Bir Kızın Kaleminden.

11.6K 143 21
                                    

Öncelikle Merhaba. =)

Bir kızın  gün içerisinde neler yaşadığını çoğumuz-özellikle erkekler- merak ederiz.Aslında çoğumuz sıradan bir kız olduğumuzu ve ''Neden Benim sürekli aksiyon içeren bir hayatım yok?!'' diye düşünmeden edemeyiz ki bu çoğumuz için de geçerlidir.Kendimizi hikayelere o kadar çok kaptırırız ki,tamamen gerçek dünyadan uzaklaşır ve kendimizi o karakterlere veririz.Kitaplar bitince de içimizde bir parça kaybolur sanki.Sonrada ''Ne okuyabilirim ki?'' düşünceleri sarar tüm beyninizi.Aslında kitap okumak veya müzik dinlemek bile sizi sıradanlıktan çıkarır.Sadece farkında değilsinizdir.Çoğu insan kitap okumaktan sıkılırken sizin okumanız farklı kılar her şeyi.Kendi müzik zevkiniz belirler kişiliğinizi.Her insanın kişiliğinin farklı olduğunu müzik listesine bakarak bile anlayabiliriz.Çünkü dinlediğimiz şarkılar aslında ne anlatmak istediğimizi yansıtır.Bunun yanında birinin müzik listesine bakmak onun günlüğünü okumakla aynı şey diyebiliriz.

Hepimizin hayatı farklıdır aslında.Sadece okula gidip gelmekten ibaret değildir hayat.Her zaman farklı şeyler vardır;Farklı insanlar,farklı müzikler,farklı kitaplar.. Hayatımız asla sıradan olmasa bile kendimize sıradan gelir.En ufak sorunumuz olunca hayattan bezer ve ''herkesten nefret ediyorum!'' moduna geçeriz.Ama asla bir çok insandan şanslı olduğumuzun farkında değilizdir.Her zaman kendimizi Dünyanın en mutsuz insanıymış gibi görür ve depresyona gireriz.İntihar etme girişimleri de bu depresyona dahildir.

Bunlarla bitmez hayat.Herkesin evinde farklı olaylar meydana gelir.Kiminin ailesi sürekli kavga eder ve çocuklarını üzerken,kiminin de evinde ailesi sıcak bir aile yemeğinde oturur ve sohbet ederler.Hayat hepimizin yüzüne gülmez.Ama bunun için Allah'a asla isyan etmememiz gerekir.Hepimizin hayatında iyi olan şeyler vardır en azından.Evinizde sıcak bir akşam yemeği bile yiyebiliyorsanız kendinizi şanslı hissetmeniz gerekir aslında.

Ama bizler bunların değerini bilmeyiz.Her zaman daha iyisini bekleriz hayattan.Daha mutlu olmak isteriz.Akşamları babamızın sağ salim işyerinden eve gelmesine bile şükür etmeliyiz aslında.Bazen aklımıza gelmesi gereken şeyler vardır; 5 yaşındaki bir oğlanın çaresizce ölen babasının geri gelmesini bekleyip sürekli annesine ''Babam nerede?'' diye sorması gibi.

İnsanlar sizin çirkin olduğunuzu mu düşünüyor? Ya da şişman ? Onları takmayın.Hayat bazen bazı şeylerle sınar bizi.Aynalardan kaçmayı bırakın ve kendinizi sevin.Aynanın karşısına geçip,''Ben mükemmelim.'' diyin.Amaçsız insanların aptal sözlerine kanacak kadar duygusal olmayın.Çünkü bir kere üzüldüğünüzü anlarlarsa asla sizi bırakmazlar.Her zaman üzmeye çalışırlar.

Yazılarıma başlamadan önce size söylemem gereken şeyler var.Hayatınızın değerini bilin.Mutlu olun,gülümseyin.Hayatın hep kötü taraflarına bakmayın.Her kötü olayın iyi bir yönü vardır.Her zaman güçlü olun.

Ağlayıp sizi sevmeyenleri mutlu etmek yerine,gülümseyip onlardan intikam almaya ne dersiniz? 

-Uykucu :3

Bir Kızın Kaleminden.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin