„But It Feels Like There Was Something"

62 6 0
                                    

-Moimi ulubionymi przedmiotami szkolnymi są chemia i biologia, w przyszłości chcę być lekarzem a i kocham rysować.

-Ooo to bardzo ciekawe plany na przyszłość, ja nawet o tym nie myślałem...

- To lepiej już zacznij! Przypominam Ci, że jesteś już w ostatniej klasie liceum, a za rok idziesz na studia, więc lepiej zacznij się nad tym zastanawiać.

- No dobrze, dobrze...

- Ja powiedziałam Ci o swoich zainteresowaniach, więc teraz Ty.

- Ale najpierw pokaż swoje rysunki.

- To są zwykłe bazgroły, nie!

- No proszę...

- Zawsze jesteś taki uparty?

- Tak.

Niechętnie wstałam i podeszłam do komody w której trzymam swoje nic nie warte prace.

Podałam je chłopakowi a on zrobił wielkie oczy i powiedział:

- Woow, Isabelle to jest niesamowite, masz wielki talent!

Nie powiem zrobiło mi się miło, lecz ja wiedziałam swoje. Z grzeczności podziękowałam i odniosłam swoje "arcydzieła" na miejsce.

Gdy usiadłam obok chłopaka on zaczął mówić:

- Dobrze, więc moimi ulubionymi przedmiotami są matematyka i informatyka, iiii no....
Lubię pisać wiersze.

Trochę zatkało mnie po tym wyznaniu, no bo w końcu Shawn nie wygląda na jakiegoś "poetę" no ale przecież nie powinno się oceniać książki po okładce.

- Kiedyś mi pokażesz.

- Będziesz jedyną osobą, która je zobaczy ale dobrze zgadzam się.

Posiedzieliśmy jeszcze chwilę w ciszy a nagle chłopak wypalił z pytaniem:

- A może pójdziemy się przejść?-patrzył na mnie blagalnym wzrokiem a ja w końcu się złamałam i odpowiedziałam twierdząco.

Gdy zeszliśmy na dół powiedzieliśmy naszym rodzicom, że idziemy na spacer a oni z uśmiechami na twarzach powiedzieli, żebyśmy się nie spieszyli.

Gdy byliśmy jeszcze na moim podwórku Shawn zadał mi pytanie którego nie spodziewałabym się po tak krótkim okresie znajomości a brzmiało ono tak:

Kid In Love |Shawn MendesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz