9. Dragă prietene,

16 6 0
                                    

Perspectiva Roxanei:

Unde o fi Anne? Nu a venit la școală , nici măcar nu am văzut-o pe nicăieri.
Chiar îmi fac griji.

Știu, am greșit ,mereu greșesc , și la naiba aș minți dacă aș spune că nu îmi pasă de ea. Îmi pasă, e prietena mea , chiar dacă nu mai suntem ca înainte .

Ies din holul mare al școlii și afară îmi văd gașca, formată din Lucas, Andrew, Valentina, Sarah și Vanessa.

"Bă, ați văzut-o pe Anne?" Întreb cu speranță în glas.

"Nu, oare pe unde umblă mica tocilară? " spune Andrew și începe să râdă.

"Frate, gata. Nu credeți că am făcut-o destul să sufere? Gata! Pe bune, e serios , e nu lipsește de la școală, simt că e în pericol." Spun cât de serioasă pot.

"Hai pe bune, ți s-a făcut milă de o mică tocilară?" Întreabă Sarah.

"Sarah , termină. Roxane are dreptate. A pățit ceva, cel mai probabil." Spune și Lucas la fel de serios , și pot să jur că am văzut în ochi lui un pic de teamă. Dar cum a apărut așa a și dispărut.

"Trebuie să o căutăm." zice Vanessa și pleacă în față, ducându-se la mașina ei. "Hai , ce mai așteptați? Vreți să o găsim , sau?" Spune și se pune la volan.

Atunci toți pleacă fiecare la mașina lui. Bine, toți în afară de Valentina, ea încă nu are permisul.

***

"O căutăm de 3 ore, nu o să o mai găsim ." Spune Andrew și iese nervos din mașina lui.

"Și pe bune, ce ar căuta ea la docuri? " întreabă Vanessa.

"Și unde zici să o căutăm, deșteapta pământului? " țipă Valentina la ea. "Scuze!" Spune ea și lasă ochii în pământ.

"Nu e nimic, toți suntem stresați în momentul de față ." Spune Lucas calm, dar deja îi văd vena aia de pe gât ce mai are puțin și explodează de nervi.

O liniște se lasă peste noi.
Pe unde umbli tu , Anne? Oftez și mă ridic de pe capota mașinii lui Lucas și încep să mă plimb privind în jur .
Un vibrat , apoi urmat de un sunet enervant se aude, semn că cineva a primit un mesaj.

Mă uit la ei să văd cine a primit mesajul, dar ei se uită la mine, asta însemnând că eu am primit.
Scot repede telefonul și văd un mesaj de la... de la Anne.

"Ajutor , te rog.
Pădurea!"

Mă uit speriată la prietenii mei și Andrew îmi ia telefonul.
Toți uitându-se la mesaj , apoi la mine, cu fețele îngrozite.

"Ce ar face în pădure? " întreabă Andrew.

"Acum o să ne întrebăm "ce face" sau mergem și o căutăm? " întreabă furios Lucas și toți tăcem din gură și ne urcăm în mașini.

Motoarele noastre răsună puternic , toți mergând cu viteză, spre pădure.

Rezistă, Anne! Venim!

❕Toate drepturile de autor sunt întrebuințate mie! ❕

Scuze , scuze , scuze că a durat atât , dar teze , lucrări , proiecte . Înțelegeți voi.
Dar acum e vacanță, ceea ce înseamnă mai mult timp liber și mai mult timp de postat pe wattpad.

Mulțumesc că încă îmi citiți cartea. ♡

Lov u dragi prieteni! ♡

ÎNCĂ PUȚIN PÂNĂ LA FINAL! ♡

Tu mă rănești II  // Fata aia criticată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum