7th Day

277 19 1
                                    

-Kurvára nincs kedvem veletek menni! -tiltakoztam.
-De most mi bajod van? Csak nem félsz hogy részeg állapotban csinálsz valami faszságot amit később megbánsz? -nevetett fel Jongup.
-Nem ez az utolsó okom. -mutattam rá.
-De most mi bajod van? -kezdett el hisztizni Zelo drága.
-Semmi! -emeltem fel a hangom -csak nincs kedvem. -hajtottam le a fejem.
-Ugyan már! Három üveg után garantáltan lesz energiád, kedved, bátorságod! Egy szóval minden~ -mosolyog az arcomba az előbb még kérlelő Youngjae.
-Mihez kéne nekem bátorság? -nézek rá.
-Hogy felszedd a kiszemelted! -nézett mélyen a szemembe majd kacsintott egyet.
Már mióta megy a könyörgés! Nem értik meg hogy most nincs kedvem leinni magam a sárgaföldig? A múltkor is azzal jöttek, hogy: 'Ugyanmár ha nem akarsz annyit inni akkor nem kell', meg 'Nem lesz belőle semmi bajod', vagy 'Nem veszünk fel felvételre semmit'. És ebből mi lett? Hogy minden ígéretüket megszegték, (hivatkozva arra hogy az alkohol hatásaaaaa stb.), vagy amelyik nem rajtuk múlott azt is rámtukmálták. Néha rohadt idegesítőek. 'Nélkülem miért nem lehet bulizni?' tettem fel nekik többször is a kérdést amit most sem hanyagoltam, általában erre sem kapok értelmes választ.
-Mert te vagy a leader és neki kell "példát" mutatni. -nyújtja ki nyelvét a maknaenk.
-Hagyjál már ezzel! Attól még hogy te vagy a legfiatalabb nem kell visszaélned vele! Nem vagy már 9! -fujtatok rá, hangomon lehet hallani hogy kezdek ideges lenni.
-Nyugi Yongguk! Nyugi~! -szólalt meg végre Himchan is. Ha igazából tudnák hogy nem csak az az egy okom van amire hagyatkozom akkor hagynának a lóhugyba. Nem akarok beégni drága szerelmem előtt, de sajnos sikerült ebben a pár pillanatban amikor a többiek felkúrták az agyamat.
-Én teljesen nyugodt vagyok. -hajtottam le a fejem és hunytam le a szemem nyugodtságot színlelve. Lehet mégis csak el kéne menni egy kis bátorságot meríteni a bulizás alatt.
-Gyere Yongguk! Nem lesz belőle semmi bajod. -mondja a háttérből, nyugtató, halk de mégis hallható hangon mint ahogy az előbb is. Egyszer az életben bíztat! Ha már a szerelmem is azt mondja hogy takarodjak bulizni akkor megyek! Egy kisebb hatás szünet kerül a bandánk szűk körére, nem kellemetlen, csak mindenki várja hogy talán, egyszer beadom a derekam. Vagy legalább is remélem, hogy csak ennyire gondolnak.
-Jól van! Megyek! -mondom feladó hangon.
-Ezaz~! Üvölt fel mindenki egyszerre csak Himchan nem. De miért nem? Nem örül annak hogy megyek? Ez így érdekes lesz! Mindenki elment készülődni de még gyorsan odajött hozzám Daehyun:
-Te hallod? -megy utánam, mire én megállok és felé fordulok -Direkt kivártad hogy Himchan győzzön meg? -löki meg játékosan a vállam.
-Nem! Dehogy! Mind össze elegem lett belőletek és úgy láttam helyesnek ha inkább rábólintok. -mosolygok rá.
-Ugyan már! Ne viccelődj velem! Nem hiszem hogy véletlen lett volna az, hogy akkor egyeztél bele és igazából nem ez az első alkalom. -huzogatta szemöldökét. Daehyun, most utálva vagy!
-De az! -erősködök. Erre csak cicceget.
-Ne ciccegj mert lecsapom a nagy fejedet. -mosolyogtam majd elképzeltem a szituációt.
-Ha ennyire erősködsz... majd kiderül a bulin -vár egy kicsit -amikor már bátrabb leszel. -fordult a szobája felé. Mi az hogy bátrabb? Ezt a kérdést tettem fel magamban többször is. Mikor már a zuhany alatt voltam beugrottak Youngjae szavai. Nah bakker, ezt beszoptam. Nem akarok neki részegen szerelmet vallani vagy rosszabbat csinálni vele. Ő neki későn üt be a pia míg nekem egy pöppet korábban mint másoknak. Szóval bőven van idejük rászedni engem mindenféle faszságra. Nem úgy nézek ki mint egy komolytalan tini de ha egy kicsit jobban megismer valaki akkor rá kell jönnie hogy agyilag nem vagyok meg 12 se.

Gondolataimból kizökkentett egy számot tevő tényező: eltűnt a tussfürdőm

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Gondolataimból kizökkentett egy számot tevő tényező: eltűnt a tussfürdőm. Ez valószínűleg Zelo és/vagy Youngjae műve, ők trollkodnak ilyenekkel. Ekkor elmosolyodtam. Elmosolyodtam azon hogy talán mégis meg vagyok 12. Ugyanis tudtam hogy az egyik fürdőszoba szekrénybe van egy másik adag is. Kinyitottam a szekrényt és ekkor szembesültem a ténnyel hogy lehet a többiek mégis csak okosabbak nálam, ugyanis a másik sem volt a helyén. Nagyot sóhajtva elzártan a csapot, a törölközőt a derekam köré csavartam és vizes klappogó papuccsal átosontam Jongup-hoz, aki valamiért nem volt a szobájában. Úgy döntöttem hogy sürgősnek nyilvánítom az ügyet és nemes egyszerűséggel lenyultam a tussfürdőjét. Tudom hogy nem fog neki örülni ha megtudja de nem nagyon tudott érdekelni ugyanis abban a pillanatban majdnem lefagyott mindenem csak azért mert vizes voltam. Ha nem tél lenne még örülnék is neki. Gyorsan átviharzottam a szobámba és megcéloztam a fürdőt és egyből bevetettem magamat a melegvíz alá. Mikor elkészültem és fel öltöztem vissza merészkedtem a szomszéd szobába és vissza raktam a tisztálkodó szert a helyére.
-Yongguk! Kész vagy? -kérdezi utánam futva egyetlen drága Youngjaenk.
-Yap! De úgy látom te is! -mutatok szépen kisminkelt fejére. Mire csak zavartan néz rám.
-Biztos hogy jössz? -néz rám. Most mi van? Eddig győzködtek most meg el kezdenek piszkálni. -Mármint -kezd bele mikor meglátja értetlen fejemet -olyan gyorsan meggondoltad magad, hihetetlen vagy! -kacsint rám.
-Nem kell aggódni! Biztos megyek. -küldök felé egy biztató mosolyt.
-Oké! -fordul el majd vissza császkál Daehyun szobájába. Várjunk! Miért Daehyun szobájába megy? Gyanúsak vagytok kis huncutok! Átmentem Zelo-hoz számon kérni a tussfürdőm hollétét.
-Zelo! Hova basztad a tussfürdőmet? -üvöltök be a szobájába a nyitott ajtóban, de mit sem ér mert biztos hogy mindenki hallotta.
-Hallod hülyegyerek? Hol vagy? -üvöltök egyre mérgesebben.
-Várj egy pillanatot! -üvölt vissza.
-Nem várok! -válaszolok gondolkodás nélkül. Belépek a szobába, egy kicsit körülnézek, éppen mennék beljebb amikor meghallom Zelo dühös lépteit, vagyis remélem hogy Zelo az.
-Azt mondtam vársz! -üvölti majd az előttem lévő ajtót hangosan becsapja. Mi a fasz lehet vele?
-Mivan Zelo, menstruálsz? -mondom viszonylag hangosan az ajtón túl lévő személynek.
-Te fasz! Azt a lányok csinálják!
-De most kábé olyan vagy mint egy lány aki először találkozik ilyennel. -mosolyodok el.
-Nem menstruál de éppen a lány szerepét játsza! -hallom meg Jongup hangját. Hogy mi? Hoppá hoppá, mik vannak itt?
-Te reták! Miért pont így kell? És miért pont neki? Faszom~! -akad ki az előbb is elég temperamentumos Junhong.
-Nyugi már! Úgyis ő a leader neki biztos elmondtam volna ígyis-úgyis. -hallom Jongup hangjában a mosolygást.
-Jól van! Várj egy pár pillanatot Yongguk! -üvölt ki hozzám beletörődve sorsába a maknea. Nagyjából lejárt az örök naptár mire beengedtek.
Zelo kinyitja nekem az ajtót de amint bezárja, egyből neki is lök annak.
-Mi a f... -nyöszörgök -fene? -gondolom meg magam gyorsan.
-Mondjuk majdnem ránknyitottál? -húzza el száját.
-Nyugi nyugi nyugi nyugi! -mondja higgattan párja.
-Nah szoval! -kezd bele Junhong miközben letelepedek Jongup mellé az ágyra. -együtt vagyunk. -nyalja meg szája szélét az előbb is beszélő.
-Igazából semmilyen rossz szándékom nem volt. -húzom el a számat -de hol a kibaszott tusfürdőm? -vigyorgok képébe.
-Nah ne szórakozz velem! Csak ennyi? -akad ki a kis "drága".
-Ennyi? -kerekednek ki a szemeim -Hol van? -mondom egy kicsit hangosabban.
-Nyugi haver! -fordul sarkon majd elment valahova kisebb idő múlva visszajön, kezében a kurva tusfürdőmmel. -Nesze csóró! -dobja nekem.
-Mi az hogy csóró? -képedek el. Erre csak mosolyra húzza száját.
-Jongupéval fürödtél, ugye? -néz rám szúrósan.
-Aha. -húzom össze szemöldökömet.
-Hülye vagy! -mosolyog rám sajnálóan.
-Hjaj te jó ég! Te vagy a hülye gyökér! -hagyom el a szobáját.
-Te lopsz nem én! Igazán elkérhetted volna.
-Persze! Miért is ne? Csak nem azért mert egy szál törölközőben futkároztam ide-oda. -nevetek fel -még jó hogy nem jöttem ide, berántottatok volna magatok közé! -picit várok Zelo megint kezdi magát felhúzni -mert ugye olyan ellenállhatatlan vagyok.

To be continue....

Sziasztoooooook!
Mára nem lenne energiám sem időm többet írni úgyhogy feltagolom.
Húzom mindenki agyát akit egy kicsit is érdekel. 😝

Karácsonyi visszaszámlálás ONESHOTSTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang