(13).Tatmin Etmek

15.1K 1.1K 991
                                    

"Duyamadım tatlım? Bir şey mi dedin?"

Diyerek üsteledim.

"2 ay."

"2 ay mı? Jungkook, biz kaç sene sevgili kaldık, hatırlayamadım şimdi?"

"2,5 sene."

"Aldın mı cevabını, şimdi o Jungkook Bey ile olan ilişkini bitiriyorsun Hyemi Hanım. Anladın mı?"

.

.

.

Mingyu şaşkınca bana döndüğünde gözlerimi kaçırdım. Kıskanç biri değildim, zor biri hiç değildim.

Sadece ona kavuşmuşken kaybetmek istemiyordum.

"Minjae, sen?"

"Evet ben Jungkook'u seviyorum. Onu bugüne kadar paylaştım, hatalarıyla onu kabul ettim."

"Ama ben zannetmiştim ki-"

"Mingyu Bey, bize müsade. Sizin konuşacak şeyleriniz vardır."

Diyerek Jungkook'un kolundan tuttum ve kaldırdım. 

"Minjae, sana bir şey diyeyim mi?"

"Söyleme Jungkook! Şuan sinirliyim."

"Sinirlenince çok seksi oluyorsun."

"Başlatma seksinden, o kadınla görüşmeyeceksin."

"Neden?"

"Jungkook benle dalga mı geçiyorsun? Görüşmeyeceksin, yalakaya bak! Utanmaz, bir de karşımda ilişkimiz vardı, diyor. Ona öyle bir ilişki gösteririm ki, aklı hayali şaşar!"

"Ne göstereceksin? İlişki mi? Hadi gel gösterelim."

Dedi ve beni kendine çekti. Dudaklarını büzdüğünde elimin tersiyle vurdum dudaklarına. Acıyla gözlerini açtığında kızgınca bana baktı.

"Ne vuruyorsun?"

"Jungkook, hala azgın bir ergen gibi davranıyorsun! Ben burada ciddi bir konudan bahsediyorum. Şimdi soracağım sorulara cevap ver."

"Tamam, sor sor. Çekinme."

"O kadınla en fazla ne kadar ileri gittiniz?"

"Nasıl yani?"

"Yattınız mı? Neye dayanarak bu kadar kendine güveniyor, merak ediyorum."

"Yatmadık."

"Ne kadar ileri gittiniz? Kendine neden bu kadar güveni var?"

"Öpüştük, o kadar. O da 2 defa. "

"Ne? Öpüştünüz mü? NE ZAMAN?!"

"Evlenmeden önce, sonra da evlendiğimi öğrendiğinde gönlünü almak için öpmüştüm-"

"Yazık oldu."

"Neye? Neye yazık oldu?"

"Sana yazık oldu. O kadını öptükten sonra beni öpmede izin vereceğimi mi zannettin?"

"Yah! Minjae-ya! Sen sanki kimseyle öpüşmedin?!"

"Beni sadece sen öptün, sadece seninle sevgili oldum. Fakat görüyorum ki sadakatim bir çöpten ibaretmiş."

"Sen, sen kimseyle çıkmadın mı benden sonra?"

"Evet, neden şaşırıyorsun ki buna? Seven insan, beklemesini bilendir. Beklemeden gidenler ise seviyorum diyerek yalan söyleyenlerdir. Şimdi söyle Jungkook, benden sonra kaç tane sevgilin oldu? Kaç kızı öptün?"

BAD OF JUNGKOOK²  • JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin