Brita p.o.v
Det hadde gått en uke siden Liam hadde innrømt at han likte meg men jeg hadde vært for sjokka til og si noe, så ting har vært litt rart mellom oss så jeg må si det tilbake snart for jeg liker han jo veldig.
jeg ble dratt ut av tankene mine da Louis sa "we have to talk to you cupcakes" Louis hadde gikk oss det kalle navnet etter bare noen dager på bussen. "What is it?" spurte jeg og Dina nysgjerrig, "We are leaving and going to U.S.A in a week and we were wondering if you still wanted to go with us?
"Of course, we love hanging out with you guys!" guttene så lettet på oss, som fikk meg og Dina til og smile av glede. Vi satt og spiste middag på en fin resturant i Tyskland og snakket og pratet, de hadde fått reservert hele andre etasje bare til oss som var utrolig kult. Mens vi satt og snakket tok Liam og flettet fingrene sammen med mine under bordet sånn at vi hold hender i skjul.
Dina p.o.v
Mens vi snakket sa Harry "lets play 20 questions" alle ble enige om at det var en god ide og vi begynte, istedenfor at man kan stille 20 spørsmål til en person kan man stille 20 spørsmål til alle på bordet. Guttene viste det meste om hverandre så de spurte mest oss.
Etter en stund med dumme spørsmål hadde nesten alle et spørsmål igjen og stille, man kunne velge om man ville stille det nå eller etterpå og alle valgte etterpå unntatt Harry som hadde to spørsmål igjen. "Dina, are you a virgin?" typisk Harry, "Yes,Harry im a virgin" de fleste guttene fikk hakeslep når jeg sa det som fikk meg til å rødme.
"What, is that so weird" spurte jeg dem når jeg sa det skjerpet de seg og ristet på hode for å si at det ikke var rart. "And Brita are you a virgin", nei måtte han stille det spørsmålet vis han bare hadde vist.
Brita p.o.v
Når Harry spurte det spørsmålet greide jeg ikke og holde tårene tilbake så jeg løp alt jeg kunne ut av resuranten og inn på bussen igjen.Ikke lenge etter hørte jeg noen som gikk utenfor køya mi, "Brita, talk to me were are you?" det var Liam.
"Im in here" sa jeg med gråte kvalt stemme, "Babe, can I come in please". Jeg dro opp gardinen sånn at han kunne sette seg ned ved siden av meg, "Please, tell me why you ran like that please"."Okay"
When I was 14 i was invited to this party and the guy i liked was there, when we got there almost everybody was drunk. And the guy I liked was a year older then me, and we started talking. And then he asked me if I wanted to talk someplace more quiet,and I said yes cause I was only 14. But when we got to his bedroom he started kissing me and touching me and he raped me that night. When we got back to the party he told all his friends that I threw myself at him and that he said no but I insisted so everybody called me a despered liar the rest of the year, and the only one who belived me was Dina.
"Im so sorry, I belive you baby", vi satt helt still uten og si et ord det var ikke rart bare fint. "If its okay I have one last question for you?" jeg nikket og ventet på spørsmålet. "When I said I liked you, you didnt say anything back but do you like me back?" han sa nervøst på meg "Yes, I like you". Så skjedde det han lente seg nærmere det gjorde jeg og og vi kysset rolig men det var helt utrolig. Vi stoppet for og få pusten tilbake og vi smilte til hverandre, "I better get to my bunk, we dont want them to get the wrong idea do we" jeg furtet men stoppet med en gang da han kysset meg rask på kinne og hoppet opp i køya si.
"Good night baby", "And good night to you to sir".
YOU ARE READING
Alltid-one direction fanfiction
FanfictionHva skjer når Niall og Liam spør Dina og Brita om og være med dem på turne