Bölüm 4 - Nefret ediyorum

386 25 2
                                    

Multimedya da Jack var

*****

Cidden nereye gitsem onunla karşılaşmakmı zorundayım.

Birkaç saniye ona baktıktan sonra yanındaki kızlar dikkatimden kaçmadı değil. Neredeyse yanındaki 2 kız jack'in ağzına düşecek gibiydi. Diğer 2 erkekte kızların ağızlarına düşecek gibiydi. Hepsi birbirinden itici görünüyordu. 

***

Siparişlerin gelmesini beklerken Jack'in masasına bakamadan edemiyorum. Meraktan olsa gerek. Jack'in şuan yüz ifadesini anlamış değilim sinirlimi kızgınmı çok değişik bana baksa ödüm patlar o derece. Ama Cody'e baktığı kesin. Neden Cody'e sert sert bakıyor ki. Arada bana bakıp sertliğinden ödün vermiyor. Ne yaptım ben şimdi. 

Milkshakelerimiz geldi. En sevdiğim çilekli milkshake onu günde bir defa içmezsem rahat edemiyorum. Codyle birbirimizi daha iyi tanımıştık. Codynin annesi ve babası ayrıymış. Bu yüzden o çok küçükken hep kavga ederlermiş. Artık ailesinin yanında kalmak istemediği için kendine bir ev tutmuş. Neredeyse benim hayatımla aynı gibi benimki kadar kötü değil. Lavaboya gitmem gerekiyordu söyleyip ayağa kalktım. Jack'in gözleri bendeydi hissedebiliyordum. Lavaboya girip ihtiyacımı karşıladıktan sonra çıkmak için kapıyı tam açıyordum ki içeri Jack girdi. Deli mi bu çocuk kızlar tuvaletine giriyo. Kapıyıda kilitledi , hadi bakalım hayırlısı. 

'' Ne yapıyorsun aç kapıyı! '' Küçük bir gülümsemeyle 

'' Seni çok hafife almışım güzelim. Amerikaya gelir gelmez SÜRTÜKLÜK  yapıp hemen bir sevgili bulmuşsun. Yarın gece boşum istersen....         anladın sen. '' diyip göz kırpmıştı. 

Ama benim aklımda tek kelime yankılanıyordu

SÜRTÜKLÜK 

SÜRTÜKLÜK

SÜRTÜK 

SÜRTÜK

Geçmiş

Eve girmemle birlikte karşıma iri yapılı 2 adam çıkmıştı. Ne olduğunu anlamadan kolumdan tutup beni dışarıdaki BMW ye doğru sürüklemeye başladılar. Babam ifadesizce bakıyordu. Hiç bir şey yapmıyordu sadece bakıyordu. 

'' Baba bu adamlar kim.  Bırakın beni orospu çocukları. Cevap versene baba. Sana diyorum baba beni nereye götürüyorlar. ''

Arabadan bir adam çıktı yanıma doğru yaklaştı

'' Ben anlatayım istersen. Baban çok kötü bir kumarbaz ve herşeyini kaybetti bizde bir anlaşma yaptık o seni bana satacaktı ve ben ona yüklü bir miktarda para vercektim ve kabul etti. Yani fazla debelenme sen benim yeni Sürtüğümsün. ''

Bunları duymamla adamın yüzüne tükürmüştüm babamsa hala bakıyordu 

'' Hepiniz şerefsizsiniz. Orospu çocukları bırakın benii... '' 

Beni arabaya katıp götürmeye başladılar. Artık buraya kadardı hayatım mahvolmuştu. Ama bende burdan kaçmanın yolunu bulmazsam bana da Alara demesinler. 

Gözlerimin dolmasına engel olamadım ona hiçbir şey söylemeden omzuna çarpıp kapıyı açmaya çalıştım. Kilitlemişti bunu nasıl unuttum. 

'' Senden nefret ediyorum. Lanet olası o anahtarı bana ver. Hemen. '' Resmen haykırmıştım. Ama sinirlendiğimde ne yaptığımı bilmiyordum.

Yavaşça anahtarı bana uzattı elinden hızlıca anahtarı aldım kapıyı açtım. Bizim masanın yanından geçerken Cody bir şeyler olduğunu anlamıştı hemen ayağa kalktı 

'' Ne oldu sana Alara.'' 

Ona birşey demeden çıktım kafamı dinlemem gerekiyordu. Yalnızlık her zaman iyi gelmiştir.

Yeni Bir Hayat(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin