Off artık can da bizimle kalcaktı.Ama bu benim için biraz da iyiydi.Çünkü bende emreyle bir erkekle ayni evde tek basima kalmak istemiyorum.Aklımdaki bu düşüncelerin yanisira okula yetişmek gerekiyordu.Ustumu hizlica giydim ve saclarimi da ozensizce topladım.Ekin hala yaımdaydı.Kahvalti yapmadan direk okula doğru yol aldik.Okula vardığında emrenin ailesi hala okulda olduğunu öğrendim.Can da okulun girişindeki nöbetçi masasının önünde beni bekliyordu.Beni görünce tek gözünü kırptı, gülümsedi bende tepkisiz kalmayi tercih ettim.Ekin elimdeki çanta yi aldı, sen git canla konuş ben çantanı sınıfa bırakırım dedi. Ben can ın yanina gitmeden o benim yanıma gelmişti.
-eeee teklifi kabul ediyomusun ???
-Maalesef evet, başka çarem mi var sanki. Şikayetini geri çekecek misin ???, dediğimde cebinden telefonunu çıkarttı ve müdürü aradı.
-Hocam ben can. Emre hakkında yaptığım şikayeti geri almak istiyorum . Tamam, çok tesekkur ederim ilginizden dolayı.Bir daha böyle birşey olmayacak . Söz veriyorum.
-Çok tesekkur ederim can.
-Ben verdiğim sözleri tutarım.Merak etme.Bu arada telefonunu alabilirmiyim .EE nede olsa ev arkadaşıyız.
-peki veriyorum, kaydet.0542.......
Oh be bu işte hallolmuştu.Can la konuşmamız biter bitmez hemen müdürün odasının onune gidip beklemeye basladım.Nazan Teyze le Osman Amca arkasından da emre odadan yavaş yavaş çıkmaya başladılar. sanırım ben varmaya konuşmalarını tamamlamışlardı. Nazan Teyze beni görünce boynuna sarıldi .Ah canım kızım özlemişim seni , gormeyeli boyda atmışsin falan dedi. Bilirsiniz klasik şeyler.. Biraz konuş tuktan sonra Emre nin annesiyle babasini da savmistim basımdan. En nefret ettiğim şeylerden biridir vay yavrum, ah yavrum.Bu ne ya böyle .. O arada telefonuma bir mesaj geldi.Can evin adresini istiyordu.Bende ona mesajla karşılık verdim.Emreyle merdivenlerden çıkıyoduk ve emreyle konuşmanın zamanı gelmişti.Ona canın teklifini falan anlatmaya başladım. Ben anlattıkça siniri iki katına çıkıyordu.Ama kabul etmişti sonunda.Allahım yarabbim çocuk hem suçlu hem güçlü ya deli olcam.Artık derse girmeliydim.Bugünde ders kaynamıştı ancak ikinci saate yetişebilmiştim.Bu gidişle sınıfta kalcaktım valla.Off gelen haftada yazılılar başlıyo.Napcaksam, hiç birşey bilmiyom ya.Ekin de aynı dertteydi.Napsak diye düşünürken o sırada yanımıza rüzgar geldi.Ekin rüzgara yalvarır bir sekilde baktı ve rüzgar sınavlar için bizi çalıştırırmısın, dedi. Rüzgar biraz düşündükten sonra; tabi neden olmasın dedi.Yarın bizim evde çalışmak için sözleştik.Sonunda okul yine bitmişti. Can, ben ve Emre evi düzenlemek için bulustuk.Eşyalar gelmişti.Emreyle Can evi yerleştirirken bende mutfak için bir şeyler almaya cikacaktim O sirada kapi zili caldi ve eve gelen Rüzgar diYaninda da Ekin duruyordu .Rüzgar Canin odasi için bazi eşyalar getirmişti. .onlari içeri davet ettim ve bende markete gideceğim sirada Canda bana yardim etmek için yanima geldi.Birlikte yola ciktik.Marketten gerekli şeyleri aldik Can o sirada bana bir hediye paketi verdi.Ben niye verdiğini. sorcakken oda herşey için tesekkur etti.iç sesim :hem gelip zorla eve yerleşiyor hem de tesekkur ediyor.Eve geldiğimizde Emreyle Ekin ortalıkta yoktu.Bende Emreyi cagirmak için odasina gittim.Kapiyi actigimda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYLÜL RÜZGARI
RomanceYurtçu bir kızın etrafında gelişen olaylar ve masallardaki kadar güzel bir aşk..