voorwoord

281 27 21
                                    

The very essence of romance is uncertainty


°¨°¨°¨°¨°¨°¨°¨°¨°¨°¨°

Hotel Cartils is een gegeerde verblijfplaats bij pasgehuwde koppels

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hotel Cartils is een gegeerde verblijfplaats bij pasgehuwde koppels. Eigenaar Daan Charles denkt dat het komt omdat de ligging van het hotel uitstekend is. Cartils ligt namelijk diep verscholen in het bos in de buurt de vallei van de Geul, op een steenworp van de charmante steden Aachen en Maastricht. Het lijkt een ontsnapping te zijn uit de realiteit.

Eigenaresse Noor Rijnhart denkt dat het komt door de charme van het landhuis. Het oude kasteel, gebouwd in de zeventiende eeuw en volledig opgeknapt, is niet groot en biedt slechts vier volledige slaapkamers aan, die ze persoonlijk heeft ingericht. De bakstenen muren, de goed onderhouden rozentuinen en de warmte die in de inrichting hangt zorgen ervoor dat koppels hier opnieuw de romantiek kunnen beleven.

Het is dus geen verrassing als de Rotterdamse Lotte Seip, samen met haar man een weekendje weg boekt in Cartils voordat de twee tortelduifjes op huwelijksreis naar de Seychellen vertrekken. Met plezier reserveert Noor voor haar de grootste suite en noteert zorgvuldig de specifieke wensen van mevrouw Seip.

Pas als de heer en mevrouw Seip op de stoep staan van Cartils, beseft Noor dat het allesbehalve een rustig, ontspannen weekend zal worden. Oude wonden worden opengescheurd, begraven gevoelens worden opgegraven en vaste waarden worden overboord gekiept. 


°¨°¨°¨°¨°¨°¨°¨°¨°¨°¨°

© 2021 Trinette Renard

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

© 2021 Trinette Renard

Alle rechten voorbehouden. Niets uit dit document mag worden overgenomen of gekopieerd door middel van foto's of op welke andere wijze ook. Niemand mag deze uitgave vertalen zonder expliciete toestemming van de schrijfster, Trinette Renard.

Alle personages, verhaallijnen, karakterontwikkelingen en karakteruitdiepingen zijn eigendom van de schrijfster, Trinette Renard. Wie zich schuldig maakt aan plagiaat, is wettelijk strafbaar. Zoek hier ook geen inspiratie voor je eigen verhaal en steel niets van mij.

Vernieling | ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu