Éppen a monitoron mászó bogarat nézegettem. Nekem tényleg nem volt jobb dolgom. Anya éppen lent tevékenykedett a konyhában, csak onnan lehet tudni, hogy eszméletlen hangos csörömpöléssel jár nálunk a sütés vagy a főzés. Nem tudtam magammal mit kezdeni, ott ültem a töri könyvem előtt de nem voltam képes egy szót se tanulni. Utálok tanulni de még annál is jobban rühellek unatkozni. Elővettem a telefonomat és meglepődve vettem észre hogy van egy jó pár üzenetem. Yoonho írt, az ilyenből sosem sül ki semmi jó. Egy pillanatra elgondolkoztam, hogy biztos meg akarom-e nézni azokat az üzeneteket. Inkább tartottam volna jobb ötletnek, ignorálni de hajtott a kíváncsiság.
Yoonho: Hallod Wooyoung?
Nem jössz velünk korizni?Wooy': Mi az hogy velünk?
Yoonho: Jönne Jacob is...
Ha nem baj😏💩Wooy': Ugyan! Nem baj!
Még meg beszéltük hogy hol találkozunk és mikor. Abban a pillanatban -amikor tudatta velem, hogy jön Jacob is- össze szorult a pici gyomrom. Nem rég érkezett az osztályunkba és nagyon helyes. Becsületes nevén Zhan Pang, kínai. Nagyon jó fej lenne, ha nem folyton a legjobb haverommal lógna. Nagyon jól tud fotózni, született tehetség. Nagyot sóhajtottam és már mentem is öltözni. Nem tudom miért hozott lázban ennyire a dolog. Nem tudom, lehet tetszene? Dehát nem vagyok meleg, és tudtommal ő sem az. Bár nem tudok sokat a beállítottságáról, sőt! A sajátomról sem. Na ezt szépen megcsináltam! Mi van ha tényleg emiatt lettem ilyen; jaj megyek korizni! -hangulatban. Nem tudom... Túl sok idióta kérdésem van, ebből is látszik mekkora egy szerencsétlenség vagyok. Felvettem valami egyszerű, sportos ruhát, de a kabát nálam luxus ezért feleröltettem magamra kettő vastag pulcsit. Nem rég kaptam a szüleimtől egy pár korcsolyát amire nagyon büszke vagyok. Felvettem valami idétlen pompomos sapkát és leléptem. A hely nem volt messze, csak két buszmegálló. Persze otthon hagytam a bérletemet ezért inkább sétáltam, már csak az hiányzik, hogy még a büntetést is kifizessem. A megbeszélt helyen, már mind ketten ott voltak. Na szép! Megint én vagyok az utolsó!
-Sziasztok! -köszönök feléjük lépkedve, kizökkentve őket a telefon nyomkodásból.
-Szia! -int felém drága barátom elég magabiztosan.
-Sz-szia! -mondta elég halkan Pang is. Egyem meg olyan kis félős, amikor ránézek ő egyből elkapja a fejét. Elég fura a srác. Elmentünk a műkori pályára. Nekik bérelniük kellett a sport eszközt amíg én a sajátomban rajoskodtam. Asszem egy fél évig hokiztam amíg egy nagy debella állat el nem törte a kezemet és ezzel elvette a kedvemet attól a viszonylag agresszív sporttól. De abban a kis időben megtanultam viszonylag jól korcsolyázni.
Magabiztosan léptem fel a jégre, először lassan, félénken haladtam. Majd amikor rájöttem; hogy azt a kurva ez nekem megy! Akkor vadul elkezdtem csúszkálni. Nem voltak sokan a pályán, hiszen még csak "reggel" van. Láttam ahogy a két társam is "felmászik" a jégre. Tudtommal Yoonho valamennyire tud korizni, de Pang tudásában kételkedtem. Hirtelen jó haverom meglódult és ott hagyta szegény újdonsült haverunkat. Na ez jó lesz... Gyorsan oda mentem hozzá.
-Tudsz korizni? -próbáltam felvenni vele a tempót de olyan lassan ment, hogy kétlem, hogy valaha állt volna jégen.
