Når de snakker kommer det til og være på engelsk også når jentene snakker til gutta.
Vi ende opp med å snakke med de hele tiden og det var veldig morsomt og ikke rart i det hele tatt. Men hver gang Niall så på meg fikk jeg frysninger nedover ryggen. Når de måtte gå for og gjøre seg helt klare til konserten spurte de om vi ville stå foran sperringene vi sa selvfølgelig ja. Når de begynte å spille ga jeg og Brita oss lov til og slippe fri den indre fan jenta løs. Vi gråt og vi lo og danset og skrek det var helt utrolig og noen ganger så Niall og Liam ned på oss og blunket, smilte eller vinket.
Når de hadde spilt noen utrolige sanger, stoppet de opp og pratet litt og tullet mens fansen inkludert meg og Brita skrek. På slutten når de skulle begynne og spille en sang gikk Niall og Liam bort til oss og sa inn i mikrofonen «This song goes to two spesical girls» vi så lamslåtte på hverandre men før vi rakk og stritte imot løftet noen høye store men oss opp på scenen og vi ble bedt om og sette oss på de krakkene som sto der. Fortsatt helt lamslåtte satt vi oss ned og så utover arenaen på alle jentene som skrek og jublet. Da sangen begynte og spille kom Liam og Niall bort til oss, når vi fant ut hvilken sang det var begynte jeg nesten og gråte av glede.
[Niall]
I figured it out
I figured it out from black and white
Seconds and hours
Maybe they had to take some time
[Liam]
I know how it goes
I know how it goes from wrong and right
Silence and sound
Did they ever hold each other tight
Like us
Did they ever fight
Like us
[Harry]
You and I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between
You and I
Not even the Gods above can
Separate the two of us
No nothing can come between
You and I
Oh, you and I
[Zayn]
I figured it out
Saw the mistakes of up and down
Meet in the middle
There's always room for common ground
[Louis and Zayn]
I see what it's like
I see what it's like for day and night
Never together
Cause they see things in a different light
Like us
They never tried
Like us
[Harry]
You and I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between
You and I
Not even the Gods above can
Separate the two of us
[Chorus]
(Zayn)
'Cause You and I
(All)
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between
You and I
Not even the Gods above can
Separate the two of us
No nothing can come between
You and I
Oh, you and I
Ooooh You and I
We could make it if we try
Oh, you and I
You and I
Mens de sang begynte jeg faktisk og gråte og når jeg begynte og gråte bøyne Niall seg ned og tørket vekk tårene mine med tomelen sin og dro meg opp fra stolen Liam hadde allerede gjort det med Brita noen sekunder før, vi tullet og danset og det var helt uvirkelig.
Når konserten var ferdig sto vi backstage og tok bilder og snakket litt mer før vi skulle dra «This was fun» sa Harry, Louis, Liam, Zayn og Niall i kor jeg og Brita smilte trist til dem og svarte likt «Yeah, we are gonna miss you guys» jeg prøvde og holde tårene tilbake men jeg greide ikke lenger litt etter hørte jeg Brita som hulket stille ved siden av meg. «Dont cry, dont cry it's okay» alle guttene så bekymret på oss og de ende opp med og gi oss en gruppeklem som ikke akkurat gjorde det lettere for oss og dra.
Etter vi hadde sagt hade og var på vei ut hørte vi noen fjerne rop bak oss og stoppe for å se hvem det var, og de som kom løpende bak oss var Liam og Niall. «wait» sa de andpustende «we have to go now dont make this any harder please” sa Brita, snudde seg og gikk videre men Liam fulgte etter og jeg ble stående alene med Niall. «What is it» sa jeg så rolig jeg kunne for og ikke begynne og gråte igjen, «we want you guys to come with us» «You dont know our names and you want us to come with you?”. “Whats your name?” spurte han meg “ Dina and im 18 years old” jeg ville men jeg kunne ikke slutte og se inn i de blå øynene hans. «Now I know your name, please come!».
«Wait here» sa jeg og spurtet bort til en skrekk slagen Brita og en nervøs Liam. «Can I talk to Brita alone please», «yeah, im just gonna be over here” jeg smilte til han og så bort på Brita vi sto ved mammas bil men hun hadde ikke kommet enda.
YOU ARE READING
Alltid-one direction fanfiction
FanfictionHva skjer når Niall og Liam spør Dina og Brita om og være med dem på turne