Sabah iğrenç bir alarm sesiyle gözlerimi açtım. Tolga'nın alarmı olmalıydı. "Tolga..." Diye mırıldandım "kapat şunu."
Beni duymuyordu bile. Dün ona yarın erken kalkacaksın demiştim. Gıcık. Yattığım yerden doğrulup Tolga'nın üzerine eğildim. Hemen yanındaki telefona uzanıp alarmı kapattım. 22 tane mesajı vardı. Meraklı olduğumdan hemen mesajlara girdim. "Simge den, Bırcudan ve Tuğba'dan gelen mesajlardı.
"Azgın keçim evlenmişsin diyorlar... Bizi unutmayacaksın değil mi?!" -Simge
"Tolga evlendin mi ? Nasıl oldu bu. En son gecemiz mükemmeldi beğenmedin mi yoksa...:(" -Burcu
"Bebeğim seni özledim. İçimde istiyorum seni Mmm ;)" -Tuğba
Gibi başlıca mesajlar Tolga'dan iğrenmemi sağladı. Kendimi aşağılık gibi hissettim. Tolga elimden telefonu çekip aldı. Mahmur gözlerini ekrana sabitledi. "Niye uyandırmıyorsun?" Diye mırıldandı.
Yatağa geri yatıp arkamı döndüm ve gözlerimi kapattım.
-Mesajlarımı mı karıştırdın?
-Uyumak istiyorum defol.
Yanımdan kalkıp banyoya gitti. Ayı. Öküz. Hata bende. Ne diye bu sapığa güvendiysem... Banyodan çıktı tekrar yatağa uzandı. Üzerime yorganı iyice çekip örttü.
-Üstüne birşeyler giy istersen. Üşütürsün.
-Git başımdan
-İyi gidiyorum ben istediğin bir şe-
-Sussana sus! Uyuyoruz be Adam!
-Bir saatim daha var. Beraber kahvaltıya gidelim mi?
-Seninle mi? Dedemle yerim daha iyi.
-Hadi ama...
-Git Tuğba'yla ye. Sonra simge gelsin Burcuyuda ararsınız üçlü güzel bir Vakit geçirirsiniz.
Güldü.
-mesaj tacizcisi misin?
Yanıma uzandı kolunu belime doladı.
-Iy çek elini.
-Sıcacıksın. Üşüdüm.
-Tuğba ısıtır seni.
-aa yeter.!
Yanımdan kalktı. "Ben çıkıyorum." Dedi ve gitti.
-----
Kapının ısrarla çalmasıyla yataktsn kalkıp, çıplak bedenime sabahlığımı sarıp aşağıya indim. Kapıyı açtım. Tolga'nın annesiyle göz göze geldim.
-Günaydın kızım
-Günaydın anne.
Şaşkınlıkla dona kalmıştım şu an uygun bir vakit değildi. Neden haber vermeden geliyorlar ki. Yeni evliyiz her an her pozisyonda olabiliriz ayıp...
-Tolga işte gitti ya sıkılma diye geldim.
-İyi yapmışsın anne. Girsene. Bende üzerimi değiştireyim.
O içeriye girerken bende yukarıya çıktım. Bir bu eksikti oda tam oldu yani... Hemen gri hırkamı giyip altına lacivert pantolonumu giydim. Saçlarımı arkadan topladım. Aşağıya indim.
-kahvaltı yaptın mı anne?
-Yok yapmadım.
-Bende yapmadım beraber yapalım.
Mutfağa geçip güzel bir kahvaltı sofrası hazırladım. Tolga'nın annesi de çok beğenmişti. Beraber mesaja oturduk. Çayları doldurdum.
-Nasılsın yavrum, Nasıl gidiyor Tolga'yla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Koca
RomanceOnu bir Ünivesite köşesinde babası tarafından cezalandırılmış olarak buldum. Bu da tam benim işime geliyordu... O bana yardımcı olacaktı, ben de ona para ödeyecektim... Bir müddet benimle kalmasını isteyeceğim bu adamın, ömrümün sonuna kadar beniml...