8. Dragă prietene,

16 6 0
                                    

"Prietenii sunt cei mai buni trădători!"

Azi , am primit un mesaj care m-a lăsat confuză.
"Tic-tac , tic-tac".

Și acum sunt confuză. Nu cunosc numărul , și sperie numai gândular putea fi el. Dar nu are cum, nu înțeleg.
Sunt foarte , dar foarte confuză.

Tu, nu mai asculți,  mai nou ocolești. Oare ce ți s-a întâmplat? Ai o mică vânătaie pe umărul drept.
Am văzut-o când te schimbai în vestiare.

Poate te-ai certat cu ai tăi,  poate te-ai lovit.  Nu știu ce zic, ar fi mai ușor dacă îmi povesteai.

Ce nu da îți povestesc ce mi se întâmplă , ce nu aș da fie cineva cu mine în momentele astea.

Am o mică impresietotul o să ia sfârșit curând.

E ca un deja-vú. Nu știu ce să mai fac.
Îl simt peste tot unde sunt eu. Dar când încercîi vorbesc , dispare.

Ieri, mi-a lăsat un mesaj pe oglinda din baie. "A mea" , scria mare și cu roșu.
Prima oară am zis că fratele meu îmi face o farsă,  dar am pus mâna și era sânge.
Era scris cu sânge.

Am avut un șoc, plângeam incontinuu și uitam în gol.

Nu știu ce să mai zic, mi-e frică pentru mine. Mi-e frică pentru familia mea, mi-e frică pentru tine , mi-e frică de ce o să se întâmple.

Și presimt că ce va urma, nu va fi de bine...

        Cu drag, fata aia criticată!

❕ Toate drepturile de autor sunt întrebuințate mie! ❕

Tu mă rănești II  // Fata aia criticată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum