"Senden neyi aldı?"
"Benden neyi mi aldı?"
Dedikten sonra ruhsuzca gözlerimin içine baktı.
"Evet. Jungkook'a düşman olmanı sağlayacak kadar neyi alabilir?
"Ailemi."
.
.
.
.
.
"Aileni mi?"
"Annemi, babamı ve kardeşimi."
"S-sen ciddi misin?"
"Hepsini benden aldı."
"Bana şaka yaptığını söyle. Jungkook'un böyle bir şeyi yapmadığını söyle."
"Hepsini, benden aldı. Hem de hepsini..."
"N-nasıl, nasıl böyle bir şey yapar?"
Gözlerim dolmaya başlarken ellerimle gözlerimi sildim.
"O, hiçbir zaman kaybetmeyi göze almayı sevmedi. Her zaman kazanmak istedi, fakat en sonunda insanlığını kaybetti."
"H-hyunmin, sen söyediklerinde ciddi miydin? Y-yani Jungkook gerçekten de-"
"SANA ŞAKA YAPIYORUM GİBİ Mİ GELDİ?!"
"B-ben sadece-"
"İşte bu yüzden öğrenmemeliydin."
"Nasıl yaptı?"
"Nasıl mı? Basit bir tırı, ailemin bulunduğu aracın üstüne sürerek olabilir mi? Hem de yağmurlu bir gecede. Tüm kanıtları, DNA kalıntılarını yok etmeye yetecek kadar yağmurlu bir akşamda?"
Bu söyledikleri, fazlaydı. İçimde kopup geçen fırtınaya kendimi kaptırmak üzereydim. Jungkook'tan vazgeçmek üzereydim.
"Benim gitmem gerekiyor."
Dedim ve bacaklarımda kalan enerjiyi son demlerine kadar kullanarak kapıdan çıktım, koşarak geldiğim yolu yarıladım. Arabama ulaştığımda kapısını açamadan yere yığıldım.
Sarsıla sarsıla ağlamaya başladığımda bir süre kaldırımda oturdum. Göz yaşları süzülerek boynumdan içeri girdiğinde kendimi Hyunmin'in yerine koydum. Yakın bir zamanda annemi kaybetmiş olmam, bu durumu fazlasıyla benimseyip empati kurmama neden oluyordu.
Annemin Jungkook yüzünden öldüğünü düşünmek, ölüm gibiydi.
Sevdiğim adam bile olsa, affedemeyeceğim bir kusur olurdu.
"Hayır, hayır. Yalan söylüyor. Jungkook böyle bir şey yapmış olamaz."
Dedim ve elimi yüzümü sildikten sonra arabaya girmeyi başardım. Sürücü koltuğuna yerleştim ve dizik aynasından kendime baktım. Burnum kızarmış, gözlerim kan çanağına dönmüştü.
Söyle bana Jungkook, bu kadar acımasız olamazsın, öyle değil mi?
Arabayı çalıştırdıktan sonra telefonumu elime aldım ve Jungkook'u aradım.
"MİNJAE?!"
"Jungkook, b-ben sana bir şey soracağım."
"Ağlıyor musun? O İT HERİF NEREDE? SANA BİR ŞEY YAPTI MI?"
"Y-yapmadı."
"Yalan söylüyorsun."
"Yapmadı diyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD OF JUNGKOOK² • JJK
FanfictionBLOOD OF JUNGKOOK SERİSİ - 2.KİTAP Yıllar sonra karşı karşıya gelen iki beden, evlilik mührü ile birbirlerine bağlanmıştı. Fakat hepsi bir çıkar oyunundan ibaretti. Lee Minjae artık bir Jeon olmuştu. Tüm hakları Jungkook'un göz yaşlarında saklı...