7-''Sıfır aksiyon sıfır ekşın.''

935 35 9
                                    

26 Mayıs - Pazartesi.

2 Saatlik uykuyla okula gittim.En azından bir veya iki arkadaşım var sanıyordum.Arkamdan atıp tutanlar bir yana dalga geçenler bile oldu.Ben yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirmeye çalışırken,ilk defa bir derse bu kadar odaklanmışken ve bu dersten yarın sınav olacağımız halde bana atar yaptılar.Siktirip gidin piçler.Benim sizlere ihtiyacım yok.Kendime yeterim ben.

Eve geldiğimde ağladım.Evet gerçekten ağladım bunu da hangi kafayla yazdığımı bende çözemedim.Erken yazmak istedim çünkü oyalanmam gereken şeyler olmalı.Bir şey bulamayınca etrafımdakilere zarar vermekten bıktım gercekten.Ya da kendime.Bu konuya girmeyelim bile.

Okuldan nefret ediyorum.Okula gitmek zorunda olmaktan nefret ediyorum.Bize okulu mecburi kulan insanlardan nefret ediyorum.Çıkarıcı insanlardan,okuldan nefret etmeyen insanlardan da nefret ediyorum.

Bugün derste midem feci bulanıyordu.Dersi dinlemiyordum ve aklımda bir hikaye  konusu belirledim.Akşam eve geldiğimde yazmayı planlıyorum,güzel olacak gibi.

Sonunda şu doktora gidebileceğim abi. 2 hafta oldu ölüyorum hala bekliyorlar iyileşmemi.Ya da ölmemi.Kim bilebilir ki?

Dün gece kulaklığımla beraber uyumuşum.Evet uyandığımda kulaklarım feci halde ağrıyordu güne ''Hassiktir yaa.'' diye başladım.Ama müzik yaradı bana.Bazı şeylerin farkına varmamı sağladı.Gözlerini kapatıp kulaklıklarınla müzik dinlemenin huzuru kimsede yok.

Ya bide sabah televizyonu açtım hazırlanırken bir yandan da izliyorum işte,dondurma reklamı çıktı karşıma.Abi niye her dondurma reklamında deniz kenarı bikinili kızlar üstü çıplak erkek teması var? Ne yani ben evde çilekli pijamalarımla dondurma yiyemez miyim ? Where is the adalet ?!?!

Beden var diye eşorfman giymeye karar verdim.Aman be iyi ki giyeyim dedim.Bazılarındada bi tepki var görmeniz gerekirdi.''Oha Uykucu Eşorfman giymiş!'' Adımı yazmadım yine eed.

İşin garip tarafı annem tüm gece uyumamıştı.Kendime sürekli kafir diyen ben dün akşam 1 den başlayıp saat 2 ye kadar dua etmiştim.Size anlatmış mıydım bilmiyorum,rüyalarımda kafa buluyorum bu aralar.Geçen sanaldan çok sevdiğim bir arkadaşımı görüp gezmiştim onla.Diğer kafayı bulduğum rüyam Doctor Who daki 10.Doctor ile beraber gezmemizdi.Geçen de rüyamda sevgilim oluyordu.Hani size geçen yazmıştım ya,''Kek yapmak sevgilimle yapmak istediğim şeylerden biri.'' diye,sanırım aklımda kalmış o.Sevgilimle bir sürü şey yapıyorduk(olmayan sevgili .s) ve bunların başında kek yapmak vardı.Üstümde yumurta kırmıştı piç. 

Okul beden dersleri dışında sıkıcıydı.Beden dersinde Zuhal,Ayşe ve Seyhanla kitap sergisini gezdik.Seçenek azdı ama yarına alacağımız kitapları bile belirledik.Adını unuttum çok unutkanım kahretsin.Alınca fotoğrafını çekip multimedia ya koyarım,ne dersiniz ? ♥ 

Okuldan sonra en yakın arkadaşım(!) etüte gitti ve bende oradan servisle eve geçtim.Servisimizin ünlü müzikleriyle.Tabii geçen Oğuzhan Koç çalmıştı ona deli oluyorum.

Eve gelip mal mal ağladıktan sonra annem beni boğazım için hastaneye götüreceklerini söylediler.

Gerçekten,yaşama sebebimi merak ediyorum.Neden yaşıyorum? Hiçbir şey yapamayacaksam bunun anlamı ne ? Bunları düşündüm.Yaşamak için bir sebebimiz olmasına gerek yok,önemli olan doğru yaşamak.Ölmek için yaşıyoruz sanki.Sanki.. Bir rüyada gibiyiz.Öldüğümüzde bu güzel ve uzun rüyadan uyanacak ve gerçeklerle karşılaşacağız.Ne tuhaf değil mi ? 

