ACI....
Hissettiği tek şey vicudunu ele geçirmiş tarifi olmayan youmlanamaz şey.Gözlerimi yavaşça aralamaya çalıştım ama başarabildiğimi pek sanmıyorum yerimden doğrulmaya çalışınca boynumun acısıyla bir inilti çıktı ağzımdan.
Gözlerimi yavaşça aralamaya çalıştım etrafa bakabildiğimdeyse siyahlıklarla karşılaştım odanın içi kapkaraydı elimi acıyan boynuma koyarak doğrulmaya çalıştım. Oturur pozisyona gelince kaşlarım iyice çatıldı benim bu karanlık ve soğuk odada ne işim vardı nasıl gelmiştim buraya. Ardından bir kaç görüntü geldi gözümün önüne ve ardından odama birinin girmesini, tartışmalartımızı elimi başıma koyup ovalamaya çalıştım , ardından o görüntü geldi zihnime kaçmaya çalışmam ve şırınga...
''Nalet olsun ''diyerek başıma vurdum ''nalet ''
yerimden doğrularak ayağa kalktım karanlık odada ne tarafa gideceğimi kestiremeyerek ilerlemeye çalıştım ama sadece çalıştım çünkü o anca ayagıma bağlı soğuk metal zinciri fark ettim bu da neyin nesi allah aşkına köpek gibi bağlanmıştım resmen.
''İmdat yardım edin '' etrafa baktım tekrardan ışık görme umuduyla ''Kimse yokmu '' dedim ama hayır kimse gelmiyordu ''hey'' dememle başım zonkladı bu adam ne vermişti bana o şırıngada başım hala ağrıyordu.
''Yardım edin '' fısıltıyla çıktı sözlerim benim bile zor duyuğum bir sesle yere oturdum ve ayağımda ki zincirleri çıkarmaya çalıştım ama başaramadım siyahlıktan bile ayağım morardığını görebildiğimi sandım.
Annem ne yapıyordur sabah uyandığında beni görmeyince ne tepki vermiştir. teleşlanmışmıdır ,polise gitmişmidir inşlallah ümidiyle sıkıntılı bir nefes verdim. pislik adam ne istiyordu benden herkez gibi normal bir kızdım işte ne işim olurdu kaçırılmayla felan
O anda gözlerim pötledi ben kaçırılmıştım evet kaçırıldım ''Allahım yardım et '' diye bağırdım ne giden vardı ne de gelen olduğum yere baktım amanzca ..
Kapı birden bire aralanmasıyla içeri bir ışık süzmesi girdi otomatikmen elimi gözlerime siper etmek zorunda kaldım karanlık odaya alışmış gözlerim beyazı görünce kapandılar.
''Bakıyorum da uyanmışsın'' bu ses ''nasıldı kötü rüya görmüşsündür umarım'' gözlerim artık alışmış olan odada gezindi ve ona baktım kapıy yaslanmış elini de kendine bağlamış bir şekilde bana bakıyordu öfkeyle ayağa kalktım.
''Ne diyosun sen ya '' bir adım attım ona ''Ne işim var benim burda '' elimle ayağımdaki zinciri göstererek ''bune böyle ''dedim ona bakarak oda hala kapıya yaslı bir şekilde 'zincirr'' dedi umursamazca hayretle ona baktım
''dalga mı geçiyosun sen benimle ''diyerek söylendim ''onu biliyorum ayağımda ne işi var bunun '' kapıya yaslanmaya bırakarak bana doğru bir adım attı.
''ona sorsana ne işi varmış '' sinirime hakim olmaya çalışarak ''manyakmısın ya sen ne diyosun '' diyerek ona bakmayı sürdürdüm '' ne işim var benim burda hayvan herif '' derin bir soluk aldım. ''kaçırdığın yetmiyormuş gibi birde hayvan muamelesi göstererek bağlamışsın çıkar şunları ''diyere sesimi yükselttim.
''hayır '' dedi gerçek duyup duymadığümdan emin olmayarak kaldım öyle
''ne demek hayır eve gitmek istiyorum ben çıkar beni burdan evime gidicem ben'' ona doğru bir adım atıcaktım ki kısa olan zincirler buna mani olarak ayağımda şakıyarak gitmeme engel oldular sinirle zincire bakarak tekrar çekiştirmeye başladım ama başaramadım ''İstersen uğraş ama o zincirlerden ben istemediğim sürece kutulamazsın'' gülerek ona baktım '' iste o zaman gel ve çıkar şu zincirleri de eve gideyim ''
''Bu kadar kolay kurtulabileceğini mi sanıyorsun sen ha '' sonra devam etti. ''Öyle mi görünüyorum söylesene'' diyerek sesini yükseltti.
Gözlerimi kısarak ona baktım göndermiyeceğini biliyordum ama bunu ona söyleyemezdim
'' evet '' diyerek soludum yüzüne bakarken '' tam da öyle görünüyorsun '' sinirlendiğini görebiliyordum yüz hatları gerinmiş bir şekilde kafasında ki atar damarınıın atmasıyla anlamsıca geri adım attım tamam pes ediyordum korktum hemde acayip adam katil olabilme bir potansiyele sahipken ve onun elinde tutsakken sinirlenirmek pek de akıllıca bir fikir değildi.
'' demek öyle ha'' sinirini zor zapt ettiğini görebiliyordum'' sen pek akıllanmamışsın 2 günde biraz daha dur da aklın başına gelsin ''dedi.
Anlamsıca ona baktım ''bir dakika , bir dakika'' dedim arkasını dönüp giderken ''iki gün mü uyudum ben '' anlamayarak ona baktım '' bu nasıl olur ''
Kafasını bana döndürerek ağzını açtı konuşmak için ama kapıda birinin aniden belirmesi ve ona bakarak telaşlı bir şekilde konuşmaya başlamasıyla çenesini geri kapatmak zorunda kalarak önüne dönerek dinlemeye başladı. '' Poyraz abi'' dedi nefes nefese
'' çok kötü bişe oldu gelmen lazım aşağıya'' beni kaçırıp burda zorla tutan kişinin adı poyrazdı demek konuşmayı bırakıp bana baktı gelen kişi o anda acıma gördüm yüzünde kaşlarımı çatarak ona bakmayı sürdürdüm.''Tamam '' dedi ''geliyorum sen git''diyerek adamı gönderdi.
Bana baktı poyraz ''senle işim bitmedi '' diyerek tiksinti dolu bir bakış atarak kapıyı kapattıktan sonra iki kere kitleyip gitti.
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH (YENİ BAŞLANGIÇ)
ChickLitRüzgarın sert taneleri yüzünü yalıyordu genç kızın, bir kaç gündür peşinde birinin olduğunu da biliyordu görüyordu onu siyah içine çeker kasvetli gölgesini her an her zaman peşindeydi nereye gitse oradaydı o nefesinin buharı yüzünü delip geçti adeta...