(9).Yemek Sofrası

13.7K 1.1K 415
                                    

"O gün, bugün değil."

Fakat o gün, bugünden farklı olacak. 

Sen dizlerinin üzerinde bana yalvarsan bile sana bakmayacağım Jeon Jungkook.

"Aynı odada mı kalacağız?"

Dedim konuyu dağıtarak.

"Yatağıma girmeye çok mu meraklısın?"

Dediğinde yüzüne oldukça uzun baktım ve gözlerimi devirdim.

"Mingyu sizden daha yakışıklı Jungkook Bey, onun yatağına girmediysem sizinkine hiç girmem."

Dedim. Aslında onu sinirlendirmeye çalışıyordum.

"Bu bir hakaret mi?"

Dediğinde sinirlendiğini sesinden anladım.

"Aksine, iltifat ettim size. O,çok yakışıklı bir adam. Siz de onun bir altındaki çocuksunuz. Sadece sizden daha üstün olduğunu söyledim yakışıklılık konusunda."

"Çocuk mu?"

Gittikçe sinirleniyordu.

"Bildiğim kadarıyla Mingyu 28 yaşında. Siz ise 24 yaşındasınız Jungkook Bey."

"Müdürüne neden saygı kipiyle konuşmuyorsun da yardımcısına saygılı konuşuyorsun?"

"Ona tatlım dememden daha çok hoşlanıyor."

Dediğimde gülümsedim. Zaten beni ona 'canım, tatlım, şekerim' derken yakalamıştı.

"Ne?!"

"Keşke senle değil de onunla evlenseydim."

Diye mırıldandım. Bunu tüm samimiyetimle söylemiştim. Jungkook sokaklarda içki içen tiplerin karakterini taşırken Mingtyu tam bir aristokrat gibiydi.

Yakışıklıydı da.

Jungkook kolumu tuttu ve beni yatağa attı. Üstüme eğildiğinde nefesini yüzümde hissettim. Kafamı yatağa daha çok bastırdım.

"Ne dedin az önce?"

"B-ben h-hiç-"

"Söyle. Keşke senle değil onunla evlenseydim, öyle mi?"

"B-ben birden öyle dedim."

"Demek böyle düşünüyorsun?"

Birden cesaretle konuştum.

"En azından beni aldatmazdı."

"Seni aldattığımı mı düşünüyorsun?"

"Evet, yanındaki kadın neydi?"

Gülmeye başladığında başını eğdi. Saçları görüş alanıma girdi, aniden kafasını kaldırdı ve dudaklarıma eğildi.

Yumuşak dudakları dudaklarımı örttüğünde nefesimi tuttum. Aklını korumalısın Minjae!

Omuzlarından tutup onu geriye fırlattım ve yatakta doğrulup dudağımı sildim.

"NE YAPIYORSUN SEN?! NE HAKLA BENİ ÖPERSİN!"

"Şimdi de Nana'yı senle aldattım."

Kızın adı Nana olmalıydı.

"Biraz karakterli ol, bir daha bana dokunma."

Dedim ve bacağımı kendime çektim, burkulan ayağımı ovduktan sonra konuşan Jungkook'a döndüm.

"Para için zengin ve tipsiz biriyle evlenmeyi göze alan birine ödül gibiyim. istersem seni yatağa bile atarım. Para bende. Birkaç yıl sonra senden ayrılmamam için bana yalvaracak biri, bana dokunma diyor. Pek inandırıcı değil."

BAD OF JUNGKOOK²  • JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin