Хоёр:Ажил

4.2K 284 1
                                    


Өглөө яг сайхан унтаж байтал хөнжлийг маань хуу татан сэрээх гэж оролдох ах маань: " Хөөе муу үхрээ сэр л дээ."

Би: "Унтмаар байна шдээ"

Ах: "Лэйли залгаад байна аа. Май ярь" гээд утсаа чихэн дээр тавьчихаад гараад явчихав.

Би шал нойрмог: "Байна уу?"

Лэйли : "Аав чинь чамайг яаралтай хүрээд ир, эс бөгөөс ийш тийш нь цөллөгт явуулчихна шүү гэнэ ээ"

Би: "Аах, би гэхдээ унтмаар байна аа"

Лэйли: "Наадах чинь яг л цөлөгдмөөр байна гэж байгаатай ялгаагүй сонсогдож байна"

Би: "30 минут."

Лэйли : "Ок." гээд таслав.

Ах сонсож байсан бололтой буцаж орж ирээд: "Аав дуудаж байна уу?"

Би: "Тийм ээ" гэсээр арайхийн өндийв.

Ах: "Би бас компани руу явна доор хүлээж байя."

Би: "Ойлголоо"

Ахыг маань У Соху гэдэг. Надаас 3 насаар ах. Бас л надтайгаа адилхан ганц бие хүн л дээ. Сэтгэлийг татах хүн гарч ирэхгүй л байгаа байх. Аав ээж хоёр маань бид хоёрыг аль болох эрт хүнтэй суулгах хүсэлтэй. Даанч бид хоёр...

Лэйли гэх аавын маань нарийн бичиг надаас нэгээр эгч бөгөөд бас л манай үеэл. Ер нь хамгтйн чухал бичиг баримттай харьцдаг хүмүүсээ ойр дотны ялангуяа хамаатны хүмүүсээ байлгах дуртай. Тиймдээ ч гүйцэтгэх захиралын суудлыг ахад маань өгөхийг хүссэн ч ах маань эсэргүйцсээр одоогоор хоосон байгаа.

Маш хурдан бэлэн болоод доош буутал Соху ах хүлээгээд зогсож байв.

Би: "Убба"

Ах: "Яасан?" гэсээр утаснаасаа харцаа салган над руу харав.

Би: "Хоол авч өгнө тэ?" гээд аль болох хөөргөн царайгаа гаргалаа.

Ах: "Үгүй ээ, би завгүй"

Би: "Үнэхээр муу хүн юм даа, Та дүүдээ хоол аваад өгчихөөр тийм удах гээд байгаа юм уу?

Ах: "Завгүй гэсэн бол завгүй"

Би: "Тэнэг"

Бид элдэв бусын юм ярьсаар компани дээр ирлээ.

Ах: "Заа явлаа, ийшээ хvнтэй уулзах ёстой.  Байж байгаад залгая"

Би: "Заа"

Захиралын өрөө рүү орон: "Сайн уу? Хайраа."

Лэйли: "Сайн сайн. Овоо хурдан ирлээ шүү."

BOSS (дууссан)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن