Wprowadzenie

76 7 0
                                    

- Wejdź - krzyknęłam, kiedy usłyszałam dzwonek do drzwi.

- HEYYY BELLITO - do moich uszu dotarł głos dziewczyny.

- Na górze.

Zaraz potem ujrzałam Hailey rzucającą się na mnie.

- Delikatniej proszę - posłałam jej szeroki uśmiech.

Przyjaciółka wstała i opadła na łóżko.

- Wydarzyło się coś ciekawego podczas mojej dwudniowej nieobecności?- zapytała.

- Nic nowego. Ale obiło mi się o uszy, że nowa rodzina wprowadza się jutro do sąsiedniego domu. - odparłam.

- Nie cieszysz się?

- Z czego mam się cieszyć? I tak ich nie poznam. A jeśli nawet bym poznała, nie utrzymam z nimi kontaktu. Założę się, iż będzie to kolejna rodzina z dziećmi, których wiek nie przekracza 2 lat lub grupka staruszków na emeryturze.

- Nie trać nadziei, Bellito. Ale tak na wszelki wypadek, wiesz co robić, gdy twoim sąsiadem okaże się być jakiś chłopak w zbliżonym wieku?

-Niekoniecznie.

-Chodź tutaj. - odparła, po czym wstała i podeszła do okna.

- Patrz - wskazała na dom obok mojego. - To jest dom twoich nowych sąsiadów. Widzisz to okno? Jeśli ci się poszczęści, jutro zobaczysz w nim twojego sąsiada. - zaśmiała się.

- Sąsiada? Jeśli faktycznie wprowadzi się tu ktoś normalny, zabije to okno deskami. Przysięgam.

Resztę dnia spędziłyśmy na plotkowaniu i oglądaniu seriali. Wkrótce Hailey wyszła, a mi pozostało tylko przygotować się do snu.

Kid In Love |Shawn MendesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz