa dekat dia.. "
"Biasa lah kook.. Perempuan. Eh noona nak bagi noona kamu tu makan dulu ya "
"Okay noona! "
Setelah hampir satu hari sibuk di cafes.. Jihyo pulang ke rumahnya.. Tiba di rumah jihyo merasakan bahawa dadanya sangat sakit sehinggakan dia hampir jatuh..
"UNNIE! "
TBC..
Sorry kalau bosan.. Sorry tak best.. Thanks vote, comments, read.. Luv you annyeong! 😘😍😘😍
Why you give a fakehope when you don't love me?