Sanal dışında pek arkadaşım yok.Olmasını gerçekten çok isterdim.Hep bir laf vardır;''Az ama öz.'' diye veya ''Dört 25 kuruş da 1 lira eder iki 25 kuruşda.'' bunu Batu söylemişti bana.Ama doğru değil bence,yüzüne söyleyemedim ama belki okuyordur yazdıklarımı.Okumuyorsa da sağlık olsun.

Arkadaş grubumun olmasını çok isterdim.Diğer kızlar kadar güzel olmayı çok isterdim.Annemin sağlıklı olmasını çok isterdim.Mutlu olmayı çok isterdim.Beni böyle kabullenen birinin olmasını çok isterdim.Çıkarları için değil de gerçekten anlaşabileceğim bir arkadaşımın olmasını çok isterdim.

Olmayınca olmuyor işte.

Hep hayal etmişimdir, My Mad Fat Diary deki gibi bir arkadaş grubum olsun..Herkes beni öyle kabullensin.Dış görünüşüme değilde zevklerime ilgi duysunlar,dış görünüşümü siktir etsinler..Böyle arkadaşlara sahip olmayı çok isterdim.Gün içerisinde ''Mesaj atan bile yok'' diyerek ağladığım anlar var benim.

Bu kadar duygusallık yeter.

Şu ingilizceci çok abartılı giyiniyor abi.Bi de bizim dinci uzaktan ingilizceci tipini veriyor.Benim bildiğim Din Öğretmenleri böyle kapanırlar falan bu orasını burasını açıyor lan.İlk gördüğümde çok şaşırmıştım o ne lan öyle.

Asla annesinin istediği bir kız olamayanlar olarak çok tatlıyız.Ben annemin bana söylediği lafları takmıyorum bile.

''Kızım topla odanı.''

''Sonra yaparıııııım.'' (Yapmadı) 

Şu odam nasıl kirleniyor ya. 7/24 bilgisayardayım odama uyumak için giriyorum ne ara kirleniyor? 

Annemle başka bir dialoğumuz;

'' Anneeeeeee açıııım.''

''Ekmek al gel evde ekmek yok sabahtan beri alıcam alıcam diyorsun aldığın yok hep bu bilgisayar yüzünden derslerinde düşüyor zaten.Faturalar yüzünden baban sitem ediyor bize ne zaman düzelecek bu notlar söylesene kızım odanıda toplamamışsın aynı duruyor git biraz kızlığını göster.Seni erkek doğuracakmışım da son anda cinsiyet değişimi olmuş.Elbiselerin orada burada çorabının tekide yok eteğinin burada ne işi var kızım psikopat mısın ? Sen böyle devam edersen yandık biz yandık.Evde kalırsın valla kimse almaz seni kalırsın bize yandık.Bak hala oturuyor.Kızım kalksana şuradan.Tabii ben kimim ki.Ölsem mutlu olursunuz.Bak bak hala takmıyor.Sana diyorum be! Babanla konuşacağız bunları hepsini konuşacağız bilgisayara şifre koyacağım asla giremeyeceksin görürsün sen.''

Bu yüzden annemle fazla iletişim kurmadığım gerçeği de var.

Batuyla konuşurken asla ''Peki'' veya ''Tamam'' laflarını kullanmıyorum.Çünkü her defasında benim mal arkadaşım ''Dankek'' ve ''Yarımam'' diye cevap veriyor.Bu şekilde anlaşıyoruz ama seviyorum aptalı.Zor zamanlarımda yanımda olan tatlı şahıs.

Kız kardeşimle hiçbir zaman kavga etmeyiz.Küçükken baya bi ederdik fakat ben evdekileri fazla takmadığım için bu durum ortadan kalktı.

Ölüyoruuuuum aneeey.Öksürmekten ciğerim soldu yemin ediyorum.

Eğer tikiniz varsa asla sınıf arkadaşlarınızın bunu bilmesine izin vermeyin.Sikene kadar devam ediyorlar amk yapma kelimesinin anlamını hala algılayamamışlar sanırsam.

Bazı kişilerde kişiyi Rehbere kesinlikle ad ve soyad ile kaydetme gibi bir takıntı var.Tabii bende öyle bir sorun hiçbir zaman olmadı.Ailem herhalde benim arkadaşlarımın yanındaki davranışlarımı görseler evlatlıktan reddederler beni. Rehbere girdiler mi tamamdır soğumuşlardır kesinlikle benden.Benim için çok samimi geliyor bunlar.Birinin rehberinde nasıl kaydedildiğini merak etmek insanı yiyip bitirmiyor mu sizcede. 

Bugün açıkçası bok gibi geçti.Her zamanki gibi.Tek isteğim bir kerede olsa düzgün bir gün geçirmek.Sıfır aksiyon sıfır ekşın.Bıktım lo. 

-Uykucu

Bir Kızın Kaleminden.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin