22 Mayıs - Perşembe
Biz kafir insanlar din sınavından 100 bekliyoruz.Sınava girmeden önce hatim indirdiğimiz gerçeği var tabii.Ya ben okuldakileri anlamıyorum.Ne bu makyaj sevdası? Tamam kusurlarınızı kapatmak için kullanırsınız da Bülent Ersoy gibi yüzünüzde boya badanasıyla gezmek nedir lan? Düşüncesi bile kötü.Bence normal erkekler-bakın normal diyorum bizim okuldakiler erkekten değil hayvandan sayılıyor- önünde iki kız olursa makyajsızı seçer kardeşim.Tabii abaza değilse.
Okulun kapanmasına 15 gün kalmış tehlikenin farkında mısınız ? Karne günü abiye elbisesiyle gelecekler,düğün topuzu yapacaklar.Düşüncesi bile kötü lan.Bi de öğrencilerin belli bir kuralı vardır;'' Okulun son ve ilk günlerinde öğrenciler serbest olarak gelirler.'' Bu altın kural iyi güzel de çok abartılı giyinmeyin kızlar.Çok dikkat çekmek bazen de iyi değil.Eteksiz göt gibi gelmeyin be.Sonra da neden bana kaşar diyorlar moduna giriyorsun.Yapma işte giyme.
Şuan okuduğum Sevgilimden Son Mektup kitabı bana biraz sıkıcı geliyordu.Ama şöyle düşünürsek Senden Önce Ben kitabı da böyle düşündürmüştü beni daha sonralar baya sevip 2 günde bitirmiştim.İşte Sevgilimden Son Mektup kitabında sevişme sahnesi vardı ve ben öyle abartılı bir şekilde okuyordum ki bizim abaza erkekler dikildi başıma.Hepsi de tek tek okudu ve çıkardıkları şey ''Nasıl kitaplar okuyorsun sen?'' Tabi ya.Bunlar PuCCa'ya da laf etmişlerdi.Çok küfürbaz falan diyorlardı.Siz ne anlarsınız ki kitap okumaktan abi.Zevk meselesi bu.
Onun dışında bugün çok çabuk geçti.Eğlenceli bir şey olmadı.Yarın Side ile ilgili bir yazı yazmamış gerekiyormuş.Keşke dün gitmeseydim be.Gıcık kaptığım hoca,tip tip baktığım ve bir bok anlamadığım rehber ve abaza erkekler.Daha nasıl eğlenceli olabilir ki(!)
Ergenlik Dönemine girince biz kızlar aniden ruh değişimine uğruyoruz.Bazen Atarlı görl tavırlarımızı sunarken bazen de cici kız modundayız.Öğretmenlere karşı iyi gözükmeye çalışıyoruz ki sonuçta hayatlarımız o öğretmenlere bağlı.
Aslında çok büyük haksızlık oluyor.
Okul bizi kısıtlıyor.
Hepimizin aynı insanlar olmasını ve uyum halinde olmamızı istiyorlar.Herkesin zeki olmasını ve matematik gibi derslerde çok başarılı olmamızı bekliyorlar.İstediklerini alamadıklarında da bizleri eleştiriyorlar.Bu yanlış.Herkes zeki olmak zorunda değil ki.Sonuçta herkesin olmak istediği meslek aynı mı? Kimi Resim Öğretmeni olmak isterken kimi Mühendis olmak ister.Kimi Psikolog olmak isterken kimi de Matematik Öğretmeni olmak ister.Herkesin ilgi alanı farklıdır.Herkesten aynı olmalarını beklemeleri çok aptalca.
Bunları yok saysak bile sınıflarımızdaki egosu tavan yapmış insanlara katlanmak bile çok zor.Çünkü insanlar karşılarında yamuk dişli şişman çirkin biri gördükleri ve kavga ettikleri anda ''Dış görünüşüyle dalga geçeyim de kapasın çenesini'' moduna giriyorlar.Bu yüzden güçlü olmak gerekir bazen.O göt lalelerine karşı gülümsemek ve onları göt etmek gerekir.Ama herkes aynı değil işte.Başkalarına destek olmak için her şeylerini verip kendileriyle bile ilgilenmeyen insanlar gördüm ben.Herkese destek oldukları halde dış görünüşleriyle dalga geçildiğinde ağlarlar.Ama üzüldükleri için ağlamazlar.Her şey biriktiği için ağlarlar.Dayanamadıkları için,güçlü kalamadıkları için.
İşte bu yüzden gülümsemeli insan.Ben çok gülümseyen biriyim.İnsanların sırf bu huyumdan bile dalga geçtikleri zamanlar oldu.Ama her şeye rağmen buradayım ve yazıyorum.Onları takmayın.Ya sizi bu kadar güçlü olduğunuz için kıskanıyorlar ya da sizin bu kadar mutlu olmanızı kendilerine yediremiyorlar.
Neyse çok felsefe yaptım.
Yine.
Bugün kafam o kadar karışıktı ki ''Lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgim'' kafasındaydım.Küçükken de ezanı Allah'ın okuduğunu sanarmışım.Sorunlu bir çocukluk geçirdiğim ne kadar güzel anlaşılıyor.
Bu aralar o kadar hastayım ki ölsemde kurtulsam diyorum.Şurup falan verdiler 6 gün önce.Bir boka da yaramadı açıkçası.Bende bıraktım zaten içiyorum diyorum ama içtiğim yok.Hap içmekten oldum olası nefret ettim.Şurup içebilirim tamam ama hapın tadına dayanamıyorum.O ne öyle ekşimsi bir tadı var.Öksürmekten geberirim daha iyi.
Sınıfta League of Legends oynayan tek kız olarak''I m different bitches!'' diye bağırıyorum resmen.En azından Barbie oynamıyorum bebe gibi.Tamam bir tane özel geçmişimizden kalma falan vardır da 6-7 tane nedir abi bu yaşta? League of Legends oynuyor kızları sürekli ezikleyenleri bende eziyor ve büyük keyif de alıyorum.Buradan çıkarabileceğimiz şey ''Ezme Qeyff.''
Kahveyi bir çok kişinin sevmesine rağmen ben kokusuna bile dayanamıyorum.Bi ara içmeyi denemiş ve kusmuştum.Evet.Gerçekten.Bi daha da kahve içeceğimi sanmıyorum.QUSMA QEYF. 'Q' ile.
Hayır hayır ben anormal değilim.Siz çok normalsiniz.
Böyle biri olduğuma bakmayın aslında.Arkadaşlarımı çok önemserim.En ufak bir şeyde kendime olmuş kadar üzülürüm.Bazı sahte insanlar gibi ilgileniyormuş gibi yapmam.Gerçekten ilgilenirim.Karşımdaki kişi umrumda değilse''Umrumda değilsin.Lütfen siktir olup gider misin?'' bile diyebilirim.Sırf bu açıksözlülüğüm yüzünden çok insan kaybettim ben.Pişman mıyım? Hayır. Çünkü kendi bildiğim şeyi doğru biliyor ve hata olup olmadığını kendim öğrenip ders alıyorum.Önemli olan da bu bence.
Neyse Petitolarım.Eve geldim işte Doctor Who 3.sezon 5.bölümü izleyip uyuya kalmışım.Şu 10.Doctor ile ciddi düşünüyorum arkdşlr. Sanırım diğer sezon 11.Doctor geliyormuş.Gelmesin abi ben böyle iyiyim.Çok alıştım adama.Geçen rüyamda bu adamla yolculuk yapıyordum.Demiştim size sorunluyum diye.
Geçen sene her keman kursundan dönüşte durağın orada bir çocuk bulunurdu.Bende 2 veya 3 lira bulunurdu ve çocuk pek de zengin biri değildi.Böyle şeylerde çok utandığımdan her hafta 2 veya 1 lira bile olsa verirdim.Bir kere geldiğimde o oğlan yoktu.Daha sonra ne olduğunu bende bilmiyorum.Keman çalmayı da bırakmıştım zaten-ki çok pişmanım-.
Şu Soma olaylarını herkes unuttu be.Bi ben unutamadım sanırım.Zaten belliydi böyle olacağı.Bizler unutabiliriz ama o çocuk asla babasını unutamaz.
Benim gibi psikopat bir insansanız okumaya devam edebilirsiniz.Eğer bu kadar küfür etmemden hoşlanmıyorsanız siktirip gidebilirsiniz.Ben kimsenin keyfine göre yazmıyorum canısı.
Şaka maka 2 hafta kaldı şurada.5 Tane bana girecek olan sınavlar dışında çok mutluyum.Ankara'ya falan gitmeyi düşünüyorum.Ama şu 27 Haziran'dan sonra.Aynı Yıldızın Altında gelecek ve ben arkadaşlarımla gitmeyecek miyim ? Onlara can feda.Onlarsız nah izlerim.
Neyse işte yarın da sınava gireceğim.
Ya da sınav bana girecek.
Lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kızın Kaleminden.
Non-FictionBir kızın gün içerisinde neler yaşadığını çoğumuz-özellikle erkekler- merak ederiz.Aslında çoğumuz sıradan bir kız olduğumuzu ve ''Neden Benim sürekli aksiyon içeren bir hayatım yok?!'' diye düşünmeden edemeyiz ki bu çoğumuz için de geçerlidir.Kend...