Dette er min første norske bok håper dere liker den! unnskyld for skrive feil:)
"Kommer dere snart vi drar nå" søsteren min og mamma sto nede og ventet på meg og bestevennen min Brita, "jada vi kommer nå". Jeg, Brita,mamma og søsteren min Emilie skal på one direction konsert, jeg vet at det kanskje er litt rart og dra med moren sin når man er 18 men søsteren min er bare 10 så mamma måtte være med sånn at vi ikke trenger og passe på henne. Brita og jeg hadde brukt lang tid på å pynte oss og for å være helt ærlig så vi ganske bra ut.
Britas lange blonde hår var satt opp i en høy hestehale og sminken hennes var enkel som passet perfekt med det lille rosa skjørte hennes og den hvite crop topen der det sto im blond med svarte bokstaver.
Mens jeg hadde krøllet det brune håret mitt i løse krøller og flettet luggen min til siden, jeg hadde også ganske enkel sminke og antrekket mitt besto av et par med korte svart og hvitt rutete shorts og en helt enkel v-hals i svart som jeg hadde puttet ned i shortsen min. Brita og jeg hadde også kjøpt oss like pumps i forskjellige farger hennes var i nud og mine var svarte.
Nå sto vi og sjekket sminken for tiende gang før vi skulle dra, "klar" sa Brita når vi var på vei mot bilen jeg snudde meg mot henne og svarte "klar".
Vi stresset ikke for mye fordi vi hadde de beste billettene man kunne få, mamma og Emilie skulle gå inn på konsert området mens jeg og Brita skulle gå til innsjekkingen til meet and greeten. "Jeg er så spent" Brita ser på meg med store øyne og et nervøst smil, "jeg og dette er så kult" vi ga hverandre en diskre high five og gikk inn med de andre jentene der vi skulle møtte guttene.
Jeg og Brita hadde blitt enig om og virke kule og ikke hoppe og skrike men jeg skal si det var vanskelig og sitte stille og ikke skrike eller pipe eller noe sånt. Vi sa ingenting men så spent bort på hverandre iblandt.
Inn gjennom døra der de skulle komme, kom det en ganske kraftig man med headsett og en svart tskjorte der det sto crew på så han var sikker sikkerhets vakt eller noe sånt.
Mannen stilte seg foran døra og så på oss og sa "Nå skal jeg slippe inn gutta og da er det ikke lov til og hoppe på dem klemme før de begynner og snakke eller før man kan, greit?" alle jentene svarte greit samtidig men det kom ut veldig svakt for jeg tror at alle var veldig nervøse og spente.
"Stop pushing me, Harry!" alle jentene snudde hodet mot døra og der kom de, mange av de andre jentene hadde allerede reist seg opp og begynt og hoppe og skrike av glede mens jeg og Brita satt like stille og så smilende på hverandre. Jeg var redd for at hvis jeg så opp på dem ville jeg ikke kunne holde meg rolig men etter noe som føltes ut som en evighet snudde jeg hodet mitt og så forsiktig opp på dem. Når jeg så opp møtte jeg Naills nydelige blå øyne som så snilt på meg, han ga meg et nikk som signal på og komme bort så jeg så tilbake på Brita og sa "kom vi går bort til Niall og Liam mens de andre jentene tar bilde og sånn med Harry, Zayn og Louis.
Det var ikke at Niall og Liam ikke var like populære som Harry, Zayn og Louis det var bare at de skulle gå tidligere så de andre jentene tok bilde med dem før de gikk. Men siden jeg og Brita hadde så bra billetter så kunne vi møte dem senere. Vi reiste oss stille opp og gikk nervøst bort til dem. "Hello, are you the girls with the best tickets" sa Liam og smilte til oss, "y yes" stammet jeg mens Brita bare sto der helt lamslått og så ned i gulvet. "How did you guys get them?" Nialls stemme fikk meg til og skjelve enda mer en jeg gjorde fra før.
"We won them" svarte jeg igjen for Brita så ikke til og kunne snakke ikke engang bevege på seg. Jeg følte at jeg svarte for kort så jeg la til "at our cinema we had to write our favourite from the band and our name and number and here we are" jeg smilte brett til begge to og kjente at kinnene mine ble varmere og varmere. "Who did you pick?" Liam så på Brita, "I picked y y you" stammet hun og så ned i gulvet igjen for og skjule at hun rødmet. «Oh,Thank you» han så på henne og jeg kunne se at kinnene hans ble et hint mer rosa en de var fra før.
«Who did you pick then» sa Liam som nå ikke så til og være flau lenger, jeg tvilte på om jeg skulle svare så jeg sa «I will only tell you if I ever marry him» Liam så tenkende på meg og svarte «Nice, we will see about that». Brita begynte og le stille det gjorde jeg også og til slutt hadde jeg, Brita, Niall og Liam latterkrampe. «Why are we laughing?» spurte Niall som akkurat hadde fått tilbake pusten, «I dont know» svarte jeg og Brita i kor. Så begynte Liam og le igjen som gjorde at vi alle lo igjen.
YOU ARE READING
Alltid-one direction fanfiction
FanfictionHva skjer når Niall og Liam spør Dina og Brita om og være med dem på turne