Prolog II

10 4 0
                                    

"Când îngerii cad, demonii revin!"

Întuneric. Atât puteam distinge.
O mare de întuneric ce se întinde peste tot în jurul meu. Oare am murit? Sau viața își bate iar joc de mine?

Oare jocul pe care l-au început ei, trebuie să îl termin eu?

Oare viața mea se luptă chiar acum între lumină și întunerc veșnic?

Oare de ce am ales așa? Am ales pentru mine? Am ales pentru ei? Am ales pentru el?

Ce greu e să ai atâtea întrebări, le spui cu voce tare , deși ști că nimeni nu o sã-ți răspundă.

Ce n-aș da să dau timpul înapoi și să mă întorc fix atunci când a trebuit să aleg.

Înapoi cu 3 luni.

"Mamăăă!" urlam din toți plămânii la femeia care mi-a dat viață.

"Nu trebuie să urli așa, speri vecinii." o femeie scundă cu ochii albaștrii și părul blond strâns într-o coadă la spate , apare în tocul ușii , privindu-mă cu iubire.

"Păi , îmi e foame de mor și după cum vezi, nu prea pot să mă deplasez." spun și arăt spre piciorul meu ce stă frumos așezat pe o pernă mare si moale, chiar dacă e captiv în cușca unui ghips.

"Nu te-am pus eu să te dai cu parașuta cu Roxanne și grupul tău de nebuni." Îmi spune și se așează lângă mine în pat.

"Părea distractiv..." spun bosumflată și fac cea mai frumoasă față de cățeluș pe care o am.

"Of, bine, îți aduc acum." spune pitica de lângă mine și mă pupă pe frunte lăsându-mă singură , eu etalându-mi dinții albi în spatele ei.

După ce iese din cameră îmi iau telefonul de pe noptieră, începând să îl butonez de zor. Un mesaj îmi sare în ochii când deschid cutiuța cu mesaje.

"Zic că vine ploaia.
Surpriză , Anne!"

După ce îl citesc mă uit pe fereastră , dar soarele orbitor mă face să îmi întorc privirea.

Ce ploaie visează ăsta? Mă întreb singură, așezându-mă mai bine în pat.

"NU , MAMA!" țip și mă ridic în fund speriată.
Fix atunci o ploaie de gloanțe năpustesc casa , spărgând geamurile și tot ce e după ele.

Cad și mă rostogolesc sub pat așteptând cu inima cât un purice ca ploaia de gloanțe să ia sfârșit și mama să fie bine.

Atât vreau, să fie mama bine!

--------------

Da , se pare dragi prieteni că am venit și cu volumul doi. Am multe idei pentru acest volum.

Sper să fie un pic mai lung .
Dar totodată și plăcut vouă.

Nu știu când o să vină primul capitol, dar sper să îl fac până săptămâna viitoare.

Nu de alta, dar începe iar chinul.

Ne vedem data viitoare. Ʀ

APP, CINE ȘTIE SĂ FACĂ TRILLER SAU PE CINEVA CARE ȘTIE?
Mulțumesc!Π¶

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 10, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Tu mă rănești II  // Fata aia criticată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum