24 Mayıs - Cumartesi.
Tüm gün içinde kulaklığımı her halde sadece 1-2 dakikalığına çıkarmışımdır.En yakın arkadaşımın evine gidip yaklaşık 4 saat orada kaldım.Hayır sıkıntıdan değil,2 aydır gitmediğim için zorla getirildim bile diyebiliriz.
Dürüst olmak gerekirse yemek yapmaktan hiç anlamam.Şurada yumurtayı bile zor kırıyorum-ki en son kırdığımda kabuklarla doluydu-.''Gel Kek yapalım'' dedi.İleride sevgilimle yapacaklarım listesinin başlarında bulunan şeyi yani.Sevgilimle gerçekten çok şey yapmak istiyorum.Pes oynamak,ojelerimi sürmesi falan.Ama ancak hayallerimde olabilecek şeylerden bahsediyorum.Gerçek dünyaya dönelim lütfen.
İşte o yaptı ben izledim.İzledim bile diyemem Wattpad'den hikaye okudum.Ve o sırada midemdekileri çıkarmaya başladım.Evet. Dün gece yaptığım gibi etrafa kusmuştum ve bir anlık olmuştu.Kusmamın sebebini gerçekten bilmiyorum.Sadece hastalıktan olabileceğini düşünüyorum.
Daha sonra ben onların baktıkları Zeyneple ilgilendim.Normalde misafir çocuklarından nefret eden ben,onunla ilgilendim.Çocukların bana karşı büyük sevgileri vardı.Bunlardan yararlanmak yerine bende onlara sevgimi veriyordum.Çünkü onlar bizim gibi değillerdi,masumlardı.Henüz hayatta neler olabileceğini bilmemiş bir şekilde yaşıyorlardı ve mutlulardı.Neden canilik yapıp onları bu mutluluktan mahrum ediyim ki?
Kek hazır olana kadar pastel boyayla-fakirlik-saç uçlarımızı boyadık.Yazın yapmayı planladığım şeylerden biriydi tabi pastel boyayla değil.Kilomun fazla olmamasına rağmen bir amacım vardı.Yazın eski benden kurtulacaktım.Değişmek istiyordum ve bu gerçekten zor olacaktı.Geçmişte olan şeyleri unutmak..Aslında yeni bir sayfa açmak değil,yeni bir defter almak istiyordum.
Bugüne bugün okuldaki insanların beni sevdiklerini düşünürdüm.Ama her zaman böyle saf kalmak iyi değildi.Belki de arkamdan konuşan insanlar vardı? İşte bu yüzden asla güvenemedim.Çünkü en yakınlarım tarafından arkamdan vurulmuş bir insanım ben.Güvenemem.Uğraşma.
Bir karar aldım.Yazımı yabancı dizi izleyip ağlamakla geçirmek yerine eğlenmek istiyordum.Bunu en iyi şekilde yapmak için her şeyi yapacaktım.Muhteşem bir yaz geçirmek için her şeyi.
Çünkü ne olduysa her zaman yazları bela beni bulurdu.Annemler kavga ettikleri zamanlarda yaz ağzıma sıçmıştı.Ondan sonraki yaz en yakın arkadaşım benim arkamdan vurmuştu ve çok güvendiğim insan aslında beni sevmediğini söylemişti.Hatta benden nefret eden insanlar vardı.
İnsanların bana acımalarından nefret ederdim.Yazları bana ''Annen ölecek ve elinden hiçbir şey gelmeyecek.Geber.'' mesajları gelirdi.Tanımadığım fake hesaplardan.Onlara sövemeden ağlamaya başlamıştım.Ben küçükken güçsüzdüm ve bunun asla devam etmesini istemiyordum.Ama hala en ufak şeylerde ağlıyordum.
Bu yüzden değişmek istiyordum.
O tanımadığı halde yargılayan orospuların götüne mutluluğumu sokmak istiyordum.
Herneyse,aslında haftasonları yazma gibi bir fikrim yoktu.Nedense içimi boşaltmak istedim.Sadece yazınca mutlu oluyorum.Çok anormalim kahretsin.
Aslında Cem Adrian doğru söylemiş;''Yalnızlık sıkıştığın o küçük evinde vuruyor seni.Yalnızlık öldürüyor seni,öldürüyor beni.''
Neyse işte nerede kalmıştım ben ? Hah,kusmukta.O kusmuktan sonra kalktım en yakın arkadaşımın yanına oturdum facede falan takıldım.Dedi gel aşağıda kızlarla potato oynayalım.Ya aslında patateste potato daha samimi geliyor bana.Ondan yani.
