vi blir med!

172 5 0
                                    

Sorry for noen skrive feil på det engelske.

Brita p.o.v

Når Liam hadde spurt meg om jeg og Dina ville være med dem videre, hadde jeg nesten besvimt. Jeg hadde veldig lyst til å dra men hva ville skje hvis jeg sa ja? Mens jeg sto og tenkte kom Dina løpende bort til oss og spurte Liam om hun kunne snakke med meg alene, han sa greit og gikk bort til Niall og ventet. "Hva skal vi gjøre?" spurte Dina, jeg kunne se på henne at hun hadde like lyst til å dra som meg. "Jeg vet ikke, jeg har lyst til å dra men jeg er ikke helt sikker", "Jeg syntes vi skal si ja, det er en engang i livet opplevelse denne sjansen kommer ikke igjen".

Men midt i samtalen ble vi avbrutt av moren til Dina som kom gående mot bilen med en veldig sliten Emilie. "Hva har skjedd med dere, det ser ut som dere har sette et spøkelse?" moren til Dina så bekymret opp på oss. "Mamma, vi skal på turne med one direction". Hva vi hadde jo ikke blitt helt enige om det enda, men for å være helt ærlig var det greit for meg. "Hva!" moren til Dina så forskrekket opp på oss, "Når fant dere ut av dette?" . "Jo altså vi snakket veldig mye med guttene og plutselig kom Niall og Liam og spurte om vi ville være med videre", "og du vill også dette Brita?". "Ja det vill jeg" , "Hvis det er det dere vil så, kom og hent tingene dine hjemme før du drar da jenta mi". "Ja det skal jeg, og før du spør om det med skole kan jeg ta det siste halv året på internett".

"Da ses vi hjemme da" hun klemte meg og Dina og satt seg i bilen med en sovende Emilie i baksete og kjørte avgårde.

Vi jogget bort til to spente gutter som sto og så på oss med store nervøse øyne. Liams blikk fikk hjertet mitt til å slå fortere."Sooo, are you coming?", etter vi hadde svart kom livene våre til å bli forandret for alltid. 1,2,3 "YES!", de nervøse blikkene dems ble fylt med glede som fikk meg til og smile så brett jeg kunne og uten og tenke over det klemte jeg Liam så hardt jeg kunne av glede.

Han stivnet litt av sjokk men klemte tilbake nesten med en gang, når de sterke muskuløse armene hans hold rundt livet mitt følte jeg meg tryggere en noe annet sted.

Liam p.o.v

When they said yes I was so happy I could jump but that would be weird, so I just stod there smiling and looking at Brita who was standing their, looking at me smiling wider then me. She suddenly huged me a little to close for my liking so I tensed up but with her it felt right  so I loosend up after a short time.

We walked over to the other boys who never thought they would come with us, but they did. And if your wondering why we asked after just one night it was because when I first saw Brita I couldnt stop, she looked so beautiful sitting there nervous.

Her blonde hair and bright blue eyes were breath taking, and I have never felt like this before so I could not let her slipp away.

Brita p.o.v

Når vi kom bort til de andre guttene fikk de hakeslep de hadde aldri trodd av skulle si ja. men det gjorde vi jo. På vei bort til de andre hadde Liam tatt hånden min sånn av kunne holde hender, når han gjorde det ble jeg helt varm inni meg og jeg greide nesten ikke gå fremover.

Dina og Niall gikk litt foran oss, de hold ikke hender men de gikk veldig tett sammen. Jeg tror Niall liker Dina ellers hadde vi ikke hvert her men det kan jo hende at de ville ha oss med som venner da så jeg vill ikke få forhåpningene min opp.

«So you came» sa Harry som hadde greid å komme tilbake fra sjokktilstanden de andre fortsatt var i. «Yeah, we couldnt leave you guys, we thought the other adults needed som help with you”, “Ha,ha we now you came for something else or should I say somebody else” Harry blunket til meg som fikk meg til å slippe hånden til Liam å gå bort til han og slå han i skulderen. Jeg ga Niall en high five og stilte meg ved siden av Liam igjen som med en gang letet etter hånden min som han fort fant og hold den igjen, som fikk meg til å smile.

«Ow was that necessary”, “No, I just felt like doing it” jeg smilte et ondt smil som fikk han til og furte litt før vi alle begynte å le av han og tilslutt ble han med å le også.

Alltid-one direction fanfictionWhere stories live. Discover now