ARKADAŞLAR İLERİKİ BÖLÜMLER ÇOK KOMİKLEŞECEK. ŞU AN NORMAL İLERLİYOR.
--------
Sabah, kırmızı şortumu, altına platform siyah, topuk kısmı kahverengi olan botlarımı giydim. üzerine, leopar desenli gömlek , saçlarımı maşalayarak açık bıraktım. Dudaklarıma, vaz geçilmezim kırmızı ruj'u sürüp, gözlerime eyeliner sürdüm. Tam 1 haftadır, aralıksız o manyağı ikna etmeye çalışıyordum.
Koşa koşa aşağıya inerken dedem merdivenlerin başında bana gülümseyerek bakıyordu.
"Ne o Azra? Yine nereye?"
"İşim var" diyerek sağa dönüp, kapıdan çıkmayı amaçlıyordum ki dedem kolumu sım sıkı kavradı.
"Yarın saat 17:30'da Amerikaya uçağın var." kahkaha atıp devam etti "Kazanamadın Azra. Gidiyorsun..."
Bunu duymak gözlerimin dolmasına sebep olmuştu. Ona nefretle bakarken kolumu hala bırakmamıştı.
"Bana öyle bakma Azra... Buna sen mecbur ettin."
"Senden nefret ediyorum! Duydun mu?! SENDEN NEFRET EDİYORUM!" kolumu ellerinin arasından kurtarıp kapıya doğru koşturdum
"İşte bu iyi." dedi.
kapıyı olan gücümle kapatıp, arabaya yürüdüm. "Boğaziçi Derya"
"Ne oldu Azra?" diye yanıma bir adım attığında, zaten sinirli olmamla beraber
"SANA NE DERYA!" diye kızcağıza bağırdım. Biraz kırılmış görünüyordu. Arabaya bindiğimde, o da bindi.
Üniversiteye geldiğimizde, her zaman ki gibi hızla indim arabadan. Bu kez onunla konuşmayacaktım. Dersine bir öğrenci olarak girecektim.
Müdürden geçici öğrenci kartı aldım. Hızla derse girip, bizim yakışıklının gelmesini beklemeye başladım. O sırada yanıma gözlüklü manyak, tuhaf bir kız oturdu. İkimizde birbirimizi süzerken içeriye yakışıklı girdi.
Göz göze geldiğimizde önce beni tanımadı, ardından büyümüş gözlerle bana baktı "Sen, senin ne işin var burada. Öğrenciler girebilir dersime" dedi
"Bende sizin öğrencinizim hocam."
"Listede adın yok, çık dışarıya."
"Bu derse çok ihtiyacım var hocam ve müdürden geçici öğrenci kimliği aldım." diyerek kimliği gösterdim "Yani dersinize girebilirim."
Bozulmuşa benziyordu. Dersi anlatmaya başladığında yanımdaki kıza eğildim "Bu hocanın kız arkadaşı falan var mı?"
"Kendini bana mı soruyorsun?" dedi
"Nasıl yani?"
"Siz sevgili değil misiniz?"
"Ö-öyle miyiz?" o anda
"Hey! Yeni gelen!" diye bağırmaya başladı
"Ben mi?" diye şaşkınca sordum
"Evet sen! Ne konuşuyorsun?! Konuşacaksan çık!"
"Afedersiniz HOCAM!"
Yanımdaki kız şaşkın şaşkın bakıyordu, sıranın üzerine yazmaya başladı "Sevgili değil misiniz? Sana neden öyle bağırdı? Kavga mı ettiniz?" Kalemim olmadığı için kızın elinden kalemi alıp cevap yazdım "Aramızda ufak bir tartışma geçti. Bana kızgın biraz, bende affettirmeye çalışıyorum kendimi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Koca
RomanceOnu bir Ünivesite köşesinde babası tarafından cezalandırılmış olarak buldum. Bu da tam benim işime geliyordu... O bana yardımcı olacaktı, ben de ona para ödeyecektim... Bir müddet benimle kalmasını isteyeceğim bu adamın, ömrümün sonuna kadar beniml...