Şuan nereye gittiğimi bilmiyorum ama sokaklarda tek başıma dolanıyordum. Etraf çok sessizdi bu beni korkutmaya başlamıştı. Bana sürtük demişti beni tanımıyordu bile. Onu asla affedemezdim. Yolun sonunda bir bar gördüm. İçip bugün hakkında hiç birşey hatırlamamak istiyordum. Bara girmeye karar verdim. Bara girer girmez barın kendine has sigara ve alkolün yoğun kokusu ciğerlerime işlemişti. Bu kokuyu uzun zamandır koklamamıştım. Cidden uzun zamandır bara gitmiyordum.
Barmene bir tane bira söyleyip masalardan birine oturdum. Biramda gelmişti. Birayı içerken etrafıma bakınıyordum. Herkez birbirine oldukca yakın bir şekilde dans ediyordu. Kızların üstünde neredeyse hiç birşey yoktu. Umursamazca dans ediyorlardı. O kadar içmiştim ki kendimi onların arasında buldum. Erkeklerin gözlerinin üstümde olduğunu hissedebiliyordum.Hiç birşey umrumda değildi bunların bütün suçlusu oydu. Kalçamda hissettiğim bir elle irkildim. Sarışın mavi gözlü bir çocuktu. Yaklaşık 20 yaşlarındaydı.
'' Çok güzel dans ediyorsun bebeğim istersen benim evimde beraber devam edebiliriz.''
Sarhoşluğumla beraber onu ittirmeye çalışrken arkasından biri onu tutup kendine çevirdi sonra sert bir yumrukla onu yere düşürmüştü. Ben olanlara şaşkınca bakarken o bana asılan çocuğu öldürürcesine dövüyordu. O çocuk Jack'ti onun burda ne işi var. Neden o çocuğu öldürürcesine dövüyordu. Çocuğun yüzü kanla kaplandığında
'' Sana ondan uzak durmanı söylemiştim Kevin ''
Bunlar neden bahsediyorlardı. En önemlisi Jack onu nerden tanıyordu yani Kevin'ı. Sarhoşluğun etkisiyle olanları daha fazla kaldıramayıp gözlerim istemsizce kapanmıştı. Tek hatırladığım birinin kucağında dışarı doğru taşındığımdı. Ve o eşsiz koku beni benden almıştı.
Jack'in Ağzından
Anahtarı elimden hızlıca almasıyla kapıyı açıp dışarıya çıkmıştı. Onu sinirlendirecek ne yapmıştım ki. Bir kaç saniye sonra tuvalletten bende çıktım onu aradığımda kafeden ayrıldığını gördüm. Umursamayarak kendi masama geri döndüm. Ama içimde bir huzursuzluk vardı. Kendimi şuçlu hissediyordum. Dışarıda bekleyen adamlarıma onu takip etmelerini söyledim. Adamlarım beni geri aradığında onun bir bara girdiğini söyledi. Öyle bir kız barda başının çağresine asla bakamazdı. Neden umursadığımı bilmiyordum belki suçluluk duygusundan kaynaklanıyordur.
Dedikleri bara gittiğimde onu ortada dans ederken gördüm. Çok güzel bir kızdı. Dansıyla her erkeği baştan çıkara bilirdi. Sarhoş olduğu hareketlerinden belli oluyordu. Oturup onu izlemeye karar verdim. Uzun bacaklarıyla etrafda dans ediyordu. Diğer erkeklerinde onu izlediğin fark edince sinirlenmeye başlamıştım. Ardından bir erkek yanına yaklaştı ve kulağına birşeyler fısıldamıştı. Ardından Alara oınu itmeye çalışıyordu. Hemen yanlarına koştum o kişinin Kevin olduğunu gördüm Onunla daha bu sabah anlaşmıştık.
Sabah
'' Jack dostum bu gün odaya attığın kzı yeni eğlencenmi? İşin bitince bana ver gerçekten çok sexy bir kız.''
'' Kapa çeneni Kevin o benim tasarımcım. Ve ondan uzak dur. ''
'' Bir geceden bir şey olmaz dostum sadece bir gece sonra senin olsun. ''
'' Öyle bir şey yapmaya kalkarsen ağzınla burnun yer değiştiri Kevin. Şimdi işine geri dönebilirsin. hadi dışarı. ''
Ben onu uyarmıştım. Ardından Alara' nın gözlerini kapattığını gördüm bayılmıştı. Hemen onu kucağıma alıp arabama götürdüm. Arabaya giderken bana sarılmıştı. Ve birşeyler sayıklıyordu. Evinin nerde olduğun bilmiyordum. O yüzden rabaya bindirip ailemden ayrı olan kendi evime götürmeye kara verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Hayat(ASKIDA)
RomanceHayatındaki kötü anılardan kurtulmak isteyen ve çalışmak zorunda olduğu için bilmediği bir ülkeye giden güzel bir genç kız ve ondan tamamen farklı hayatını baba parasını yiyerek geçiren bir erkek ama onlar birbirleri için yaratılmış olsalar bile bun...