nå drar vi

143 5 0
                                    

Et tips er å høre på 1D sanger når dere leser denne boka det gjør den dobbelt så bra. Håper dere liker den ikke hat, ENJOY!

Dina p.o.v

Etter Brita hadde overtalt foreldrene sine til å ta det siste halvåret på vidregående på internett, pakket vi tingene våre og ble kjørt bort til turne bussen de var ikke helt ferdig med turen rundt i Norge så vi skulle være på bussen i noen uker til. Men det var greit for oss bare vi fikk hver vår køye.

"So this is our tour bus in Norway, this is the kitchen and this are were we sleep you guys will be sleeping here and here", Louis viste oss rundt på bussen for vi skulle dra om en time til Sverige. "Is it okay for you that we are coming with" spurte jeg Louis, "Yes, I think its awesome that Liam and Niall finally found someone". Når han sa det rødmet både jeg og Brita, vi la bagene in i køyene våre og gikk ut til kjøkkene der de andre gjorde seg klare til å dra.

Niall så opp på meg med en gang vi kom inn irommet som fikk meg til og rødme umiddelbart, jeg og Brita hadde skiftet fra i går til noe mer komfortabelt. Jeg hadde på meg et par yogashorts og en stor hettegenser med håret mitt oppe i en høy hestehale og bare litt mascara på.

Brita hadde på seg et par ola shorts og en t-skjorte med bilde av Mikke Mus i svart,hvit. Hun hadde håret i en løs fiske-flette og et par blonde toms på.

Niall kom bort til meg, tokk hånden min og spurte meg om han kunne snakke litt med meg alene. De andre så på oss med et ertene blikk men jeg bare ignorerte dem og ble med Niall ut av bussen. "So,do you like it?", "Like what?". "Do you like the bus?", "Yeah, its awesome "

"Dina?", "Yes, Niall". "Im glad you came", "Im glad I came to" og med det sagt lente han seg nærmere og kysset meg forsiktig tokk hånden min og gikk inn i bussen med meg på slep. Hva skjedde nå, jeg kysset Niall Horan! Han satte seg ned i sofaen men jeg greide tenke så jeg gikk rett til køya mi og sende melding til Brita for jeg greide ikke si et ord akkurat nå. "HVA!" var det siste jeg hørte fra kjøkkenet før jeg sovnet rett der jeg lå for jeg hadde ingen krefter igjen etter at Niall hadde kysset meg!

Niall p.o.v

I asked Dina if I could talk to her I just wanted to see if she didnt regret coming and if she liked the bus, she said yes after all the mocking looks alle the guys and Brita was sending her and we went outside. "So,do you like it?", she looked up at me "Like what?" she asked. "Do you like the bus?","Yeah, its awesome".

"Dina?", "Yes, Niall" she said teasingly. "Im glad you came", "Im glad I came to" and With that I couldnt hold it any more so I leaned in and kissed her gently tok her hand and draged her in to the bus cause it seemed like she had problems walking which made me smile thinking I made her like this. But then she just walked to her bunk, so then the thought hit me maby I shouldnt have done that.

Alltid-one direction fanfictionWhere stories live. Discover now