Kabul etmedim eve geldim.Tabii annem eve almadı beni bu saçlarla.Girdim duşa yıkandım hemen.Çıktığı kadar çıktı işte.En azından çıktı. Yoksa terlik yiyecektim.
O sırada midem yine bulanmaya başladı.Nereye kadar sürecek bu derken anneme iki gündür kustuğumu söyledim.''Çok bilgisayar oynuyorsun ondandır '' dedi.Annem her şeyi bilgisayarda bulur;
''Anne karnım ağrıyor.''
''Bilgisayarda çok oynayınca yemek yemiyorsun ki kızım.''
''Anne başım ağrıyor.''
''Çok bilgisayar oynuyorsun ağrıyacak tabii.''
''Anne gözüm acıyoooor.''
''Çok bilgisayara bakıyorsun ondan tabii.''
''Anne bacaklarım ağrıyor.''(Gerçekten.Ağrıyordu.)
''Çok bilgisayarda takılıyorsun ondandır.''
Ne bilgisayarmış lan.Bu aynı hocalara''Hocam karnım ağrıyor.'' ''Elini yüzünü yıka geçer kızım.'' gibi oldu.Okunmuş su mu akıyor ne.Her şeyde çeşmeden gelen su var.Ulan karnım ağrıyor belkide regl olcam ölüyorum ağrıdan erkek hocalar diye de söyleyemiyorsun habire elini yüzünü yıka geçer diyor.Siktirtme belanı.
Geçen sınıfta kendimi o kadar çok Wattpad'e kaptırmıştım ki hışımla bağıran çocuğa''Sakin ol şampuan.'' demiştim.O günden itibaren her bu espriyi söyleyişimde''Sakin ol saç kremi.'' falan diyorlar.Ciddi misiniz siz? Cahilsiniz bu kadar belli etmeyin abi.
Böyle düşünürken arkadaşım bana''Bana öyle bakma,anlayacaklar..'' demeye başladı ve ben ağzının ortasına çaktım.Evet.
Neyse işte evdeydim en son.Efkarlanıp odamda müzik dinlemeye devam ettim.Açtım Cem Adrian için ayırdığım bölümü,dinlemeye başladım.Bir şarkı,iki şarkı derken 6 şarkı dinledim.Sonra Ajdar çalmaya başladı.Evet ciddiyim.Kim yaptıysa sikicem belasını.Kurtuluş yok.Cem Adrian dinlerken Ajdar ne lan ? En azından ''Arsız Bela iki sıfır bir üç '' falan diye Arsız Bela çalmadı.İntihar eder atlardım camdan.Birinci katta olduğumuz için ölmem imkansızdı tabii.
Şimdi bunu dinlerkende Cem Adrian-Yalnızlık dinliyor kafayı buluyorum.Yok abi regl falan da değilim ne bu ruh hali ? Hemen çıkmam lazım diye bilgisayara girdim.Benim üzüldüğüm tek şey hiç kimsenin bana mesaj atmamasıydı.1 saat boyunca ağladım ve kimse mesaj atmadı.Kimse.
Ne dediğinizi duyar gibiyim;''Bu uykucu neden bu kadar çok ağlıyor?'' Kızlar çabuk kırılır be.Bir kızın saçının teli bile kırılırken ne ağlamasından kırılmasından bahsediyorsun sen ?
Bu arada aslında mesaj geldi.O da efkarlı durumlar paylaşan ve aşk acısı çeken bir çocuğun''sn Drm BğNsne Xd''ydi.
Ve ben nasıl atar yaptıysam''Siktir git benim için mi koydun sanki durumu? Beğeniyle adam olunmaz.'' dedim.
Yaklaşık 300 kişi bu yazdıklarımı okuyormuş benim.Sizleri çok seviyorum ben.Okuyan herkese çok teşekkürler.O kadar sıkıcı bir hayatım varki neden okuduğunuzu bende anlayamadım.Yine de çok mutlu ettiniz beni.Bu yazıları da mutlu olmak için yazıyordum zaten.Gerçekten çok teşekkürler.Ve bu arada; Sizce komik yazılarım mı daha iyi yoksa daha çok felsefe yapan Uykucu mu? Uykucu diyorum çünkü adımı sevmediğim gerçeği var.
Sizi seviyorum.! :*
-Uykucu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kızın Kaleminden.
Não FicçãoBir kızın gün içerisinde neler yaşadığını çoğumuz-özellikle erkekler- merak ederiz.Aslında çoğumuz sıradan bir kız olduğumuzu ve ''Neden Benim sürekli aksiyon içeren bir hayatım yok?!'' diye düşünmeden edemeyiz ki bu çoğumuz için de geçerlidir.Kend...