Διάλογος δύο ερωτευμενων

117 8 28
                                    

Ρε αγόρι μου αφού μ'αγαπας και το ξέρεις και το ξέρω τότε γιατί δεν μιλας, γιατί δεν μου δίνεις ένα καθαρό σημάδι να το καταλάβω και γω πλήρως;

Και αν σου το δωσω τι θα γίνει με αυτο;

Θα σου πω ότι τώρα έχω όλες τις απαντήσεις που χρειάζομαι για να αγαπώ με ανταπόκριση

Και που ξέρω εγώ ότι εσύ με αγαπας;

Μα αφου μόλις στο είπα.

Και αν....

Δεν έχει και αν.Ολα τα αν σου και οι αμφιβολίες σου πρέπει με αυτά που σου είπα να μην υπάρχουν πια.

Ναι μα

Δεν μαγαπας.Βρισκεις δικαιολογίες.Ακομα και με καθαρές κουβέντες έχεις ακόμα αμφιβολίες.

Φυσικά και σ'αγαπω.Πρωτος από σένα Μάλιστα.

Αυτό δεν το ξέρεις γτ δεν γνωρίζεις πότε ξεκίνησα να έχω αισθήματα για σένα.

Και αν δεν είχες ποτέ; Και αν τώρα με κοροϊδεύεις μόνο και μόνο για να αποσπάσει πληροφορίες.

Αμφιβαλλεις για τον τρόπο που αγαπώ και για την αληθοφανεια της αγάπης που έχω για σενα;

Ναι.

Άκουσε με απλά. Μπορεί να μην είμαι ο πιο αποκαλυπτικος άνθρωπος γενικοτερα και να μην λέω το σ'αγαπω ως καραμέλα.Φυσικα όταν το πω δεν το παίρνω πίσω ποτέ.Θελω να το καταλάβεις αυτό. Όταν αγαπάς κάποιον σημαίνει ότι όπως και αν είναι τα πράγματα μεταξύ σας εσύ συνεχίζεις και νιωθεις στοργή για αυτόν και θες να τον προστατεύεις. Τώρα στο θέμα μας.Ναι σε αγαπώ. Μπορεί να είναι λάθος μπορεί να είναι σωστό δεν ξέρω.....

Μην το νιώθεις άλλο αυτό, θα πληγωθεις, θα σε πληγωσω,δεν σε αξιζω,δεν με αξιζεις.Η αγάπη σου ή ό,τι νιωθεις είναι λάθος στο λέω....

Διεψευσε το λάθος μου,καντο να βγει σωστό!

Το θες;

Για να στο λεω;!

Και αν πέσεις, πληγωθεις,κλαψεις εξαιτίας μου;

Θα είσαι εκει πάντα για να με βοηθάς.

Και αν εγώ φυγω;

Μόνο μαζί μου θα φυγεις.

Δεν μίλησε,δεν υπήρχε λόγος να πει κάτι παραπάνω μόνο την φίλησε. Ένωσε όλα τα σπασμένα της κομμάτια διέψευσε ίσως το λάθος αυτό και το έκανε σωστό για αυτούς. Για όλους τους άλλους ήταν ένα λάθος μια αντίθετη μίξη. Μα αυτοί μαζί ήταν το σωστό. Ίσως φαινόταν λάθος, αλλά τα φαινόμενα απατούν. Την αγαπούσε και τον αγαπούσε και αυτό φαινόταν χρονια στα βλέμματα τους....και να που ήρθε η ώρα να το παραδεχτουν ο ένας στον άλλον. Ευτυχώς όμως ήταν το σωστό τους και το λάθος των άλλων. Δεν μπορούν οι αποφάσεις μας να αρέσουν στο σύνολο. Φτάνει να αρέσουν σε μας και μόνο.






Πρώτο κεφάλαιο που ανεβάζω για φέτος!!!!

Καλή Χρονιά!!!

Με αγάπη,υγεία και πολλά χαμόγελα!

Σας έτυχε το φλουρι;😉
Εμένα πάλι οχι😢

Τεσπα,αν σας άρεσε αφήστε ένα σχόλιο και πατήστε το αστερακι.

Επόμενο δεν ξέρω πότε θα μπει,όταν έρθει έμπνευση!

Καλά να περνάτε!!!❤
Happy 2018!!!


-ItsOurParadise 🐾

Εκείνος...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang