Bölüm 9 - Şimdi işim bitti

246 13 1
                                    

Oyunmu? Kaç yaşında bu. Elindeki biraları görünce bir hınzırlık yapcağını anlamıştım. Kabul etsem iyimi olur kötümü olur hiç bir fikrim yok. Zaten çok sıkılmıştım ne zararı olabilirki. 

'' Kabul.'' Sinsice gülüşü yüzüne yayıldı ve benim pişmanlık duygum vücuduma yayıldı.

'' Hadi başlayalım. '' diyerek masanın üzerindeki bardağı aldı ve birayı dolduruyordu. Bana bakarak ve o keskin bakışlarıyla. Keskin kesici öldürücü daha ne kadar kötü şey varsa. Beni ürkütmedi değil.

 Ne planlıyordu bu dangalak.

Neden ona durmadan kötü sözler söylemek istediğimi bilmiyorum. Neden ona karşı durmadan herhangi bir şeyde kalkan oluşturuyordum. İstemsizce ona her zaman karşı olmak istiyordum. Neden?Neden? Beni durmadan sıkıntıya sokup aklımda durmadan sorular oluşturuyordu. Evet , evet kesinlikle bu yüzdendi.

'' Dünyadan Alaraya , dünyadan alaraya burdamısın. Tabi cazibeme dayanamadın benim hayalimi kuruyorsun değilmi. Normaldir her kızın yaptığı bir şey. ''

Cidden annesi bunu doğruruken egosuyla beraber doğrmuş. Yüzüne bir yumruk atıp kaçmak istesemde sakince karşılık verdim.

'' Sadece dalmışım her insanda arada olur bu. Tabi sen anlayamazsın.'' Evet şimdi lafı koymuştum.Zafer kazanmışcasına gülümserken , gülümsemem pek uzun sürmedi.

'' O zaman senin açından bakarsak hiçbir şey düşünememen gerekip seninde dalamaman gerekmezmi ? ''

Ben sana bir dalıcam o zaman gerekip gerekmediğini anlayacaksın o olucak. Daha fazla uzatmayıp ne yapacağını beklemeye başladım. Onu izlemeye başladım. Aslında çok iyi birine benziyordu birazda gıcık olmasa. Bana döndü

''Şimdi oyunun kurallarını anlatıyorum. İlk olarak sırayla birbirimize sorular soracağız. Nede olsa beni tanımak istiyordun. Eğer soruyu cevaplamak istemiyorsan ( elini bardağa işaret ederek) fondip yapılcak. Umarım anlamışsındır.'' Bu beni salak filanmı sanıyor.

'' Anladım tabikide! '' didim imayla '' e hadi başlayalım ilk kim sorucak'' ona sormam gereken çok soru vardı hangisini sorsam bilemiyordum.

'' İlk ben'' dedi hemen ve '' Dün neden o kadar çok tepki verdin tuvaletteyken. 

İşte bu soruyu hiç beklemiyordum. Kalbime bir saplantı girdi ama üstünden atabilirdim ama soruyu cevaplarsam acı çekecektim olanları anlatırken herşey yine zihnimde beliricekti ve bunu istemiyordum. Özelliklede onun bana acıyarak bakmasını istemiyordum. Elimi bardağa uzatarak ağzıma götürdüm bunu yapabilirdim. Evet bunu yapabilirdim. Bira içiyordum evet ama etkisi büyük oluyordu. Dün olanlar buna bir örnekte diyebiliriz. Ama fondip yapmak işte bu çok zor olacaktı.

Jack bana keyif alırcasına bakıyordu yavaş yavaş anlamaya başlıyordum amacı beni sarhoç etmekti. Ama neden?

Ve evet başlıyoruz bir.. iki... üç... ve tamamdır hepsini bitirdim. Bilerek bardağı büyük seçmişti salak.İlk boğazımda bir acı oluştu sonra harika bir tat. Bu tadı seviyordum. İnsanı mutlu ediyordu.

Bana baktıktan sonra konuştu.

'' Cevap vermediğin için bana bir soru hakkı geliyor.'' diyerek bıyık altı güldü. 

'' Heyy böyle anlaşmamıştık ama.'' sinirlenmiştim şuanda oyunu bırakabilirdim.Ama ona sormam gerken sorulardan dolayı sabrediyordum. 

'' Unutmuşum. Evet soruyorum ilk kimle öpüştün?'' Bak bu soruyu cevaplayabilirdim

'' İlk öpücüğümü istanbul boğazının karşısında almıştım. Adı Berkti. Ama artık ondan nefret ediyorum.''

''Neden?'' Hınzırca gülümseyerek 

'' Soru hakkın bitti.Sıra bende. Eveet. Soruyorum. O resimdeki kız kimdi?'' Şuan en merak ettiğim soru buydu. Ağzını açtı tam cevap vereceğini sanırken birayı kafasına dikti.

Evet doğru duydununuz bardaktan değil bira şişesini kafasına dikti ben ona anlamsızca bakarken. Birden gözleri karardı ve hızla ayağa kalktı bana hiçbirşey söylemeden ceketini alıp kapıyı sertçe kapatıp dışarıya çıktı.

Buraya kadarda fazla yani ben onun çilesini çekmek için gelmedim Amerikaya.  Bende odaya çıkıp ceketimi aldım burada kalmaya niyetim yoktu. 

Dışarısı ılıktı buyüzden dolaşarak evimi bulmaya karar verdim ne kadar zor olabilirdiki. 

1 saat sonra 

Tamam yanıldım. Burda kaybolmuş olabilirdim. Taksi evet. Taksi. Evimi hemen bulurum diye çağırmak aklıma gelmemişti. Yarım saat sonra uzun uğraşlar sonunda evime gelmiştim. Taksi çağırmak 20 dakikamı almıştı. Ne biçim bir şeydir. 

Eve geldiğimde kanapeye resmen zıpladım. O yorgunlukla uykuya dalmıştım. Uyandığımda belime bir sancı girdi lanet olsun şimdi sırasımı bu. Ahlaya oflaya yatağa doğru gittim. Belim çok acıyordu. Dün o kadar uyumuştum birde çok yürüdüğüm için biraz yorgunlaşınca uyumuştum. Cidden şuan hiç uykum yok ve sıkıntıyla etrafa bakınıyordum. 

Televizyon bakmaya karar verdim en sonunda. Televizyonda geceleri korku filmi olacağı hiç aklıma gelmezdim. Saat 3, ben evde yanlızım ve korku filmi izliyorum. Ne harika değilmi?

Filmi izlerken filmin er korkunç yerinde kapıdan tıkırdamalar gelmesiyle kafamı o yöne korkarak çevirdim.

Kapıya senkronize bir şekilde vuruluyordu. Tak.........Tak.........Tak........Tak 

Her an altıma ıslatabilirdim.Kapıya vuruş şiddetini arttırmaya başladı.

Şimdi işim bitti.

Yeni Bir Hayat(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin