8th Day

237 13 2
                                    

-Na meg a nagy faszt! Max Himchannak! -lökdös ki a szobából.
-Ne játsz a tűzzel öregem! -figyelmeztetem de ő csak becsapja utánam az ajtót. Feldobja a napot ez a pár gyökér. Éppen sétálgattam vissza a folyosón amikor beugrott valami: Ezek hogy akartak elkészülni ha éppen mással foglalkoztak. Hm. Ezt majd megemlítem, nagyon érdekelne. Vagyis nem, csak fura. Én kis huncuut!Elvoltam, persze fórewőr ölónban, nagyon unatkoztam. Szinte percenként ránéztem az órámra. Amikor eltelt az a fél óra szinte kidobott az ágyam amin addig fetrengtem. Gyorsan kipingáltam magamat amit persze csak én vagyok képes észre vanni, esetleg Youngjae. Kilépkedtem a házunk elé a kocsi motorja már ment. Tehát nem én fogok vezetni. Benéztem a volán mögé és egy mosolygó Zelo-val találtam szembe magam. Csak ne ő vezessen! Kérlek ne!
-Te fogsz vezetni? -nézek rá rosszallóan de még nem akartam beülni, lehet meggondolja magát és mégis nekem kell betöltenem a csapat szállításának igen fontos szerepét. Vagy rosszabb esetben bevállalja ezt a posztot de akkor én tényleg nem megyek velük Szóval csak az anyós ülés melletti, lehúzott ablakon keresztül, lehajolva beszélek vele.
-Baj ha igen? -vigyorog. Néha fel tudja a Holdig kúrni az agyamat.
-Akkor nem érünk el bulizni, hanem mindenki kórházba kötne ki. -ugatok vissza.
-Annyira nem is vezetek rosszul. -bigyesztette alsó ajkait.
-Hát nem is tudom. -lép hozzánk Daehyun tarkóját vakargatva.
-Naah~ Mindjárt meg van a jogsim. -hisztizett.
-Az a baj hogy csak nem sokára. -nevetek fel.
-Szerintem jobban járnánk ha inkább valaki más vezetne. -érkezik meg drámaian Jongup.
-Oké oké! -forgatja meg szemeit és kiszáll a kocsiból.
-Körülbelül te is így néztél ki. -bökött oldalba a mellettem álló Daehyun.
-Nem is~ -csapok rá a vállára játékosan.
-De-de! Nagyon is ilyen vagy. -böki meg hátulról két ujjával az oldalamat Youngjae amire én reflex szerűen hátra csapok. És akaratom ellenére adtam neki egy elég nagy sallert.
-Aucs! Hülye gyerek! -üvölt fel közben dörzsölgetve a fájó halántékát.
-Nem direkt volt de megérdemelted, tuskó -nevetek közös faszságunkon. Sikerült mindenkinek megérkeznie kisebb-nagyobb késéssel és elindultunk. Valami különös csoda folytán nem nekem kellett vezetnem, többieknek sikerült rávenni Himchan-t. Betuszalkoltuk magunkat a cseppet sem kis méretű fekete jip-be, és már indultunk is.
-Te szerencsétlen! Éppen vezetek! -üvölt fel kicsit sem poénkodva az éppen fejbe pöccintett sofőrünk.
-Mi lett veled? Teljesen átszellemülsz ha vezetsz. -képedt el Jongup azaz a tettes.
-Mert nem akarom hogy valami balesetet szenvedjünk, azt sosem bocsátanám meg magamnak ha miattam kerülnétek kórházba vagy rosszabb. -lelkizett és mielőtt befejezte volna rám nézett, lehet csak véletlen mert én ülök az anyósülésen de lehet nem. Ezért szeretem, mert szeret minket (meg alapvetően mindent szeretek benne de ez a sokadik plusz pont). Bár mondjuk engem ki nem szeretne?
-Értettem! -köhincselt "meghatódva" az érintett majd végig nézett a társaságon -Értettük! -javítja ki magát.
Nagy nehezen megérkeztünk és még annál is bonyolultabb volt helyet találni. Nevetve rúgtuk be az ajtót jókedvünk okát nem ismerve.
-Yongguk? -üvölt oda hozzám az éppen rendelő Dae.
-Mondjad! -szólalok meg.
-Kérsz inni? -mosolyog rám.
-Hülyének nézel? -képedek el.
-Akkor hozok. -és már jön is a rakat korsónyi sörrel. Első adagnál még semmit sem éreztem lehet kéne mert így jön a többi is. Lenyultam mégegyet és azt is lehúztam. Itt már kezdtem becsiccsenni.
-Kapok még? -nézek rájuk.
-Te tényleg nem vagy részeg? -jön ki a mosdóból Youngjae. Még, nem teljesen.
-Elfogyott! Hozhatsz még! -hallom valamelyikük hangját.
-Azt leshetitek! -fordulok a pulthoz.
-Kérek egy üveg whiskyt. -szólítom fel a csapost aki eleget tett kérésemnek szótlanul. Innen képszakadás. Csak arra emlékszem, hogy egy üveg társaságában kitámolyogtam a kocsmából. Szédelegtem egy kicsit erre-arra majd beborultam a szemetes zsákok közé.

-Hahó szerencsétlen? Itt vagy? -hallom Himchan hangját fejem fölött miközben valaki pofozgat.
-Ne püfölj baszki! -csapom le a kezét. Amint megpróbálok felülni borzalmasan megsajdult a fejem.
-Huh Yongguk! Te kurva büdös vagy! -hallom Zelo hangját.
-Kezdjük ott: Hol vagyok? -nyitom ki a szemem. Látom ahogy fölém görnyedve baszkurálnak.
-A kocsma melletti sikátorban. -válaszol Daehyun készségesen.
-Kezdjük ott hogy....-elcsuklik a hangom, miután felülök. Jól beégtem bakker! Itt van mindenki én meg másnaposan ébredezek.
-Hogy? -hallom meg Youngjae kivancsi hangját.
-Mit csináltam? -nézek rájuk. Ezután jött volna a többi kérdés, például: Milyen nap van? Hány óra? stb. Erre mindenki hasát fogva, kiterülve kezdett el röhögni. Nah bakker! Tudtam!

To be continued...

Sziasztok!
Bocsi hogy ilyen rövid lett de inkább csak holnap tudjuk meg hogy mit csinált szegény részegesünk.
Ezer Sorry! 😵😢

Karácsonyi visszaszámlálás ONESHOTSМесто, где живут истории. Откройте их для себя