Bölüm 7 - Bana ne oldu

334 21 3
                                    

Gözlerimin içine dolan güneş ışıklarıyla uyandım. Başım , başım çok ağrıyordu. Ve en önemlisi ben neredeydim. Bu oda benim odam değil. Hiç bir şey hatırlayamıyorum. Dün ne olmuştu? Neden buradaydım ? Burası neresiydi ? Kimin evindeydim ? Hiç bir sorunun cevabını alamıyordum. 

Ayağa kalkmak için başımı kaldırdığımda. Kafama sanki bıçak saplarcasına bir ağrı girdi. Acıyla yatağa geri yattım. Yatağın kokusu birisinin kokusuna benziyordu. Kimin ? , kimin?. Banyodan Jack'in çıktığını görünce sorumun cevabını almış oldum. Jack'in evindeydim. Ama neden? Aklımda o kadar çok soru vardı ki. Bana dikkatle bakıyordu. Sessizliği bozan ben oldum

'' Neden burdayım? Evime gitmek istiyorum.''

'' İyileşene kadar buradasın.'' diyerek dışarı çıkmıştı

Ondan bana ne. Benimle neden ilgilenmesi gerekiyordu ki.Bir kaç dakika sonra içeri elinde tepsiyle girdi. Neden birden nazikleşmiştiki. İnsan belirtileri göstermeye başlıyordu. 

'' Bana noldu ? ''

'' Dün barda o kadar çok içmişsin ki kendinden geçmiştin. Akşamda senin evini bilmediğim için evime getirdim. Gece uyurken sayıklamaya başladın ateşin çıkmıştı. Biraz ilaç verdim sakince uyudun.''

Cidden dün olan çoğu şeyi hatırlamıyordum. O neden beni koruyordu ki. Aklıma dün olan kavga gelmişti. 

'' Dün o çocuğu neden dövdün.''

'' Dediklerimi dinlemedi. Onunla anlaşmıştık ama kuarllara uymadı öyle olması gerekti.''

'' Ne kuralları ? ''

Aklımda o kadar soru vardı hepsinin cevabını almalıydım.

'' Çok soru soruyorsun. Sus ve yemeğini ye. ''

''Ama merak ed..''

''Sus demiştim.'' Hep sus hep sus bıktım ama artık.

Yeni Bir Hayat(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin