R

715 130 42
                                    

"Noona buat apa panggil kook malam-malam macam ni? "

"Kook.. Noona"

"Noona? "

"Noona.. Suka dekat kook"

Sebaris.. Matanya terus terpejam selepas meluahkan perasaannya..

Tangannya menghulur sebuah kotak yang berisi cupcake..

Jungkook terdiam lalu mengambil cupcake itu..

Jihyo membuka matanya lalu memandang jungkook..

Alangkah terkejutnya apabila jungkook memijak cupcake yang dibuat dengan penuh kasih sayang

"KOOK! "

"Engkau ingat aku suka dekat kau? Kau tak sedar diri ke? Kau tu dah tua.. Dah nak mati! Dah lah hodoh ada hati suka dekat aku "

Sepi..

Jihyo tunduk memandang cupcake yang di pijak oleh jungkook itu..

"Engkau kena sedar diri.. Kau tak layak dengan aku.. Dengar sini baik-baik.. Kau bukak mata kau besar-besar! Kau tengok betul-betul muka kau yang sekeleh, berkerak yang buruk tu dalam cermin dekat rumah kau! Kau ingat aku akan suka kau balik? Hei! Bodohlah kau ni! Kau tahu tak betapa jijiknya aku menengok muka kau, Jijik tahu tak! Kalau boleh aku tak tengok muka sial kau! "Hambur jungkook dengan penuh kebencian

Jihyo tergamam.. Dia cuba menyembunyikan mata yang berair..

"Ini balasan yang kau dapat sebab jatuh cinta dengan aku.. Sial! " jungkook meludah air liur hampir terkena jihyo.. Dia mula berlalu meninggalkan jihyo yang sedang menahan perasaannya..

Jihyo masih berdiri statik di situ.. Empangan air matanya sudah penuh hanya menunggu waktu untuk pecah sahaja..

Dengan tangan terketar-ketar jihyo menyentuh dadanya yang sedang sakit itu..

Di pukul-pukul dadanya itu sambil menangis..

Akhirnya jihyo berjalan perlahan meninggalkan tempat itu..







'Tak apa jihyo.. Masa kau tak banyak.. Ingat'








'Ya tuhan.. Aku sangat mencintainya.. Beri lah kebahagian pada diri aku..'






"Engkau tak layak dengan aku! "




'Peritnya hati aku.. Izinkan aku tidur untuk selama-selamanya.. '











Cry don't means you was sensitive but means you have a heart.. Heart that fills with love and hurt.






Tbc..

Sorry kalau tak best.. Sorry bosan.. Thanks vote, comments, read.. Luv you annyeong! 😘😍😘😍

 Luv you annyeong! 😘😍😘😍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Broken Series : [C] The HeartWhere stories live. Discover now