"Ultima zi de dragoste , întâia noapte de război!"
Perspectiva Roxanei :
Nu , asta nu e ea , nu e Anne a mea. Ea nu e așa.
EA NU E UN MONSTRU!O văd că se duce țintă la Lucas , îl prinde de mână și se uită în ochii lui .
Mă apropri de frică să nu îi facă ceva .
Dar se vede că lui Lucas nu îi e așa de frică."Anne?! Termină cu jocurile ! Hai acasă.
Ne e dor de tine , micuțo. Am vrut să îți spun de mult timp asta, dar nu am avut ocazia . De fiecare dată când încercam să îți zic ceva , tu plecai plângând.
Nu ai vrut să mă asculți. De ce?
Anne , eu te plac, adică , nu , nu te plac, te iubesc !
Nu știu dacă e prea târziu că ți-o spun acum, dar am vrut să ști.
Hai acasă. "Mă uit la Anne și văd că nu mai are ochii negri și ochii ei albaștri și sticloşi reapărând.
O lacrimă îi curge și se dă în spate . Se uită la fiecare în parte , ultima oară venind la mine.Înghit în sec , dar văd că mă ia în brațe , ei imediat răspunzându-i.
"Îmi pare rău, îmi pare atât de rău." Spune ea cu lacrimi curgându-i pe obraji palizi.
"Nu ai de ce să îți pară rău. Nouă trebuie să ne pară rău , noi te-am făcut să suferi . Sper să ne ierți și să fim prieteni. " Spune Vanessa și Anne îi face semn să vină în îmbrățișare.
Eu le fac semn și celorlalți și acum stăm îmbrățișați ,toți suspinând.
"Hai acasă" spune Andrew.
O luăm în față, dar om spate rămâne Lucas și Anne, am zis să îi lăsăm în momentul lor. Sunt fericită că Anne e bine și că ne-a iertat.
Perspectiva Annei:
"Iartă-mă , micuțo ! Pentru că ai suferit , pentru fiecare lacrimă , pentru tot." Spune și îmi ia mâinile în ale lui , sărutându-le.
"Gata, te rog, v-am iertat."
" Pe mine vreau să mă ierți. Am fost un bou."
"A trecut, ești iertat." Îi spun cu lacrimi în ochii .
Își aproprie fața de a mea și se uită în ochii mei, eu dându-i acordul de a mă sărută.
Sărutul eu unul scurt, dar plin de dragoste și energie .
Ne lipim frunțile și ne uităm în ochii."Hai acasă." Spune el și mă ia de mână.
Eu doar aprob din cap și o luăm la pas.Un tunet ne face să ne oprim și să ne uităm unul la altul.
Ne întoarcem capetele în același timp în spate.Oh , nu! La dracu , nu el.
"Plecai așa de repede ?
Draga mea , iubită, noi avem o înțelegere! "De ce? De ce acum?
Unde ești dragul meu prieten , ai plecat și m-ai lăsat singură în mâinile iadului.
❕ Toate drepturile de autor sunt întrebuințate mie! ❕
Vreau să vă urez un "Crăciun fericit " și toate cele bune. ♡
Să aveți tot ce vă doriți și să vă aducă Moș Crăciun ce i-ați cerut.
Sărbători fericite, dragilor.♡Noi ne vedem după Crăciun.
Vă pup și vă iubesc! ♡♡
CITEȘTI
Tu mă rănești II // Fata aia criticată
ParanormalVOLUMUL II : Anne și ei. "Mă rănești, nu vezi?" "Ador să te văd plângând!" "Ce ți-am făcut? De ce mă rănești atât?" "Lasă-mă , mă doare!" VOLUMUL I : Anne & Roxane. "Fug, fug și iar fug. Dar nu pot scăpa de el. " "AJUTĂ-MĂ!" "Pădurea..." "Dragă...