„And I Know That We Just Met"

63 6 0
                                    

Siedziałam w swoim pokoju już ponad godzinę i uczyłam się do bardzo ważnego testu z chemii...

No ale cóż jeśli w przyszłości chcę zostać lekarzem muszę się starać - pomyślałam.

W pewnym momencie usłyszałam dzwonek do drzwi. Na początku chciałam zejść i zobaczyć kto to, ale przypomniałam sobie, że przecież w domu są rodzice. A chemia jest najważniejsza...

Mimo tego że drzwi do mojego pokoju były zamknięte już od pół godziny słyszałam głośne rozmowy i śmiechy dochodzące zapewne z salonu.

Moje kiszki marsza grały więc postanowiłam, że zejdę na dół i coś zjem.

-Przecież o pustym żołądku gorzej się myśli. Prawda?

Gdy byłam już na dole w drodze do kuchni, zobaczyłam, że w salonie siedzą nieznani mi ludzie, lecz w tej samej chwili przypomniałam sobie, że do domu obok miała wprowadzić się nowa rodzina.

Szukałam w lodówce czegoś, co mogłabym zjeść kiedy w kuchni pojawiła się moja mama.

~Cały stół w salonie zastawiony a Ty chcesz jeść kanapki? Chodź zjesz coś i poznasz nowych sąsiadów.

Tak więc z wielką niechęcią poszłam za mamą, ponieważ nie przepadam za towarzystwem ludzi ktorych wcale nie znam i myśląc o tym jak nie lubię zawierać nowych znajomości, dotarłam do salonu.

Na sofie siedział brunet, który prawdopodobnie był w moim wieku, obok niego siedziała dziewczyna na oko 12-14 letnia którą oblężyła moja 14-sto letnia siostra Danielle. A mój mały brat siedział obok mojego taty i coś jadł.

Gdy tylko weszłam wszyscy popatrzyli na mnie, w tym momencie mój tata wstał i powiedział:

~To Isabelle, moja córka o której już wspomniałem podczas rozmowy.

Wszyscy się uśmiechneli a wtedy wcześniej wspomniany brunet podszedł do mnie i przedstawił się mówiąc że ma na imię Shawn, potem wskazał na dziewczynkę za jego plecami i powiedział że to jego 14-sto letnia siostra Aaliyah, następnie pokazał na swoją mamę Karen a na końcu na swojego ojca Manuela. Uśmiechnęłam się sztucznie i usiadłam do stołu aby coś zjeść, jednak nie dane było mi się zadowolić posiłkiem, ponieważ po kilku kęsach moja bulimia dała się we znaki. Z prędkością światła pobiegłam do mojej łazienki zwrócić wszystko co jeszcze przed chwilą jadłam.

Miałam już tego dosyć, płacząc i wycierając łzy rękawem bluzy szłam do swojego pokoju.

Gdy otworzyłam drzwi zobaczyłam, że ktoś siedzi na moim łóżku, ale tym kimś nie była moja mama ani mój tata lub rodzeństwo tylko...

SHAWN

Kid In Love |Shawn MendesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz