Emre nin şoke eden sözleri

28 0 0
                                    

            Kapıyı açtığımda Emre Ekin i bir köşeye çekmiş tehdit ediyordu.Sakın bu duyduklarını kimseye söyleme ,yoksa yoksa seni ö.. derken ben kaba bir öksürük sesi çıkarttım. Emreyle ekin bana doğru döndüler ve şaşkın gözlerle bana bakmaya başladılar.Emre hemen kekeleyerek ' s.s.sen ne zamandır burdasın dedi.'

Bende ağzından laf almak için 'Herşeyi duydum.Sana inanamıyorum ya nasil böyle birşey yaparsın, dedim.Emre napcanı bilemez hale gelmişti.Ben herşeyi seni sevdiğim için yaptim,Sakın bana kızma.Ben seni....derken onun  sözünü kestim ve ona Yeter artik sus duymak istemiyorum, diye sinirle bağırdım.Her gecen saniye içimde emrenin doldurduğu boşluk büyüyor ve kapanmaz bi hale geliyordu.Bu duyduklarımı düşünmek erkeklere karşı olan kinimi ,nefretimi... Tüm bunlar olurken Canla Rüzgar bizim olduğumuz odya yönelmişlerdi ki ben o anda odayı terkedip kendi odama yöneldim.Tamam Emreyle ekinin ne yaşadığını bilmiyordum ama emrenin herşeyi seni sevdiğim için yaptığım cümlesi beni dehşete düşürmüştü. Ben onu abim gibi görürken onun bana karşı olan hisleri...Düşündükçe beni deli ediyordu.En iyisi uyumak hem uyursam herşeyi unuturum diyerek uykuya daldım.Uyandığımda gece olmuş, Her yer gecenin karanlığın bürünmüştü.Çok acıkmıştım bu yüzden odamdan dışarı çıkmak zorundaydım.Odadan dışarı çıktım ve alt kata indim.Salona girdiğimde mutfakta ekin ve emre duruyordu.Ekin bizim evde ne geziyo derken ekinle emre birbirine daha çok yaklaştılar ve...Tahmin edebiliyorsunuz dur zaten napabilceklerini.Ekin napmaya çalışıyordu, emre hem beni sevdiğini söylüyordu hem de ekini opuyordu.Bense onlara bakakalmıştım.Beynim adeta durmuştu.Sadece bakıyordum ne birşey düşünüyor nede hissediyordum.O sirada canda yanima gelmişti. Canı farkettiğimde can ayağını ,yanında duran masaya çarpmış ve tak diye bir ses çıkmıştı.Emreyle ekin sesi duyduklarında irkildiler.İç sesim, hele şükür ya sonunda birbirimizden ayrılabildiniz diyordu.Onlar ayrıldılar ve biraz da birbirinden uzaklaştılar bende mutfağa girdim sanki hiçbirşey olmamiş gibi buz dolabını açtım.İçinden marketten aldığımiz cips,  bisküvi ve koladan alıp tekrar odama doğru ilerlemeye başladım.Odaya girdim.Elimdekileri köşedeki çalışma masanın üzerine koyup gardrobumu açtım ve içınden pijamalarımı çıkartıp giydim.Sonrada bilgisayarını yiyeceklerimi alıp yatağıma oturdum. Bilgisayarımı açtım ve film CD lerimden bir korku filmi seçtim. Tam filmi baslatip yiyeceklere dalarken kapı çaldı ve gelen Emre ydi.Lanet olsun, ben bu çocuktan bir türlü kurtulamayacakmıyım ya.Ne var emre dedim bilgisayarla uğraşırken,yüzüne bakmamiştım .Bakmakta istemiyordum.Aşağıda gördüklerin dedi ve emre nin sözünü kesip bu arada hala bilgisayarla uğraşıyordum, benim için sorun diil,açıklama yapmana gerek yok diyeceklerin bittiyse odamdan çıkabilirsin dedim.Emre tam odmdan cikiyordu ki yalnız kız arkadaşlarınla yapacaklarını bidaha evde yapma sonuçta aynı ortamda yaşıyoruz,dedim.Oda o benim kız arkdaşım diil dedi.Ben hemen laf sokmak için atıldım ,iyi o zaman.Yapacaklarını metresinlede bu evde yapma dediğimde kapıyı hızla çarpıp odadan çıktı.Emreye karşı olan sinirin o kadar fazlaydıki onunla konuşmayı yüzüne bakmayı bile istemiyordum.Ondan nefret ediyordum.Oda babama benziyordu.Daha doğrusu erkeklerin hepsi babama benziyor.Acıktığımı tekrar farkettim.Bilgisayardan filmi açtım bir yanda filmi  izlıyor  bir yandan da tıkınıyordum.Film bitmişti ama benim hala uykum gelmiyordu.En sonunda ders çalışmaya kart verdim ve  masamın başına geçtim.Saatin kaç olduğunu hatırlamıyorum en son göz kapakçıklarım kapanmış uykuya dalmıştım.Sabah uyandığimda yatağında yatıyordum.Off kapıyı kilitlemeyi unutmuştum tabi ya..Ama beni yatağına yatıran kimdi can mı yoksa emremi ,bi ihtimal daha var ama neyse..Elimi yüzümü yıkadım ve gardrobumu açtım.Okulda serbest giyiniyorduk ben pantolon giycektim ama aklıma bugün voleybol maçımızın olduğu geldi ve esofmanlarimi giydim.Sonrada kahvaltımı yapmak için asagiya. İndiğimde muhteşem bir kahvaltı sofrası duruyordu önümde.Off bi kuş sütü eksik derken kahvaltıyı ekinin hazırladığını frkettim.Ne yani bu kız gece evde mi kalmıştı.Amaan banane ben isime bakarım dedim ve masaya oturdum.Ellerine sağlık ekin vçok güzel bi kahvaltı hazırlamış sin dedim ve kulaklıklarmıda da takarak kahvaltı keyfime başladım.Ben khvaltimi yarılarken Can la emre daha yeni geliyorlardı.Ben zaten doymuştum.Sofradan kalktım ve çantamıd alarak okula doğru yürümeye başladım. Yolda rüzgarı görmüştüm.Sasirmiştım bu niye yuruyoki şimdi.Günaydın dedim ve beraber yürümeye başladık.Hiç konuşmuyordu,bisey mi oldu bana anlatabilirsin dediğimde başladı anlatmaya zaten anlatacak birini arıyorum dedi .Dün babamgille kavga ettik ,beni bir türlü anlamıyorlar.Ben artık ayrı bi evde oturmak istiyorum ama babamgil buna izin vermedi ama ben kararlıyım ayrı eve cikcam dediginde bende ne dediğimi bilmiyordum ve birden ağzımdan şu cümleler döküldü.İstersen bizde kalabilirsin.Ben nediyom ya.Öf iyice mallaştım .Rüzgar da gerçekten mi dedi ve boynuma sarildi.Ben birden elimle onu iteledim ve sert bi bakis attim.O da saskin saskin ozürdilerim dedi.Bende iyi ozaman bidaha olmasın diyerek bi güzel tersledim cocugu ohh canına değsin.O arada elim montumun cebine gitti.Ahh bunu nasıl unuttum.Bu dun bana canin verdiği hediyeyi.Okula gittiğimizde ilk işim lavaboya gitmek oldu.Paketi elime aldım.Paket dediğimde el kadar biseydi.Hemen açtım.İçinden ne çıktı bilin bakalım....

                 umarım bolümü begenmişşinizdir.dört günden beri bu hikayeyi yazıyorum ve sayımız50 olmuş.Buna rağmen yorumsıfır vote dört.Lutfennn yorum ve vote.Bekliyorum...

EYLÜL RÜZGARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin