Bölüm 3 - Yinemi o

394 22 5
                                    

Multimedyada Cody var yorumlarınız eksik etmeyin :))

***

Anne mi? Bu gün cidden şaşırma günü olsa gerek. 

'' Tamam oğlum , bu arada gelmişken yeni tasarımcınla tanış. '' 

Ne! Tasarımcı. Onun hemde ben. Onun tasarımcısıyım o egoist , gıcık , sinir, kendini beğenmiş ama bi o kadar yakışıklı çocuğun tasarımcısımı olacağım. Olamaz. (Oldu bile :D )

Sinsi bir gülüş takınarak 

'' O zaman bence tanışalım çünkü uzun yıllar beraber çalışacağız.'' 

Tanışalımmışmış da uzun yıllar beraber çalışcakmışızda bilerek yapıyor gıcık şey.

'' Alara senin için sorun olmazsa bu gün izinlisin ''

Ben tam tasarımlara başlamam gerektiğini söylemek için ağzımı açmamla kapamam bir oldu gıcık benden önce davranmıştı. 

'' Onun fikrini soran olmadı. O benim çalışanım ve ben ne dersem onu yapacak. '' Diyip kolumdan tutup dışarı çıkardı. 

Ne yaptığınnı sanıyor bu dengesiz. 

'' Ne yapıyorsun bıraksana kolumu. Sana diyorum. '' 

'' Sus ve yürü. '' 

'' Sana kolumu bırak dedim. ''

Birden durdu ve bir odanın kapısını açtı ve beni zorla içeri kattı. 

'' Şuraya geç ve beni  dinle. Sakın sözümü keseyim deme. İlk olarak ben Jack Walter. Artık benim hizmetimdesin ve benim kıyafetlerimi tasarlayıp dikeceksin. Bana asla emir verme küçük. Umarım iyi anlaşırız yoksa kovulursun. Ve en önemlisi ben ne dersem onu yapacaksın. ''

O öyle konuşurken ben onu süzmeye başlamıştım cidden çok yakışıklı birisiydi. Uzun boylu sakalları yeni yeni çıkmaya başlamış. Ona çok seksi bir hava katıyordu. Her kızın hayalindeki erkek diyebilirim. Ama birazda insan gibi davransa iyi olurdu. Ben onu dikkatlice izlemeye dalmışken birden durdu ve 

'' Ve sakın ama sakın bana aşık olayım deme çünkü üzülen taraf sen olursun.'' 

Ne ben onamı aşık olacaktım ona o ego yığınına. 

'' Ben. Sana. Aşık olucam. Sana. Cidden çok komiksin güldürdün. Kendine  baksana ya kim sana aşık olur. ''

Dediklerimi söyledikten sonra sinirlendiğini fark ettim kasılmış çene ve kasılmış kaslar anlamamak zor değildi ve beni birden kendine çekip duvara ittirdi bir elini duvara koyup aramızda çok az mesafe bıraktı 

'' Umarım dediğin gibi olur '' dedi ve dışarı çıktı. 

Kıpkırmızı olduğuma yemin edebilirim. Bir kaç dakikadır hala kaldığım yerde duruyordum. Az önceki halimizi hatırlayarak daha çok utanıyordum neredeyse öpüşecek durumdaydık. Kim utanmaz ki. Hemen oradan çıkıp kendimi dışarı attım.

Bu gün izinliydim ve ne yapacağıma karar vermemişken aklıma Cody geldi. Tek arkadaşım o sayılırdı. Eve gidip bu sefer onun evini ben dikizlemeye başladım. Perdeleri açıktı demek ki evdeydi. Ben evinin içine bakarken beni görmüş olacak ki pencereye doğru yaklaşıp 

'' Bugün sıra sende galiba. '' Komik birisiydi. 

'' Ben sana şey dicektim. Buralarda yeniyim ve tek arkadaşım sen sayılırsın bu gün izinliyim beni gezdirirmisin ? ''

Gülümsedi '' Bana uyar zaten evde sıkılmıştım. 1O dakika sonra aşağıda buluşalım.'' 

'' Peki.''

***

Beni çoğu yeri gezdirdikten sonra beraber bir kafeye gitemeye karar verdik. İçeri girdiğimizde boş masa bulmak için etrafıma bakınırken yine onu gördüm. Cidden nereye gitsem onunla karşılaşmakmı zorundayım.

Yeni Bir Hayat(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin