(32).Yine Bulur Severim

13.9K 1.1K 714
                                    

Wattpad taslaklara almış geri yükledim değişiklik yapılmadı yani, okuduysanız tekrar okumanıza gerek yok.

.

.

.

.


.

Jungkook'un yüzüne uzunca baktım. Ne demek Hyemi, Chansoo'nun karısıydı?

Öldü diye bildiğim kadın, nasıl olur da en nefret ettiğim kadın olurdu?

"Nasıl olmuş? "

Kısık çıkan sesim ile endişeyle yüzüme baktı Jungkook.

"Belge değiştirmek o kadar da zor değil, avukatsın sen. Benden daha iyi biliyorsun bu işleri. "

"Sırf canı istedi diye mi kimlik değiştirebiliyorsunuz?  Zenginlik her kapıyı açıyor sanırım? "

"Kimse doğruracağı çocuğun babasının katil olmasını istemez, Minjae. "

"Oğlunı bırakıp başka adamlarla yatmış!  Senden çocuğu bile var!  Fakat pardon, sen katil olmadığına göre seninle evlenebilir, öyle değil mi?! "

"Sakin ol Minjae. "

"Nasıl sakin olmamı beklersin Jungkook?  O kadın, Chanyeol'ü bırakıp gittiği için, öldüğü için ona çok kızmıştım. Fakat o gitmemiş, sadece Chanyeol'den gitmiş... "

"Öyle. Herkes senin gibi değil. "

"Herkes benim gibi olmalı Jungkook. Şimdi de gerçek bir anneymiş gibi senin oğluna bakıyor... O kadın anneliği hak etmiyor. "

Jungkook gözlerimin içine uzunca baktı. Gözlerini gözlerimden ayırmadan adımı saydıkladı.

"Minjae? "

"Ne? "

"Hyemi-"

"O kadının adını ağzına alma! "

"Tamam,  o kadın-"

O sırada telefonum çalmıştı. Telefonumu elime aldığımda Hyunmin'in aradığını fark ettim.

Jungkook'u susturup Hyunmin'in aramasını cevapladım.

"Alo? "

"Minjae, biz Chanyeol ile parka geldik. Sen de gel istersen. "

"Başım ağrıyor, şimdilik gelmeyeyim. Eve zor giderim. "

Pot kırmamak için bin takla atsam da sesimden yansıyan soğukluk ona nüfuz ediyordu. Bunu düşen enerjisinden fark edebiliyordum.

"Sen bilirsin. "

"Pekala, kapatıyorum. "

Mesafeli ses tonuyla telefonu kapattığımda Jungkook da kendi telefonuyla uğraşıyordu.

"Ne oldu?  Söyleyeceğin şey neydi? "

"Boşver. Hadi kalk bir yere gitmemiz gerekiyor. "

"Nereye? "

"Sadece sus ve beni takip et Minjae. "

Sustum ve onun arabasına doğru ilerledim. Arabaya bindiğimizde Jungkook'a döndüm .

"Uzak mı gideceğimiz yer? "

"Pek değil. "

"Nereye gidiyoruz Jungkook? "

"Neden bu kadar çok konuşuyorsun?  Sadece sussan olmaz mı? "

"Susarsam ben, ben olmam. Konuşarak kendi izlenimi yaratıyorum. Lisedeyken de sus dediğinde konuşmasaydım, hiç bunları yaşamamış olacaktık. "

BAD OF JUNGKOOK²  • JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin