Bölümü çok geç yadım. Farkındayım ve artık haftada 2 bölüm yazmaya başlıycam. Diğer kitabım İlluminat ve Ünlüler içinde araştırmalar yapıyorum. Yeni bir kitap yazmaya başladım. Ve tatil yaptığımız içinde bayağı bir zamandır bölüm yazamadım. Yazım hataları varsa kusura bakmayın tabletten yazdığım için biraz zor oluyor. Umarım bu bölümü beğenirsiniz. Yeni bölüm kısa zaman içinde gelecek. Oylarınızı ve yorumlarınız bekliyorum İyi okumalarr :))):):)
****************************
Ben heyecan içinde Jack'i beklerken. Nasıl göründüğümü merak etmeye başlamıştım. Ona güzel gözükmek istiyordu. Nedenini sormayın bende bilmiyorum. İlk iş günüm olduğu için. Neler giymem gerektiğini bilmediğim için dar siyah pantalon üstünede beyaz bir kolu açık T-shirt giymiştim. Uyum sağlayacağını düşünüyordum.
Merak duygum beni yiyip bitiriyordu. Ne konuşacaktıki benimle.
Kısa bir bekleyişin ardından Jack siyah muhteşem bir arabayla yanıma yaklaştı. Acaba zamanı geri sarıp mesajına olumsuz bir cevap verme şansım yokmu? Hiçmi? Lanet olsun!
Arabaya bineli tam olarak 5 dakika geçmişti ama hala ondan bir ses duymamıştım. Sesizliği bozmak için konuşup ortamdaki sessizliği yok ettim
'' Konu ne? '' dedim dünkü olaydan sonra biraz sinirliymiş gibi davranmaya çalışarak. Ama onun yanında pek işe yarayacağını sanmıyorum ama yinede şansımı denemekten zarar gelmez elbette.
'' Dünkü olay. Hiç olmamış gibi farzet. Çok içmiştim ne yaptığımı bilmiyordum. '' derken o kadar sakindiki onun bu kadar sakin olması bile beni ürkütmüştü. Hadi ama ben herkesten o kadar kısa sürede korkmazdım.
Ne yapmalıydım. Aslında içtğine göre demekki bilmeden yapımıştı olanları ama benim aklımda yine bir kaç soru vardı.
''Ne olayı?'' dedim belki onunla iyi anlaşabilirdik. Nede olsa onunla çalışacaktım ve onunla aramın kötü olmasını istemem. Onun yüzüne bakarken yüzündeki yarım gülüş. Tanrım ne kadar tatlıydı. Kendine gel Alara!
''Ama bir sorum var.'' dedim bende tatlı bir gülüşle. Yada öyle umuyordum. Onun ki kadar olmasada yapmaya çalışmıştım.
'' Yine başlıyoruz. Bu kadar soru sormak zorundamısın? Tek soru ona göre. Soruyu beğenmezsem cevaplamam haberin olsun.''
Ben dediklerini umursamadan sorumu ortaya çıkardım.
'' Türkçe konuşmayı nereden biliyorsun?''
Sorum karşısında şaşırmıştı. Demekki sorum dikattini çekmişti. Hatırladınızmı ilk karşılaşmamızda bana ilk söylediği şey ''Dikkat etsene be kızım'' dı ama bunu Türkçe söylemişti. Bunu hatıırladım çünkü güçlü bir hafızam vardı. Bunun iyi yanı olsada kötü yanları vardı. Ne kadar unutmak istesemde unutamadığım kötü anılar. O şaşkınlığın bir çırpıda kenera atıp yine eski haline dönmüştü ve meraklı gözlerim onu izlerken cevabını verdi
'' Babam Türk. Yeterlimi?'' Neden bu kadar tersti. Ben onunla iyi anlaşmaya çalışırken bana aksine kötü davranıp ters cevaplar veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Hayat(ASKIDA)
RomanceHayatındaki kötü anılardan kurtulmak isteyen ve çalışmak zorunda olduğu için bilmediği bir ülkeye giden güzel bir genç kız ve ondan tamamen farklı hayatını baba parasını yiyerek geçiren bir erkek ama onlar birbirleri için yaratılmış olsalar bile bun...