-Nem, most korcsolyázom életembe harmadszor. -kapaszkodik bele a palánkba.
-Hm. Értem. Akkor hogy hogy eljöttél?
-Azért mert. Huh, álljunk meg egy picit. -lihegett -mert a legjobbtól akarok tanulni. -válaszolt rátámaszkodva a falra.
-Tényleg? Én nem látok ott egy oktatót sem. -nézek körbe.
-Nem-nem. Yoonho azt mondta hogy te rohadt jól korizol és azzal győzött meg, hogy majd te megtanítasz. -és ahogy kimondta, álló helyből elesett. Időben el kaptam így nem verte be semmilyét -Köszi! -mondja miközben keresi az egyensúlyát.
-Semmi. Akkor viszont megtanítalak! -megfogtam a kezét és elhúztam a palánk mellől.
-Ne! Én így félek! -ellenkezett.
-Ha ott totyogsz, sosem tanulsz meg haladni! -förmedek rá -Ezt még régen az edzőm mondogatta.
-De el fogok esni~ -sikított lányokat megszégyenítően.
-Nyugi már! Nem taknyolsz el, és ha igen? Akkor mi van? -szórítom erősebben karját. Győszködött, hogy neki így meg úgy, sokkal jobb a palánk. De nem érdekelt. Amikor elegem lett belőle szepén lassítottunk. Hátra fordultam és megfogtam, szembe vele, két kezemmel a vállait. Hátra fele menni számomra nem kihívás ezért megkértem hogy ő is fogja meg az én vállamat és úgy indultunk el. Életembe nem volt ilyen fura érzésem. Szemeibe néztem amelyek a karácsonyi világításoktól és még valami, számomra felfoghatatlan dologtól úgy csillogtam, hogy majdnem elolvadtam. Így mentünk egészen addig amíg át nem estem valakin és tanítványom jött velem.
-Aich! -mivel rám esett elég kellemetlen volt a jégen fetrengeni de aztán valahogy legördült rólam. A csávó, akin átestünk az simán odébb siklott. Egy kicsit bevertem a fejemet és attól a fájdalomtól hirtelen belém csapott valami. Ez a srác rajtam feküdt és azért csillogott a szeme mert reményeim szerint tetszem neki. És ő is tetszik nekem! Elterültem a hideg jégen és egy pillanatra elgondolkoztam a dolgon. Gyorsan ránéztem, ő már próbált felállni de amint eszébe jutottam egyből rám nézett. Én csak úgy egy hirtelen gondolattól fogva ajulást színleltem. Kíváncsi voltam mit fog csinálni. Először nevemen szolongatott és pufölte az arcomat. De amikor Yoonho is megérkezett javasolt neki egy dolgot amire most nagyon is vágytam.
-Puszild meg! Látszik rajta hogy tetszik neki! És ha tényleg ájult akkor nem érzi. -súgja Pang fülébe aki jó pár pillanatot habozott. Olyan érzésem volt, hogy nem fogja megtenni.
Aztán meg éreztem puha párnáit homlokomon amitől egyből kiugrottak a szemeim helyükről és ő meg hátra esett zavarában. Teljesen vörös volt. Elmosolyodtam, tényleg nagyon édes volt ahogy ott irul-pirul zavarában, miattam! Gyorsan feltápászkodtam és őt is felsegítettem.
Attól az alkalomtól fogva még sokszor tettettem volna ájulást, de nem volt rá szükség...Sziasztok!
Tudom, elég szar lett de most ez van. Mivel nem találtam sehol VAV-os sippet így kitaláltam egyet (azaz nem én de blingblingjongkey-nek jó ötletei vannak, valljuk be). Acecob...? 😂
Remélem valakinek tetszett...😘
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Karácsonyi visszaszámlálás ONESHOTS
РазноеKarácsonyi nem tudom mi...? 1st Day • XiuChen (EXO) 2nd Day • Namjin (BTS) 3rd Day • Baekyeol (EXO) 4th Day • Sebaekyeol / Hunhan, Baekyeol (EXO) 5th Day • EXO chat 6th Day • MIKULÁS 7th Day • Banghim 1. (B.A.P) 8th Day • Banghim 2. (B.A.P) 9th Day...