Ekinin Hain Plani

34 0 0
                                    

         Ensemde hissettiğim elle irkildim ve iç sesim kesin seni sabahin korunde rahatsız eden kişi can diyordu ama arkama döndüğümde bilin bakalım kimi görmüştüm.Ekini.Elimdeki notu hemen sakladım .

-sabahın korunde ne geziyosun burada sen.Ayrıca yerimi kimden öğrendim?

-birincisi senle konuşmam gerekiyor ikincisi yerini emreden ogrendim oldu mu.Emre nerde diye sorcak olursan okula gitti.Ailesi okula gelmiş.

-hmm. peki neden gelmişler?

-Can emreden şikayetçi olmuş.Mudur de yönetmeliğe gore emrenin okuldan atılacağına söyledi.

-of iste bu kötü oldu. Senin benle konuşmak istediğin konu nedir ?

-bak eylül aslında beni buraya can gönderdi.Sana bi teklifi olduğunu söyledi.

-O notu da o koydu zaten .tahmin etmiştim vay pislik.

-kendi kendine konuşmada beni dinle

-evet.

-Bak can sizin emreyle birlikte tuttuğunuz evde  sizinle birlikte oturmak istiyor eğer canın bu teklifini kabul edersen şikayetini  geri çekeceğini söyledi.

-Ya bişey sorcam bizim ev tuttuğumuzu can nerden biliyor.

-bunu bende bilmiyorum ama sen teklife ne diyorsun.Bence çok mantıklı, kabul etcek misin.

-teklifi kabul etmekten baska çarem yok mecbur kabul etcem.yani kabul ediyorum..

        Ekinin ağzından;

       Off ya herkesin eylülü önemsemesinden bıktım artık.Özellikle de emrenin.O onbirinci sınıftı ve dönemin en popülerlerindendi.Kendime bunu itiraf etmekte biraz zorlandım ama sonunda bunu kendime kabul ettirmeyi başarmıstım. Ben emre yi seviyorum evet onu seviyorum ve onu eylüle kaptırmamak için herşeyi yaparım. Dün akşam emreyi aradım ve tüm olanları anlatmasını sağladım.Sonrada canla konuşmaya karar verdim ve can ın da eylül den hoşlandiğini farkettim.Bu yüzden emreyle eylül ayni evde tek başlarına kalmamalılardı.En iyisi canı onların başına bela etmekti.Can da buna dünden razıydı zaten . Böylece isim dahada kolaylaşacaktı. Yarin ilk isim eylül le konuşmaktı. Zaten öylede yaptım. Eylülü ikna etmeyi başardım. Emreyi o sürtüğe bırakmam. eylül hanim  görcez bakalım neler olacak.Zaten kıyafetlerini kesende bendim.Napıyım emreyle onları sarılırken, konuşurken gördükçe dayanamıyorum. Emre yi eylülün yanina cağırmamın nedeni Eylülü sakinleştirmek istememdi.Ama onlar daha fazla yakınmışlardı.Hep o sürtük kızın yüzünden.

         Canın ağzından;

           Aksam bana gelen telefonla şoka ugradim.Aarayn Ekindi.Eylulle Emrenin yeni bir ev tuttuğunu söyledi .Yardim edebilir misin dedi. telefonu kapattim ve Eylülü düşündüm en sonucunda ondan hoslandigimi hissettim. ondan hoslanmam nöbetçi oldugm gün baslamisti.O ashabiyeti,dik basliligi ondan hoslanmama neden olmuştu.Tekrar Ekini aradim ve yardim edebileceğimi söyledim oda plani anlatmaya başladı.Plan ondan şikayetçi olacaktim ve okuldan atilmasina neden olackatim.Bunu engelleyecek tek kisi Eyluldu ama teklifini kabul ederse...Sabahleyin ona bir masa hazirlattim ve not koydum.Simdilik her şey plana uygun  gidiyor ...  Onu Etmeye yar etmicem ve elimden gelen her şeyi yapicagim bunun için...

simdilik canla ekinin ne yapmaya calsitigini anladiniz ...Emreyle Rüzgardan hic beklemediginiz cikislar olabilir..Lütfen yorum yapinn ve bolumu voteleyin rica ediyorum.Sizin için bi günde dört bolum yazdım valla daha ne istiyonuz.Ama siz benden bir yorumu bir voteyi

EYLÜL RÜZGARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin